Komunikacja zPolecane
Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
Najtańsza i najbardziej ekologiczna jest ta energia, której się nie zużyje. Dlatego każde działanie, które pozwala oszczędzać energię, ma znaczenie. […]
Komunikacja
Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
Kilka sekund – zwykle masz tylko tyle czasu na przekonanie klienta do swojej oferty. Dowiedz się, jak wykorzystać ten czas […]
Komunikacja
IVR, coś więcej niż automatyczna sekretarka w firmie – infografika
Jeśli kiedykolwiek dzwoniąc na firmowy numer telefonu, otrzymałeś interaktywną odpowiedź, proszącą Cię o naciśnięcie wybranego klawisza, miałeś do czynienia z […]
Komunikacja
Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
Dobra obsługa klienta sprzyja budowaniu trwałych relacji opartych na zaufaniu. Choć często kupujący zgłaszają drobne problemy, których rozwiązania mógłby łatwo […]
Komunikacja
Microsoft Teams – ujednolicona komunikacja w firmie i wsparcie dla pracowników
W trakcie ostatnich lat zmienił się sposób zarządzania zespołami oraz komunikacja między nimi. Dziś wiemy już, że w wielu firmach […]
Komunikacja
Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz
Jak sprawić, by firmowe połączenia trafiały do odpowiedniej osoby lub działu? Jak zapanować nad obsługą procesów bez konieczności inwestycji w […]
Komunikacja
Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem
W dobie mediów społecznościowych nie ma miejsca na zaniedbania w zakresie obsługi klienta. W internecie nic nie ginie i negatywne […]
Komunikacja
WCO, czyli Wirtualna Centralka Orange – profesjonalne narzędzie dla każdego przedsiębiorstwa
Chcesz stworzyć w swojej firmie profesjonalny system zapowiedzi, przekierowań i kolejkowania? Z pomocą przychodzi Wirtualna Centralka Orange! Co to takiego […]
Komunikacja
Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
Szybki i niezawodny system zapewniający kontakt z klientami, wsparcie w komunikacji między recepcją, handlowcami i działem logistyki? Kto by nie […]