Komunikacja

  • Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem

    Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem
    Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem
    Komunikacja 24 sierpnia 2022

    Komunikacja

    W dobie mediów społecznościowych nie ma miejsca na zaniedbania w zakresie obsługi klienta. W internecie nic nie ginie i negatywne opinie mogą jeszcze przez lata wpływać na nasz biznes. Jak […]

  • Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji

    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Komunikacja 9 sierpnia 2022

    Komunikacja

    Jak zmienić zdenerwowanego klienta w ambasadora marki, a pytanie o ofertę „z ciekawości” w trwałą relację zakupową? Wbrew pozorom, nie jest to takie trudne i dzisiaj podpowiemy, […]

  • Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie

    Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
    Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
    Komunikacja 26 października 2021

    Komunikacja

    Szybki i niezawodny system zapewniający kontakt z klientami, wsparcie w komunikacji między recepcją, handlowcami i działem logistyki? Kto by nie marzył o podobnym rozwiązaniu. Najczęściej jednak szefom […]

  • Trudna sztuka komunikacji cyfrowej – jak nie tracić klientów?

    Trudna sztuka komunikacji cyfrowej – jak nie tracić klientów?
    Trudna sztuka komunikacji cyfrowej – jak nie tracić klientów?
    Komunikacja 16 października 2021

    Komunikacja Multimedia

    Wymagający czas pandemii i spowolnienia gospodarczego powoduje, że walka o każdego klienta ma ogromne znaczenie. Czasem o porażce czy zwycięstwie decydują detale. Jest jednak sposób, by wygrać […]

  • Zepsuty komputer to nie koniec świata [WIDEO]

    Zepsuty komputer to nie koniec świata [WIDEO]
    Zepsuty komputer to nie koniec świata [WIDEO]
    Komunikacja 11 października 2021

    Komunikacja Multimedia

    Odpowiednia perspektywa pozwala nam dostrzec, jak bardzo i szybko zmienia się współcześnie nasze życie. Trendem jest przyspieszenie i uproszczenie tego, co jeszcze wiele […]

  • IVR, czyli coś więcej niż automatyczna sekretarka w firmie [infografika]

    IVR, czyli coś więcej niż automatyczna sekretarka w firmie [infografika]
    IVR, czyli coś więcej niż automatyczna sekretarka w firmie [infografika]
    Komunikacja 10 października 2021

    Komunikacja

    Narodziny e-maila miały być końcem telefonu. Komunikacja w formie elektronicznych wiadomości była przecież prostsza, efektywniejsza, nieuzależniona od dostępności i chwilowych niedyspozycji. Telefon jednak […]

  • Skuteczna komunikacja biznesowa z Orange

    Skuteczna komunikacja biznesowa z Orange
    Skuteczna komunikacja biznesowa z Orange
    Komunikacja 24 sierpnia 2021

    Komunikacja

    Oferta Biznesowej Komunikacji Orange została skonstruowana tak, by można było dopasować ją do potrzeb konkretnej firmy. Jest elastyczna, uwzględnia różne style pracy, urządzenia […]

  • Jak działa ujednolicona komunikacja zdalna i gdzie znajdzie zastosowanie?

    Jak działa ujednolicona komunikacja zdalna i gdzie znajdzie zastosowanie?
    Jak działa ujednolicona komunikacja zdalna i gdzie znajdzie zastosowanie?
    Komunikacja 17 sierpnia 2021

    Komunikacja

    Odbieranie połączeń na wielu urządzeniach, integracja z programem pocztowym, przekierowanie połączenia, współdzielenie ekranu podczas wideokonferencji – to tylko część funkcjonalności, które daje ujednolicona komunikacja […]

  • Spółki z Grupy Orange Polska rosną na rynku IT – Raport Best100 ITWIZ

    Spółki z Grupy Orange Polska rosną na rynku IT – Raport Best100 ITWIZ
    Spółki z Grupy Orange Polska rosną na rynku IT – Raport Best100 ITWIZ
    Komunikacja 10 sierpnia 2021

    Komunikacja

    Magazyn ITWIZ opublikował właśnie swój ranking firm informatycznych BEST100. Jego wyniki są dla spółek z Grupy Orange Polska bardzo budujące. Grupa Orange […]