Komunikacja

  • Wideo. Zepsuty komputer to nie koniec świata

    Wideo. Zepsuty komputer to nie koniec świata
    Wideo. Zepsuty komputer to nie koniec świata
    Komunikacja, Multimedia 11 października 2022

    Komunikacja Multimedia

    Odpowiednia perspektywa pozwala nam dostrzec, jak bardzo i szybko zmienia się współcześnie nasze życie. Trendem jest przyspieszenie i uproszczenie tego, […]

  • Microsoft Teams – ujednolicona komunikacja w firmie i wsparcie dla pracowników

    Microsoft Teams – ujednolicona komunikacja w firmie i wsparcie dla pracowników
    Microsoft Teams – ujednolicona komunikacja w firmie i wsparcie dla pracowników
    Komunikacja 11 października 2022

    Komunikacja

    W trakcie ostatnich lat zmienił się sposób zarządzania zespołami oraz komunikacja między nimi. Dziś wiemy już, że w wielu firmach […]

  • Jak dział obsługi klienta wpływa na wizerunek firmy

    Jak dział obsługi klienta wpływa na wizerunek firmy
    Jak dział obsługi klienta wpływa na wizerunek firmy
    Komunikacja 4 października 2022

    Komunikacja

    Kwestie związane z kreowaniem wizerunku firmy bywają niedoceniane, zwłaszcza przez mniejszych przedsiębiorców. Z jednej strony to zrozumiałe – im mniej […]

  • Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz

    Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz
    Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz
    Komunikacja 20 września 2022

    Komunikacja

    Jak sprawić, by firmowe połączenia trafiały do odpowiedniej osoby lub działu? Jak zapanować nad obsługą procesów bez konieczności inwestycji w […]

  • Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w firmie!

    Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w firmie!
    Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w firmie!
    Komunikacja 7 września 2022

    Komunikacja

    Nie e-mail, a telefon jest w większości firm głównym kanałem komunikacji między pracownikami i klientami. Tą drogą są składane zamówienia, […]

  • Praca zdalna – wyzwanie czy szansa?

    Praca zdalna – wyzwanie czy szansa?
    Praca zdalna – wyzwanie czy szansa?
    Cyberbezpieczeństwo, Firma online 25 sierpnia 2022

    Cyberbezpieczeństwo Firma online Komunikacja

    Zalety pracy zdalnej? Wygodnie, przy kawie, czasem w piżamie, czasem z kawiarni, a przy tym szybko, efektywnie i oszczędnie. Brzmi […]

  • Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem

    Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem
    Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem
    Komunikacja 24 sierpnia 2022

    Komunikacja

    W dobie mediów społecznościowych nie ma miejsca na zaniedbania w zakresie obsługi klienta. W internecie nic nie ginie i negatywne […]

  • WCO, czyli Wirtualna Centralka Orange – profesjonalne narzędzie dla każdego przedsiębiorstwa

    WCO, czyli Wirtualna Centralka Orange – profesjonalne narzędzie dla każdego przedsiębiorstwa
    WCO, czyli Wirtualna Centralka Orange – profesjonalne narzędzie dla każdego przedsiębiorstwa
    Komunikacja 17 sierpnia 2022

    Komunikacja

    Chcesz stworzyć w swojej firmie profesjonalny system zapowiedzi, przekierowań i kolejkowania? Z pomocą przychodzi Wirtualna Centralka Orange! Co to takiego […]

  • Cyfryzacja w logistyce i transporcie

    Cyfryzacja w logistyce i transporcie
    Cyfryzacja w logistyce i transporcie
    Komunikacja 22 czerwca 2022

    Komunikacja

    Transport i logistyka to niezwykle konkurencyjna branża. Presja cen i szybkich, terminowych dostaw wymusza stosowanie najnowszych technologii w logistyce pozwalających […]