Komunikacja

  • Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w Twojej firmie!

    Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w Twojej firmie!
    Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w Twojej firmie!
    Komunikacja 7 września 2020

    Komunikacja

    Nie e-mail, a telefon jest w większości firm głównym kanałem komunikacji między pracownikami i klientami. Tą drogą składane są zamówienia, umawiane spotkania i rozwiązywane ewentualne problemy. Niestety, […]

  • Praca zdalna – wyzwanie czy szansa?

    Praca zdalna – wyzwanie czy szansa?
    Praca zdalna – wyzwanie czy szansa?
    Cyberbezpieczeństwo 25 sierpnia 2020

    Cyberbezpieczeństwo Firma online Komunikacja

    Wygodnie, przy kawie, czasem w piżamie, czasem z kawiarni, a przy tym szybko i efektywnie. Brzmi cudownie. A jak jest w rzeczywistości? Chałupniczo? Praca zdalna – […]