Komunikacja

  • Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?

    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Komunikacja 2 stycznia 2024

    Komunikacja

    Każdego dnia na całym świecie wykonuje się miliony połączeń z biurem obsługi klienta. Sposób, w jaki te rozmowy są prowadzone, […]

  • ITwiz BEST100 w 2022 r. Wszystko zgodnie z planem

    ITwiz BEST100 w 2022 r. Wszystko zgodnie z planem
    ITwiz BEST100 w 2022 r. Wszystko zgodnie z planem
    Komunikacja 10 sierpnia 2023

    Komunikacja

    Magazyn ITwiz po raz kolejny publikuje ranking firm informatycznych BEST100 za 2022 rok. Jak co roku nie zabrakło wśród nich […]

  • Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?

    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Komunikacja 28 maja 2023

    Komunikacja

    Kilka sekund – zwykle masz tylko tyle czasu na przekonanie klienta do swojej oferty. Dowiedz się, jak wykorzystać ten czas […]

  • Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę

    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Komunikacja 18 kwietnia 2023

    Komunikacja

    Najtańsza i najbardziej ekologiczna jest ta energia, której się nie zużyje. Dlatego każde działanie, które pozwala oszczędzać energię, ma znaczenie. […]

  • IVR, coś więcej niż automatyczna sekretarka w firmie – infografika

    IVR, coś więcej niż automatyczna sekretarka w firmie – infografika
    IVR, coś więcej niż automatyczna sekretarka w firmie – infografika
    Komunikacja 10 grudnia 2022

    Komunikacja

    Jeśli kiedykolwiek dzwoniąc na firmowy numer telefonu, otrzymałeś interaktywną odpowiedź, proszącą Cię o naciśnięcie wybranego klawisza, miałeś do czynienia z […]

  • Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji

    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Komunikacja 9 grudnia 2022

    Komunikacja

    Dobra obsługa klienta sprzyja budowaniu trwałych relacji opartych na zaufaniu. Choć często kupujący zgłaszają drobne problemy, których rozwiązania mógłby łatwo […]

  • Systemy do wideokonferencji

    Systemy do wideokonferencji
    Systemy do wideokonferencji
    Komunikacja 8 grudnia 2022

    Komunikacja

    Prawie każdy w dzisiejszych czasach ma jakieś doświadczenie z połączeniami video, nawet jeśli łączy się tylko przez zwykły komunikator. Wymóg […]

  • Efektywna obsługa klienta. Czego oczekują odbiorcy?

    Efektywna obsługa klienta. Czego oczekują odbiorcy?
    Efektywna obsługa klienta. Czego oczekują odbiorcy?
    Komunikacja 2 listopada 2022

    Komunikacja

    Współczesny konsument, podobnie jak nowoczesny pracownik, ma określone preferencje dotyczące sposobów komunikacji. Rolą firmy jest dopasowanie do nich posiadanych narzędzi […]

  • Wizerunek firmy, wygraj z konkurencją

    Wizerunek firmy, wygraj z konkurencją
    Wizerunek firmy, wygraj z konkurencją
    Komunikacja 20 października 2022

    Komunikacja

    Jak Cię widzą i słyszą, tak Cię piszą. Dotyczy to nie tylko osób prywatnych, ale i firm. Dziś jednak na […]