Uporządkowana obsługa telefoniczna klienta [ANIMACJA]
Komunikacja 30 października 2020 <1 minuta czytania

Uporządkowana obsługa telefoniczna klienta [ANIMACJA]

Przeglądając oferty dla biznesu, dużo łatwiej znaleźć te, które uporządkują naszą obecność w sieci, rozbudują czy poprawią naszą stronę internetową lub zadbają, by nasz mail był lepiej widoczny. Trudniej natomiast znaleźć takie, które wspomogą naszą obsługę telefoniczną klienta.

Nieodebrane połączenia

Zapowiedzi „śmierci” telefonu jako głównego narzędzia prowadzenia biznesu są przedwczesne. Rozmowy telefoniczne stanowią nadal aż 80 proc. komunikacji biznesowej. Nieprofesjonalna obsługa klienta kosztuje firmy na całym świecie 75 mld dol. rocznie. Ogromna część tej kwoty to telefony dzwoniące przy pustych biurkach bądź w kieszeniach pracowników zajętych innymi sprawami.

Większość potencjalnych klientów po nieudanej próbie połączenia może odejść do konkurencji. Bez względu na to, czy prowadzisz jednoosobową działalność, czy zarządzasz dużą firmą, na pewno jesteś w stanie przywołać szereg sytuacji, kiedy ograniczona dostępność telefoniczna sprawiała, że klient po prostu nie podejmował więcej prób kontaktu.

Stała dostępność „pod telefonem” wymaga czasu i organizacji. Jeśli pracujemy sami lub mamy do dyspozycji jedynie kilka osób, znacznie większy nacisk kładziemy na realizację zleceń i bieżącą pracę niż na obsługę telefoniczną. W dużej organizacji dzwoniący klient trafia często w plątaninę końcówek numerów, oczekiwania na przełączenie do odpowiedniego działu, która często kończy się rezygnacją z kontaktu.

Na szczęście większość tych kwestii ma proste rozwiązanie. Na rynku można znaleźć partnera z doświadczeniem i narzędziami, które pozwolą każdej firmie, bez względu na jej rozmiar, charakter działalności czy możliwości finansowe, uporządkować swoją obsługę telefoniczną.

Co może dać Ci Wirtualna Centralka Orange?

Wirtualna Centralka Orange umożliwia połączenie wszystkich stacjonarnych i mobilnych numerów w jeden zintegrowany i uporządkowany system. Klienci dzwonią na jeden główny numer reprezentujący firmę. Z niego mogą zostać przekierowani na numery odpowiadające ich zapytaniu bądź wysłuchać nagranej wiadomości, która dostarczy informacji o ich problemie.

Przekonaj się sam, co Wirtualna Centralka Orange może dać Twojemu biznesowi.

Zobacz animację prezentującą jej możliwości. Na naszej stronie znajdziesz również przyjazną infografikę wyjaśniającą jej działanie i pokazującą, jak można zorganizować za jej pomocą obsługę telefoniczną w biznesach o różnym rozmiarze i charakterze działalności.

Oceń artykuł

Masz pytania? Wypełnij formularz. Nasz zespół ekspertów służy pomocą.

Mogą Cię również zainteresować

  • Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem

    Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem
    Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem
    Komunikacja 24 sierpnia 2022

    Komunikacja

    W dobie mediów społecznościowych nie ma miejsca na zaniedbania w zakresie obsługi klienta. W internecie nic nie ginie i negatywne opinie mogą jeszcze przez lata wpływać na nasz biznes. Jak […]

  • Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji

    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Komunikacja 9 sierpnia 2022

    Komunikacja

    Jak zmienić zdenerwowanego klienta w ambasadora marki, a pytanie o ofertę „z ciekawości” w trwałą relację zakupową? Wbrew pozorom, nie jest to takie trudne i dzisiaj podpowiemy, […]

  • Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie

    Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
    Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
    Komunikacja 26 października 2021

    Komunikacja

    Szybki i niezawodny system zapewniający kontakt z klientami, wsparcie w komunikacji między recepcją, handlowcami i działem logistyki? Kto by nie marzył o podobnym rozwiązaniu. Najczęściej jednak szefom […]

  • Trudna sztuka komunikacji cyfrowej – jak nie tracić klientów?

    Trudna sztuka komunikacji cyfrowej – jak nie tracić klientów?
    Trudna sztuka komunikacji cyfrowej – jak nie tracić klientów?
    Komunikacja 16 października 2021

    Komunikacja Multimedia

    Wymagający czas pandemii i spowolnienia gospodarczego powoduje, że walka o każdego klienta ma ogromne znaczenie. Czasem o porażce czy zwycięstwie decydują detale. Jest jednak sposób, by wygrać […]