Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz
Komunikacja 20 października 2020 <1 minuta czytania

Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz

Jak sprawić, by firmowe połączenia zawsze trafiały do odpowiedniej osoby lub działu. Jak zapanować nad obsługą procesów, niezależnie od dynamiki wzrostu organizacji, bez konieczności inwestycji w dodatkową infrastrukturę telekomunikacyjną? Odpowiedzią są wirtualne systemy obsługi połączeń telefonicznych.

W biznesie nie należy sobie pozwalać na element przypadkowości w relacjach z partnerami i klientami. Wszelkie utrudnienia w komunikacji mogą powodować niepotrzebne zakłócenia procesów operacyjnych, straty czasu po stronie pracowników i straty finansowe dla firmy.

Wieści o jego śmierci są przedwczesne

Wydawałoby się, że telefon firmowy (link do tekstu /komunikacja-cyfrowa) podobnie jak drukowane wizytówki jest artefaktem, symbolem minionej, analogowej epoki. Nic bardziej błędnego. Według raportu firmy analitycznej BIA/Kelsey liczba połączeń biznesowych na świecie przekroczyła 162 miliardy rocznie. Powszechne stało się też zjawisko, które polega na researchu usług i produktów online, by następnie uzyskać dodatkowe informacje na ich temat telefonicznie.

W dobie pełnej digitalizacji usług łatwo zapomnieć, jak efektywne w komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej mogą być tradycyjne połączenia telefoniczne. Zwłaszcza jeśli korzystając z nich, zaprzęgniemy do działania dodatkowo potencjał nowych technologii. Takie rozwiązanie oferują wirtualne centralki, pozwalające dzięki aplikacji internetowej dowolnie definiować reguły kierowania połączeń przychodzących i wychodzących.

Połączenia telefoniczne zawsze odebrane

Zarządzanie połączeniami telefonicznymi w firmie bywa dużym wyzwaniem. Różne działy i związana z nimi specyfika komunikacji, biura regionalne czy pracownicy terenowi wymagają uniwersalnego, nowoczesnego i w pełni konfigurowalnego narzędzia.

Dlatego tak ważna jest sprawna i przede wszystkim przejrzysta komunikacja telefoniczna:
– jeden numer telefonu, pod którym klient może skomunikować się z całą organizacją,
– automatyczne przekierowanie połączenia do właściwego pracownika lub pionu operacyjnego,
– pełna kontrola komunikacji telefonicznej dzięki szczegółowym raportom z połączeń,

– nagrywanie tam, gdzie to jest potrzebne.

 

Takie możliwości oferują właśnie wirtualne centralki. Narzędzia pomagają w organizacji pracy firm. Im większa struktura, tym większa potrzeba eliminacji manualnych działań w obsłudze i zastępowania ich rozwiązaniami automatyzującymi procesy. Przy tysiącach połączeń przychodzących dziennie – to konieczność.

Skalowalność bez inwestycji

Planujesz rozwój firmy? Myślisz o rozbudowie struktury o zagraniczne biura lub o zatrudnieniu kolejnych przedstawicieli regionalnych? W tym wypadku skalowalność nie będzie wymagać dodatkowych inwestycji. Konieczne zmiany możesz łatwo wprowadzić przez aplikację, dostosowując konfigurację usługi do potrzeb Twojego rosnącego biznesu.

Wszystkie te możliwości oferuje Wirtualna Centralka Orange. Usługa w całości opiera się na mobilnej infrastrukturze lidera rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych, firmy Orange, dzięki czemu można być pewnym, że spełni oczekiwania każdej firmy w ramach jej cyfrowej transformacji. Co ważne, implementacja nie wymaga inwestycji w drogi sprzęt telekomunikacyjny ani przeznaczania dodatkowego pomieszczenia na jego instalację. Zatem jeśli pytasz, ile kosztuje własne call center – odpowiedź brzmi: najprawdopodobniej mniej niż myślisz. Teraz możesz ją przetestować już od za 1 zł + VAT w ciągu jednego cyklu rozliczeniowego bez konieczności przedłużania umowy lub zamówić już teraz od 49 zł + VAT/mies.

PTSN, ESF, VOIP – pełna integracja

Wirtualna Centralka Orange daje także możliwość zintegrowania wszystkich firmowych numerów – nie tylko komórkowych, ale również PSTN, ESF oraz VoIP. Całość konfiguruje się w prosty sposób, dzięki intuicyjnej aplikacji WWW. Dzięki funkcjom zapowiedzi powitalnej, wirtualnej recepcji oraz menu głosowego pozwala ona automatyzować procesy obsługi, sprawiając, że komunikacja staje się prosta i usystematyzowana. I to bez konieczności zatrudniania dodatkowego personelu.


Łatwy kontakt z Twoją firmą, pełna kontrola nad połączeniami głosowymi, szczegółowe raporty i narzędzia poprawiające wizerunek Twojego biznesu – czy można chcieć więcej? A teraz sprawdź, jak może to wyglądać w praktyce.

 WCO pomoże rozwinąć Twój biznes

Wirtualna Centralka Orange ułatwi klientom kontakt z odpowiednimi pracownikami Twojej firmy i pomoże usystematyzować komunikację telefoniczną, czyniąc ją bardziej efektywną. Narzędzie może pomóc także w optymalizacji kosztów organizacji oraz wspierać działy sprzedaży. Dodatkowe usługi, jakie oferuje, przełożą się na wymierne oszczędności na infrastrukturze telekomunikacyjnej. 

I – co nie mniej ważne – WCO  pomaga w budowaniu wizerunku Twojej firmy: niezawodnej, nowoczesnej i zawsze otwartej na klienta.

Zobacz, jak jeszcze Wirtualna Centralka Orange może pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

Więcej o praktycznych zastosowaniach Wirtualnej Centralki Orange w budowaniu trwałych relacji z klientem dowiesz się z tej infografiki.

Oceń artykuł

Masz pytania? Wypełnij formularz. Nasz zespół ekspertów służy pomocą.

Mogą Cię również zainteresować

  • Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?

    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Komunikacja 28 grudnia 2022

    Komunikacja

    Kilka sekund – zwykle masz tylko tyle czasu na przekonanie klienta do swojej oferty. Dowiedz się, jak wykorzystać ten czas najlepiej, posługując się […]

  • Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem

    Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem
    Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem
    Komunikacja 24 sierpnia 2022

    Komunikacja

    W dobie mediów społecznościowych nie ma miejsca na zaniedbania w zakresie obsługi klienta. W internecie nic nie ginie i negatywne opinie mogą jeszcze przez lata wpływać na nasz biznes. Jak […]

  • Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji

    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Komunikacja 9 sierpnia 2022

    Komunikacja

    Jak zmienić zdenerwowanego klienta w ambasadora marki, a pytanie o ofertę „z ciekawości” w trwałą relację zakupową? Wbrew pozorom, nie jest to takie trudne i dzisiaj podpowiemy, […]

  • Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie

    Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
    Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
    Komunikacja 26 października 2021

    Komunikacja

    Szybki i niezawodny system zapewniający kontakt z klientami, wsparcie w komunikacji między recepcją, handlowcami i działem logistyki? Kto by nie marzył o podobnym rozwiązaniu. Najczęściej jednak szefom […]