Komunikacja
Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
Kilka sekund – zwykle masz tylko tyle czasu na przekonanie klienta do swojej oferty. Dowiedz się, jak wykorzystać ten czas najlepiej, posługując się […]
Komunikacja
Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem
W dobie mediów społecznościowych nie ma miejsca na zaniedbania w zakresie obsługi klienta. W internecie nic nie ginie i negatywne opinie mogą jeszcze przez lata wpływać na nasz biznes. Jak […]
Komunikacja
Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
Jak zmienić zdenerwowanego klienta w ambasadora marki, a pytanie o ofertę „z ciekawości” w trwałą relację zakupową? Wbrew pozorom, nie jest to takie trudne i dzisiaj podpowiemy, […]
Komunikacja
Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
Szybki i niezawodny system zapewniający kontakt z klientami, wsparcie w komunikacji między recepcją, handlowcami i działem logistyki? Kto by nie marzył o podobnym rozwiązaniu. Najczęściej jednak szefom […]
Komunikacja Multimedia
Trudna sztuka komunikacji cyfrowej – jak nie tracić klientów?
Wymagający czas pandemii i spowolnienia gospodarczego powoduje, że walka o każdego klienta ma ogromne znaczenie. Czasem o porażce czy zwycięstwie decydują detale. Jest jednak sposób, by wygrać […]
Komunikacja Multimedia
Zepsuty komputer to nie koniec świata [WIDEO]
Odpowiednia perspektywa pozwala nam dostrzec, jak bardzo i szybko zmienia się współcześnie nasze życie. Trendem jest przyspieszenie i uproszczenie tego, co jeszcze wiele […]
Komunikacja
IVR, czyli coś więcej niż automatyczna sekretarka w firmie [infografika]
Narodziny e-maila miały być końcem telefonu. Komunikacja w formie elektronicznych wiadomości była przecież prostsza, efektywniejsza, nieuzależniona od dostępności i chwilowych niedyspozycji. Telefon jednak […]
Komunikacja
Skuteczna komunikacja biznesowa z Orange
Oferta Biznesowej Komunikacji Orange została skonstruowana tak, by można było dopasować ją do potrzeb konkretnej firmy. Jest elastyczna, uwzględnia różne style pracy, urządzenia […]
Komunikacja
Jak działa ujednolicona komunikacja zdalna i gdzie znajdzie zastosowanie?
Odbieranie połączeń na wielu urządzeniach, integracja z programem pocztowym, przekierowanie połączenia, współdzielenie ekranu podczas wideokonferencji – to tylko część funkcjonalności, które daje ujednolicona komunikacja […]