Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz
Komunikacja 20 września 2022 3 minuty czytania

Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz

Jak sprawić, by firmowe połączenia trafiały do odpowiedniej osoby lub działu? Jak zapanować nad obsługą procesów bez konieczności inwestycji w dodatkową infrastrukturę telekomunikacyjną? Odpowiedzią są wirtualne systemy obsługi połączeń telefonicznych. Dowiedz się, co może zrobić dla Twojej firmy Orange call center – czy warto korzystać z wirtualnej centralki i ile tak właściwie kosztują usługi call center.


Telefon firmowy – jak zawsze niezbędny

W biznesie nie należy sobie pozwalać na element przypadkowości w relacjach z partnerami i klientami. Wszelkie utrudnienia w komunikacji mogą powodować niepotrzebne zakłócenia procesów operacyjnych, straty czasu po stronie pracowników i straty finansowe dla firmy. Na szczęście łatwo im zaradzić – decydując się na usługi call center.

Wydawałoby się, że telefon firmowy podobnie jak drukowane wizytówki jest artefaktem, symbolem minionej, analogowej epoki. Nic bardziej mylnego. Według raportu firmy analitycznej BIA/Kelsey liczba połączeń biznesowych na świecie przekroczyła 162 miliardy rocznie. Powszechne stało się też zjawisko, które polega na researchu usług i produktów online, by następnie uzyskać dodatkowe informacje na ich temat telefonicznie.

W dobie pełnej digitalizacji usług łatwo zapomnieć, jak efektywne w komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej mogą być tradycyjne połączenia telefoniczne. Zwłaszcza jeśli korzystając z nich, zaprzęgniemy do działania dodatkowo potencjał nowych technologii. Takie rozwiązanie oferują call center; wirtualne centralki pozwalające dzięki aplikacji internetowej dowolnie definiować reguły kierowania połączeń przychodzących i wychodzących.

Własne call center – i połączenia telefoniczne zawsze odebrane

Zarządzanie połączeniami telefonicznymi w firmie bywa dużym wyzwaniem. Różne działy i związana z nimi specyfika komunikacji, biura regionalne czy pracownicy terenowi wymagają uniwersalnego, nowoczesnego i w pełni konfigurowalnego narzędzia.

Dlatego tak ważna jest sprawna i przede wszystkim przejrzysta komunikacja telefoniczna, jaką oferują współczesne usługi call center dla firm. Czy warto? Jak najbardziej. Własne call center to takie korzyści, jak:

  • jeden numer telefonu, pod którym klient może skomunikować się z całą organizacją,
  • automatyczne przekierowanie połączenia do właściwego pracownika lub pionu operacyjnego,
  • pełna kontrola komunikacji telefonicznej dzięki szczegółowym raportom z połączeń,
  • nagrywanie tam, gdzie to jest potrzebne.

Takie możliwości oferują właśnie wirtualne centralki. Narzędzia call center pomagają w organizacji pracy firm. Im większa struktura, tym większa potrzeba eliminacji manualnych działań w obsłudze i zastępowania ich rozwiązaniami automatyzującymi procesy. Przy tysiącach połączeń przychodzących dziennie własne wirtualne biuro call center to konieczność.

Ile kosztuje call center dla firm?

Planujesz rozwój firmy? Myślisz o rozbudowie struktury o zagraniczne biura lub o zatrudnieniu kolejnych przedstawicieli regionalnych? W tym wypadku skalowalność nie będzie wymagać dodatkowych inwestycji. Konieczne zmiany możesz łatwo wprowadzić przez aplikację typu call center, dostosowując konfigurację usługi do potrzeb Twojego rosnącego biznesu.

