Dlaczego potrzebujesz SBC?
Komunikacja 7 lipca 2021 2 minuty czytania

Dlaczego potrzebujesz SBC?

Ostatnie miesiące przyniosły zmiany w kontekście komunikacji biznesowej. Na rynku pojawiło się wiele usług, które mają wspierać pracowników w sprawnej wymianie informacji.

Jeśli prowadzisz własny biznes lub jesteś odpowiedzialny za komunikację w firmie, w której pracujesz z pewnością zetknąłeś się z aplikacjami adresującymi nowe metody współpracy i komunikacji. Te rozwiązania stały się „must have” w dużej części firm podczas niestabilnej sytuacji pandemicznej. Co więcej, obecnie wielu pracowników nie wyobraża sobie już funkcjonowania bez tych technologii.

Prognozy sprzed kilku lat analityków rynku telekomunikacyjnego stały się rzeczywistością w ciągu zaledwie kilku tygodni.  I wiele wskazuje na to, że zmiany stały się trwałym elementem funkcjonowania biznesu.

Zespoły rozproszone – jakie wybrać narzędzia

Trwające pandemia przyczyniła się do wytworzenia nowej grupy pracowników, którzy są członkami zespołów zdalnych oraz rozproszonych (działających w dużych odległościach geograficznych). Nowi użytkownicy wnieśli na rynek specyficzne potrzeby.

Jednocześnie ci, którzy sądzą, że do efektywnej pracy z domu wystarczy skrzynka mailowa i komunikator są w błędzie. Nasze domowe biura  to prawdziwe centra dowodzenia. Dlatego warto wybierać produkty cyfrowe, które oferują kompatybilność, wielozadaniowość oraz niezawodność podczas ich używania. Jednym słowem, mają wspierać użytkowników w złożonych zadaniach, wykonywanych w domu.

Rozwiązanie Microsoft Teams – nie tylko komunikator

Z popularnymi „Teamsami” z pewnością wielu z nas miało już styczność. Orange Polska z powodzeniem dostarcza licencje Microsoft oraz niezbędne wsparcie pozwalające na rozpoczęcie pracy z aplikacją Microsoft Teams ale także niezbędne elementy pozwalające na komunikację za pomocą tego narzędzia – w tym serwery SBC, które mogą służyć jako nowoczesne „centra komunikacji” w firmie obsługując dowolne systemy telefoniczne.

Zapewnia nie tylko telefonię dla MS Teams,  ale również na integrację i uruchomienie w ramach jednego rozwiązania od Orange innych usług głosowych w oparciu o chmurę (UCaaS). Mówimy tutaj o rozwiązaniach dla call center od Genesys, aplikacji Zoom czy systemach do telefonii i komunikacji Rainbow.  Co więcej, użytkownik może także korzystać z usługi z poziomu okna przeglądarki jako witryna www (WebRTC)

SBC – niezbędne dla zaawansowanych usług medialnych

Dostarczane przez nas usługa są oparte na technologii SBC od niezawodnych partnerów. Gwarantuje to zapewnienie kompatybilności oraz możliwości zintegrowania systemów telekomunikacyjnych (jak Cisco czy Unify) w jednym narzędziu. Nie mniej istotne jest również bezpieczeństwo.

Technologia SBC chroni przed atakami z zewnątrz kanał audio oraz video (w tym identyfikację pakietów, analizę zachowania i kontrolę ruchu). Użytkownicy mają także  pewność, że system wyposażony w SBC  będzie kontrolować obciążenie systemów i sieci, niwelując zatory i opóźnienia w połączeniu.

Być „w kontakcie” nabrało zupełnie innego znaczenia. Chcemy „być”, a pełne zaangażowanie mają zapewnić nam niezawodne, bezpieczne systemy.

Oceń artykuł

Masz pytania? Wypełnij formularz. Nasz zespół ekspertów służy pomocą.

Popularne tagi

Tagi

Mogą Cię również zainteresować

  • Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę

    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Komunikacja 1 marca 2024

    Komunikacja

    Najtańsza i najbardziej ekologiczna jest ta energia, której się nie zużyje. Dlatego każde działanie, które pozwala oszczędzać energię, ma znaczenie. […]

  • Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?

    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Komunikacja 2 stycznia 2024

    Komunikacja

    Każdego dnia na całym świecie wykonuje się miliony połączeń z biurem obsługi klienta. Sposób, w jaki te rozmowy są prowadzone, […]

  • ITwiz BEST100 w 2022 r. Wszystko zgodnie z planem

    ITwiz BEST100 w 2022 r. Wszystko zgodnie z planem
    ITwiz BEST100 w 2022 r. Wszystko zgodnie z planem
    Komunikacja 10 sierpnia 2023

    Komunikacja

    Magazyn ITwiz po raz kolejny publikuje ranking firm informatycznych BEST100 za 2022 rok. Jak co roku nie zabrakło wśród nich […]

  • Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?

    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Komunikacja 28 maja 2023

    Komunikacja

    Kilka sekund – zwykle masz tylko tyle czasu na przekonanie klienta do swojej oferty. Dowiedz się, jak wykorzystać ten czas […]