Uporządkowana obsługa telefoniczna klienta [ANIMACJA]
Komunikacja

Uporządkowana obsługa telefoniczna klienta [ANIMACJA]

30 października 2020

Przeglądając oferty dla biznesu, dużo łatwiej znaleźć te, które uporządkują naszą obecność w sieci, rozbudują czy poprawią naszą stronę internetową lub zadbają, by nasz mail był lepiej widoczny. Trudniej natomiast znaleźć takie, które wspomogą naszą obsługę telefoniczną klienta.

Nieodebrane połączenia

Zapowiedzi „śmierci” telefonu jako głównego narzędzia prowadzenia biznesu są przedwczesne. Rozmowy telefoniczne stanowią nadal aż 80 proc. komunikacji biznesowej. Nieprofesjonalna obsługa klienta kosztuje firmy na całym świecie 75 mld dol. rocznie. Ogromna część tej kwoty to telefony dzwoniące przy pustych biurkach bądź w kieszeniach pracowników zajętych innymi sprawami.

Większość potencjalnych klientów po nieudanej próbie połączenia może odejść do konkurencji. Bez względu na to, czy prowadzisz jednoosobową działalność, czy zarządzasz dużą firmą, na pewno jesteś w stanie przywołać szereg sytuacji, kiedy ograniczona dostępność telefoniczna sprawiała, że klient po prostu nie podejmował więcej prób kontaktu.

Stała dostępność „pod telefonem” wymaga czasu i organizacji. Jeśli pracujemy sami lub mamy do dyspozycji jedynie kilka osób, znacznie większy nacisk kładziemy na realizację zleceń i bieżącą pracę niż na obsługę telefoniczną. W dużej organizacji dzwoniący klient trafia często w plątaninę końcówek numerów, oczekiwania na przełączenie do odpowiedniego działu, która często kończy się rezygnacją z kontaktu.

Na szczęście większość tych kwestii ma proste rozwiązanie. Na rynku można znaleźć partnera z doświadczeniem i narzędziami, które pozwolą każdej firmie, bez względu na jej rozmiar, charakter działalności czy możliwości finansowe, uporządkować swoją obsługę telefoniczną.

Co może dać Ci Wirtualna Centralka Orange?

Wirtualna Centralka Orange umożliwia połączenie wszystkich stacjonarnych i mobilnych numerów w jeden zintegrowany i uporządkowany system. Klienci dzwonią na jeden główny numer reprezentujący firmę. Z niego mogą zostać przekierowani na numery odpowiadające ich zapytaniu bądź wysłuchać nagranej wiadomości, która dostarczy informacji o ich problemie.

Przekonaj się sam, co Wirtualna Centralka Orange może dać Twojemu biznesowi.

Zobacz animację prezentującą jej możliwości. Na naszej stronie znajdziesz również przyjazną infografikę wyjaśniającą jej działanie i pokazującą, jak można zorganizować za jej pomocą obsługę telefoniczną w biznesach o różnym rozmiarze i charakterze działalności.

Mogą Cię również zainteresować

  • Microsoft Teams – ujednolicona komunikacja w firmie i wsparcie dla pracowników

    Microsoft Teams – ujednolicona komunikacja w firmie i wsparcie dla pracowników
    Microsoft Teams – ujednolicona komunikacja w firmie i wsparcie dla pracowników

    Komunikacja

    Komunikacja

    W trakcie ostatnich miesięcy, na naszych oczach zmienił się sposób zarządzania zespołami oraz komunikacja między nimi, a praca zdalna dla wielu branż stała się […]

  • Mobilne call center – sprawna komunikacja, większa elastyczność dla Twojej firmy

    Mobilne call center – sprawna komunikacja, większa elastyczność dla Twojej firmy
    Mobilne call center – sprawna komunikacja, większa elastyczność dla Twojej firmy

    Komunikacja

    Komunikacja

    Firmy, których działalność bazuje na stałym telefonicznym kontakcie z klientami, wiedzą, że wymaga to zaangażowania odpowiednich środków. Konieczne jest posiadanie niemałego biura, wyposażenie go w stanowiska […]