Wszystkie te możliwości oferuje Wirtualna Centralka Orange (WCO). Usługa w całości opiera się na mobilnej infrastrukturze lidera rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych firmy Orange. Dzięki temu można być pewnym, że Orange call center spełni oczekiwania każdej firmy w ramach jej cyfrowej

transformacji. Co ważne, implementacja firmowego call center nie wymaga inwestycji w drogi sprzęt telekomunikacyjny ani przeznaczania dodatkowego pomieszczenia na jego instalację. Zatem jeśli pytasz, ile kosztuje call center – odpowiedź brzmi: najprawdopodobniej mniej niż myślisz. Teraz możesz ją przetestować już od za 1 zł + VAT w ciągu jednego cyklu rozliczeniowego bez konieczności przedłużania umowy lub zamówić usługi call center WCO już teraz od 49 zł + VAT/mies.

PTSN, ESF, VOIP – pełna integracja z Orange call center

Wirtualna Centralka Orange daje także możliwość zintegrowania wszystkich firmowych numerów – nie tylko komórkowych, ale również PSTN, ESF oraz VoIP. Całość konfiguruje się w prosty sposób przy pomocy intuicyjnej aplikacji WWW. Dzięki funkcjom zapowiedzi powitalnej, wirtualnej recepcji oraz menu głosowego, call center Orange pozwala automatyzować procesy obsługi, sprawiając, że komunikacja staje się prosta i usystematyzowana. I to bez konieczności zatrudniania dodatkowego personelu do obsługi call center.

Łatwy kontakt z Twoją firmą, pełna kontrola nad połączeniami głosowymi, szczegółowe raporty i narzędzia poprawiające wizerunek Twojego biznesu – czy można chcieć więcej? A teraz sprawdź, jak zalety call center WCO mogą wyglądać w praktyce.

Call center WCO pomoże rozwinąć Twój biznes

Usługa call center Wirtualna Centralka Orange ułatwi klientom kontakt z odpowiednimi pracownikami Twojej firmy i pomoże usystematyzować komunikację telefoniczną, czyniąc ją bardziej efektywną. Narzędzie może pomóc także w optymalizacji kosztów organizacji oraz wspierać działy sprzedaży. Dodatkowe usługi, jakie oferuje, przełożą się na wymierne oszczędności na infrastrukturze telekomunikacyjnej.

I – co nie mniej ważne WCO pomaga w budowaniu wizerunku Twojej firmy: niezawodnej, nowoczesnej i zawsze otwartej na klienta.

Zobacz, jak jeszcze Wirtualna Centralka Orange może pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

Więcej o praktycznych zastosowaniach usług call center Wirtualnej Centralki Orange w budowaniu trwałych relacji z klientem dowiesz się z tej infografiki.

Oceń artykuł

Masz pytania? Wypełnij formularz. Nasz zespół ekspertów służy pomocą.

Mogą Cię również zainteresować

  • Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę

    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Komunikacja 1 marca 2024

    Komunikacja

    Najtańsza i najbardziej ekologiczna jest ta energia, której się nie zużyje. Dlatego każde działanie, które pozwala oszczędzać energię, ma znaczenie. […]

  • Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?

    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Komunikacja 2 stycznia 2024

    Komunikacja

    Każdego dnia na całym świecie wykonuje się miliony połączeń z biurem obsługi klienta. Sposób, w jaki te rozmowy są prowadzone, […]

  • ITwiz BEST100 w 2022 r. Wszystko zgodnie z planem

    ITwiz BEST100 w 2022 r. Wszystko zgodnie z planem
    ITwiz BEST100 w 2022 r. Wszystko zgodnie z planem
    Komunikacja 10 sierpnia 2023

    Komunikacja

    Magazyn ITwiz po raz kolejny publikuje ranking firm informatycznych BEST100 za 2022 rok. Jak co roku nie zabrakło wśród nich […]

  • Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?

    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Komunikacja 28 maja 2023

    Komunikacja

    Kilka sekund – zwykle masz tylko tyle czasu na przekonanie klienta do swojej oferty. Dowiedz się, jak wykorzystać ten czas […]