Bezpieczna sieć szybkiego ruchu dla danych [Animacja]
Komunikacja 2 marca 2021 1 minuta czytania

Bezpieczna sieć szybkiego ruchu dla danych [Animacja]

Rozwój firmy jest zwykle tożsamy z otwieraniem nowych oddziałów, placówek regionalnych oraz rekrutacją kolejnych pracowników, nierzadko operujących w trybie zdalnym. Istnieje jednak rozwiązanie wspierające wymagającą technologicznie ekspansję biznesu i gwarantujące niezawodną łączność sieciową, niezależnie od jego skali. To hybrydowy SD-WAN od Orange dla Firm.

Bezpieczeństwo danych

Wydajna sieć i szybki dostęp do aplikacji

Zapewnienie optymalnej wydajności połączeń sieciowych przy rosnącej liczbie urządzeń oraz coraz większej ilości przesyłanych danych jest już sporym wyzwaniem. Poziom trudności rośnie, gdy weźmiemy pod uwagę różnorodność usług w chmurze, z jakich korzystają współczesne przedsiębiorstwa – zarówno oprogramowania w modelu SaaS, jak i infrastruktury jako usługi (IaaS) oraz platformy jako usługi (PaaS).

Oczywiście całość tych procesów ma przebiegać w uporządkowany, kontrolowany sposób, a w razie potrzeby powinna być możliwa błyskawiczna rekonfiguracja i rozbudowa sieci o nowe urządzenia. Sieci, która nierzadko składa się z łączy działających w różnych technologiach i dostarczanych przez kilku operatorów. Oto rzeczywistość administratorów IT w dobie cyfrowej transformacji.

Hybrydowy SD-WAN  powstał właśnie po to, by sprostać tym wyzwaniom. Zapewnia on swoim użytkownikom szybszy i bezpieczniejszy dostęp do firmowych aplikacji z każdego miejsca, na bazie już istniejącej infrastruktury sieciowej. Jest to możliwe dzięki odejściu od charakterystycznego dla tradycyjnych sieci rozległych WAN modelu, w którym cały ruch przechodził przez centrum danych, co obniżało wydajność i komfort pracy.

 

Bezpieczeństwo wrażliwych danych

Co nie mniej ważne, mechanizmy zaimplementowane w SD-WAN pozwalają priorytetyzować ruch o kluczowym znaczeniu oraz zwiększać wydajność dla kluczowych aplikacji. Kontrola nad całą siecią przebiega z jednego punktu centralnego, za pośrednictwem intuicyjnego portalu klienckiego. Daje on także dostęp do zaawansowanych analityk usługi i wgląd w status poszczególnych lokalizacji. Gdy zajdzie taka potrzeba, nowe urządzenie można dodać do sieci i automatycznie skonfigurować dzięki funkcji Zero Touch Provisioning, eliminując tym samym większość manualnej pracy.

Prosta obsługa idzie w parze z troską o najwyższe bezpieczeństwo obiegu wrażliwych danych biznesowych. Hybrydowy SD-WAN został wyposażony w rozbudowany pakiet zintegrowanych funkcji security, w tym Firewall, Web filtering, IPS i antymalware. Istnieje także możliwość łatwej integracji z usługami bezpieczeństwa innych dostawców.

 

Więcej korzyści z wdrożenia hybrydowego SD-WAN w animacji, do której obejrzenia zapraszamy!

 

Oceń artykuł

Masz pytania? Wypełnij formularz. Nasz zespół ekspertów służy pomocą.

Mogą Cię również zainteresować

  • Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?

    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Komunikacja 28 grudnia 2022

    Komunikacja

    Kilka sekund – zwykle masz tylko tyle czasu na przekonanie klienta do swojej oferty. Dowiedz się, jak wykorzystać ten czas najlepiej, posługując się […]

  • Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem

    Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem
    Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem
    Komunikacja 24 sierpnia 2022

    Komunikacja

    W dobie mediów społecznościowych nie ma miejsca na zaniedbania w zakresie obsługi klienta. W internecie nic nie ginie i negatywne opinie mogą jeszcze przez lata wpływać na nasz biznes. Jak […]

  • Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji

    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Komunikacja 9 sierpnia 2022

    Komunikacja

    Jak zmienić zdenerwowanego klienta w ambasadora marki, a pytanie o ofertę „z ciekawości” w trwałą relację zakupową? Wbrew pozorom, nie jest to takie trudne i dzisiaj podpowiemy, […]

  • Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie

    Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
    Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
    Komunikacja 26 października 2021

    Komunikacja

    Szybki i niezawodny system zapewniający kontakt z klientami, wsparcie w komunikacji między recepcją, handlowcami i działem logistyki? Kto by nie marzył o podobnym rozwiązaniu. Najczęściej jednak szefom […]