Kompleksowe i skuteczne rozwiązania komunikacyjne
Komunikacja 2 sierpnia 2021 <1 minuta czytania

Kompleksowe i skuteczne rozwiązania komunikacyjne

Codzienne kontakty ze współpracownikami i klientami mogą przebiegać sprawniej, jeśli skorzystamy ze stworzonych do tego celu kompleksowych rozwiązań. W ramach jednej platformy zapewnione są tradycyjne połączenia głosowe, czat, transmisja wideo, dzielenie ekranu i zarządzanie obecnością – funkcjonalności, które docenią zarówno duże firmy, jak i te najmniejsze.

 

Komunikacja biznesowa za pośrednictwem różnorodnych narzędzi staje się naszą codziennością. Jest konieczna nie tylko ze względu na osobiste preferencje członków zespołu i klientów, lecz także z powodu różnych trybów pracy wynikających ze specyfiki stanowiska i działalności. Zazwyczaj korzystamy z szeregu usług i aplikacji pochodzących od różnych dostawców.

 

Musimy pamiętać o tym, by równolegle mieć włączone wszystkie komunikatory i sprawdzać różne urządzenia. Na dłuższą metę może to negatywnie wpływać na naszą koncentrację i obniżać efektywność pracy. A gdyby tak mieć wszystko w jednym miejscu?

 

Jedna, by wszystkimi zarządzać

Dzięki platformie integrującej różne rozwiązania do komunikacji możemy w łatwy sposób korzystać z różnych kanałów. W ramach jednego kompleksowego rozwiązania otrzymujemy wachlarz narzędzi – od klasycznych do najbardziej nowoczesnych. Znajdziemy tu wszystkie najważniejsze funkcjonalności tradycyjnej centrali telefonicznej, ale również przeprowadzimy transmisję wideo.

 

Konfiguracja usługi jest przechowywana w Data Center Orange, co daje nam pewność, że zapisane dane nie zostaną utracone, a jednocześnie są przechowywane w bezpiecznym miejscu. Obsługę całego systemu ułatwia możliwość zarządzania w chmurze. Dla właściciela firmy oznacza to optymalizację i ograniczenie kosztów eksploatacji. Nie wymaga tworzenia specjalistycznej infrastruktury IT czy stawiania centralki telefonicznej.

 

Administrowanie oprogramowaniem do komunikacji w biznesie jest proste i intuicyjne, dzięki czemu nie potrzebujemy dodatkowego pracownika do jego obsługi. Oszczędności poczynimy również, prowadząc rozmowy i wideokonferencje przez internet, dzięki czemu ograniczymy też koszty połączeń telefonicznych. Jednocześnie możemy korzystać praktycznie ze wszystkich rozwiązań do komunikacji, które potrzebne są do prowadzenia firmy – zarówno klasycznych, jak i bardziej nowoczesnych.

komunikacja_bko

 

Tradycyjne i nowoczesne narzędzia do komunikacji

Ujednolicona komunikacja łączy pięć głównych funkcji: telefonię, telekonferencje, czat, udostępnianie pulpitu oraz zarządzanie obecnością. Choć telefon stacjonarny może obecnie wydawać się reliktem minionego wieku, wciąż znajduje on zastosowanie w firmowej komunikacji. Kontakt telefoniczny to nadal pierwszy wybór dla wielu konsumentów. Co za tym idzie, wiele stanowisk pracy wiąże się właśnie z prowadzeniem rozmów. W takich zadaniach sprawdzają się nowoczesne stacjonarne telefony IP, takie jak Yealink T21P E2 lub Yealink T29G. Aby zyskać więcej swobody podczas rozmów, można połączyć z nimi słuchawki bezprzewodowe.

Współczesne biuro nie może już istnieć bez narzędzi do wideokonferencji i połączeń wielostronnych. Aby efektywnie prowadzić zdalne spotkania, potrzebujemy niezawodnych, a zarazem prostych w obsłudze rozwiązań. Możemy w tym celu skorzystać z szeregu funkcjonalności ułatwiających profesjonalne prezentacje i zebrania online na przykład w małym biurze tłumaczeń, firmie consultingowej lub zajmującej się księgowością.

Przydatne będzie również udostępnianie pulpitu oraz płynne przesyłanie i odbieranie plików podczas spotkań. Dzięki temu architekci, graficy czy projektanci mogą zdalnie prezentować klientom swoje prace niemal tak samo jak podczas spotkania w cztery oczy.

 

Skuteczna komunikacja dla mobilnych

Prowadzenie biznesu często wiąże się z licznymi spotkaniami i wyjazdami. Osoby, którym bliski jest taki tryb pracy, potrzebują mobilnych rozwiązań do skutecznej komunikacji. Takim narzędziem jest aplikacja Biznesowa Komunikacja Orange, pozwalająca prowadzić rozmowy telefoniczne i połączenia wideo, przesyłać pliki i wiadomości tekstowe. Dzięki temu możemy wybrać najwygodniejszą dla siebie formę komunikacji, korzystając przy tym z bezpiecznej platformy i stabilnego połączenia. Aplikacji można używać na telefonie, tablecie i komputerze. Niezależnie od urządzenia, które wybierzemy, będziemy mieli do czynienia z tym samym intuicyjnym interfejsem.

 

Zintegrowana komunikacja biznesowa to rozwiązanie szyte na miarę. To, ile urządzeń i aplikacji wejdzie w skład danej platformy i które funkcje będziemy wykorzystywać, powinno wynikać ze specyfiki konkretnej firmy. Prowadząc małą działalność, nie wykorzystamy tylu funkcjonalności co duże firmy. Możemy natomiast skonfigurować platformę do komunikacji na miarę naszych potrzeb. W Orange dla Firm znajdziemy elastyczną, podzieloną na wygodne pakiety ofertę Biznesowej Komunikacji Orange. Aby z niej skorzystać, odwiedź: https://www.orange.pl/duze-firmy/biznesowa-komunikacja-orange

Oceń artykuł

Masz pytania? Wypełnij formularz. Nasz zespół ekspertów służy pomocą.

Popularne tagi

Tagi

Mogą Cię również zainteresować

  • Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę

    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Jak realizować cele biznesowe, dbając o planetę
    Komunikacja 1 marca 2024

    Komunikacja

    Najtańsza i najbardziej ekologiczna jest ta energia, której się nie zużyje. Dlatego każde działanie, które pozwala oszczędzać energię, ma znaczenie. […]

  • Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?

    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Telefoniczna obsługa klienta – na czym polega?
    Komunikacja 2 stycznia 2024

    Komunikacja

    Każdego dnia na całym świecie wykonuje się miliony połączeń z biurem obsługi klienta. Sposób, w jaki te rozmowy są prowadzone, […]

  • ITwiz BEST100 w 2022 r. Wszystko zgodnie z planem

    ITwiz BEST100 w 2022 r. Wszystko zgodnie z planem
    ITwiz BEST100 w 2022 r. Wszystko zgodnie z planem
    Komunikacja 10 sierpnia 2023

    Komunikacja

    Magazyn ITwiz po raz kolejny publikuje ranking firm informatycznych BEST100 za 2022 rok. Jak co roku nie zabrakło wśród nich […]

  • Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?

    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Komunikacja 28 maja 2023

    Komunikacja

    Kilka sekund – zwykle masz tylko tyle czasu na przekonanie klienta do swojej oferty. Dowiedz się, jak wykorzystać ten czas […]