Komunikacja
Komunikacja
Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
Szybki i niezawodny system zapewniający kontakt z klientami, wsparcie w komunikacji między recepcją, handlowcami i działem logistyki? Kto by nie marzył o podobnym rozwiązaniu. Najczęściej jednak szefom […]
Komunikacja
Komunikacja
Trudna sztuka komunikacji cyfrowej – jak nie tracić klientów?
Wymagający czas pandemii i spowolnienia gospodarczego powoduje, że walka o każdego klienta ma ogromne znaczenie. Czasem o porażce czy zwycięstwie decydują detale. Jest jednak sposób, by wygrać […]
Komunikacja
Komunikacja
Zepsuty komputer to nie koniec świata [WIDEO]
Odpowiednia perspektywa pozwala nam dostrzec, jak bardzo i szybko zmienia się współcześnie nasze życie. Trendem jest przyspieszenie i uproszczenie tego, co jeszcze wiele […]
Komunikacja
Komunikacja
IVR, czyli coś więcej niż automatyczna sekretarka w firmie [infografika]
Narodziny e-maila miały być końcem telefonu. Komunikacja w formie elektronicznych wiadomości była przecież prostsza, efektywniejsza, nieuzależniona od dostępności i chwilowych niedyspozycji. Telefon jednak […]
Komunikacja
Komunikacja
Skuteczna komunikacja biznesowa z Orange
Oferta Biznesowej Komunikacji Orange została skonstruowana tak, by można było dopasować ją do potrzeb konkretnej firmy. Jest elastyczna, uwzględnia różne style pracy, urządzenia […]
Komunikacja
Komunikacja
Jak działa ujednolicona komunikacja zdalna i gdzie znajdzie zastosowanie?
Odbieranie połączeń na wielu urządzeniach, integracja z programem pocztowym, przekierowanie połączenia, współdzielenie ekranu podczas wideokonferencji – to tylko część funkcjonalności, które daje ujednolicona komunikacja […]
Komunikacja
Komunikacja
Spółki z Grupy Orange Polska rosną na rynku IT – Raport Best100 ITWIZ
Magazyn ITWIZ opublikował właśnie swój ranking firm informatycznych ‘BEST100’. Jego wyniki są dla spółek z Grupy Orange Polska bardzo budujące. Grupa Orange […]
Komunikacja
Komunikacja
Kompleksowe i skuteczne rozwiązania komunikacyjne
Codzienne kontakty ze współpracownikami i klientami mogą przebiegać sprawniej, jeśli skorzystamy ze stworzonych do tego celu kompleksowych rozwiązań. W ramach jednej platformy zapewnione są tradycyjne połączenia […]
Komunikacja
Komunikacja
Efektywna obsługa klienta. Jakiej komunikacji oczekują nasi odbiorcy?
Współczesny konsument, podobnie jak nowoczesny pracownik, ma określone preferencje dotyczące sposobów komunikacji. Rolą firmy jest dopasowanie do nich posiadanych narzędzi i form kompleksowej […]