Komunikacja

  • Centrala bez kabelków – prościej, wygodniej, szybciej

    Centrala bez kabelków – prościej, wygodniej, szybciej
    Centrala bez kabelków – prościej, wygodniej, szybciej
    Komunikacja 2 stycznia 2021

    Komunikacja

    Proces konfigurowania usług telekomunikacyjnych kojarzy się głównie z dziesiątkami kabelków i tajemniczymi urządzeniami, których sposobu działania żaden z pracowników firmy nie rozumie. Dlatego naturalna jest […]

  • Systemy do wideokonferencji

    Systemy do wideokonferencji
    Systemy do wideokonferencji
    Komunikacja 8 grudnia 2020

    Komunikacja

    Prawie każdy w dzisiejszych czasach ma jakieś doświadczenie z połączeniami video, nawet jeśli łączy się tylko przez zwykły komunikator. Wymóg zachowania dystansu społecznego spowodował, że o Bowiele […]

  • Uporządkowana obsługa telefoniczna klienta [ANIMACJA]

    Uporządkowana obsługa telefoniczna klienta [ANIMACJA]
    Uporządkowana obsługa telefoniczna klienta [ANIMACJA]
    Komunikacja 30 października 2020

    Komunikacja

    Przeglądając oferty dla biznesu, dużo łatwiej znaleźć te, które uporządkują naszą obecność w sieci, rozbudują czy poprawią naszą stronę internetową lub zadbają, […]

  • Automatyzacja procesów w hurtowni? Widziałem taką firmę!

    Automatyzacja procesów w hurtowni? Widziałem taką firmę!
    Automatyzacja procesów w hurtowni? Widziałem taką firmę!
    Komunikacja 21 października 2020

    Komunikacja

    Przeciętny przedsiębiorca często nie ma czasu na rozwijanie firmy, bo przez większość czasu pracuje w niej niemal jak urzędnik. Wystawia faktury, zatwierdza przelewy, organizuje dostawy i wykonuje […]

  • Wizerunek firmy, wygraj z konkurencją

    Wizerunek firmy, wygraj z konkurencją
    Wizerunek firmy, wygraj z konkurencją
    Komunikacja 20 października 2020

    Komunikacja

    Jak cię widzą i słyszą, tak cię piszą. Dotyczy to nie tylko osób prywatnych, ale i firm. Dziś jednak na znaczeniu zyskał konkretny rodzaj wizerunku – wizerunek wirtualny, który […]

  • Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz

    Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz
    Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz
    Komunikacja 20 października 2020

    Komunikacja

    Jak sprawić, by firmowe połączenia zawsze trafiały do odpowiedniej osoby lub działu. Jak zapanować nad obsługą procesów, niezależnie od dynamiki wzrostu organizacji, bez konieczności inwestycji […]

  • Jak dział obsługi klienta wpływa na wizerunek firmy

    Jak dział obsługi klienta wpływa na wizerunek firmy
    Jak dział obsługi klienta wpływa na wizerunek firmy
    Komunikacja 4 października 2020

    Komunikacja

    Kwestie związane z wizerunkiem firmy bywają niedoceniane, zwłaszcza przez mniejszych przedsiębiorców. Tymczasem to błąd, szczególnie jeśli firma działa na wysoce konkurencyjnym rynku, gdzie każda […]

  • Efektywna komunikacja zapewnia wzrost efektywności biznesowej

    Efektywna komunikacja zapewnia wzrost efektywności biznesowej
    Efektywna komunikacja zapewnia wzrost efektywności biznesowej
    Komunikacja 8 września 2020

    Komunikacja

    Efektywna komunikacja jest kluczowym czynnikiem związanym z prowadzeniem firmy. Wpływa nie tylko na jej wizerunek, ale też na działalność operacyjną i efektywność biznesową. Wzniesienie stylu komunikacji prowadzonej […]

  • Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w Twojej firmie!

    Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w Twojej firmie!
    Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w Twojej firmie!
    Komunikacja 7 września 2020

    Komunikacja

    Nie e-mail, a telefon jest w większości firm głównym kanałem komunikacji między pracownikami i klientami. Tą drogą składane są zamówienia, umawiane spotkania i rozwiązywane ewentualne problemy. Niestety, […]