Skuteczna komunikacja biznesowa z Orange
Komunikacja 24 sierpnia 2021 <1 minuta czytania

Skuteczna komunikacja biznesowa z Orange

Oferta Biznesowej Komunikacji Orange została skonstruowana tak, by można było dopasować ją do potrzeb konkretnej firmy. Jest elastyczna, uwzględnia różne style pracy, urządzenia i plany taryfowe.

Klienci, wybierając mniejsze firmy, coraz częściej oczekują rozwiązań i udogodnień, które znają ze współpracy z dużymi graczami. Również w zakresie komunikacji biznesowej. Większą dostępność i elastyczność w kontaktach z klientami i partnerami firmy z sektora MŚP mogą osiągnąć dzięki stworzonym do tego celu kompleksowym usługom.

Jednak rozwijając firmę, nieraz dokupujemy sprzęty i usługi online, reagując na bieżące potrzeby. W rezultacie komunikacja staje się coraz bardziej rozproszona, a my, korzystając z kilku różnych usług, płacimy więcej, niż wydalibyśmy, decydując się na jedną platformę, w ramach której będziemy mieli wszystkie potrzebne narzędzia do komunikacji. Takim właśnie rozwiązaniem jest Biznesowa Komunikacja Orange (BKO).

Co otrzymujemy w ofercie BKO?

Istotą ujednoliconej komunikacji jest dopasowanie do konkretnej działalności. Dlatego Orange dla Firm oferuje elastyczną i skalowalną usługę, którą klient może zamówić w takim zakresie, jaki mu odpowiada. W pierwszym kroku wybieramy jeden z trzech profili uwzględniających specyfikę pracy w danej firmie. Następnie możemy zdecydować się na wybrany model nowoczesnego stacjonarnego telefonu IP marki Yealink lub aplikację do komunikacji Orange, którą można zainstalować na smartfonie, tablecie i komputerze.

Ostatni krok to wybór jednego z trzech pakietów głosowych. W cenie usługi można również skorzystać z wielu dodatkowych funkcji ułatwiających komunikację, m.in. IVR, Hunt Group, obsługę faksów i telekonferencji. Platforma komunikacyjna jest maksymalnie dostosowana do wymagań użytkownika i na bieżąco aktualizowana. Wymagany jest jedynie dostęp do internetu – nie musi być on jednak dostarczany przez Orange.

Profile w usłudze BKO

Niezależnie od tego, czy prowadzimy małą kilkuosobową firmę, czy zarządzamy zespołem w korporacji, będziemy zwykle mieli do czynienia z tymi samymi trzema profilami pracowników.

Pierwszy to ci, którzy większość czasu spędzają za biurkiem, np. recepcjoniści, asystenci czy osoby obsługujące infolinię. Drugi typ to osoby, które swoją pracę wykonują głównie w terenie i często się przemieszczają, jak np. handlowcy. Wreszcie istnieje spora grupa pracowników, którzy łączą te dwa style pracy – często wykonują swoje zadania w biurze, ale od czasu do czasu muszą pojechać na spotkanie biznesowe lub targi.

Do tych trzech rodzajów pracy Orange dla Firm dopasowuje trzy profile w ramach usługi BKO. Dla pracowników stacjonarnych przewiduje Profil Start z telefonem na biurko, funkcjami głosowymi i podstawowymi funkcjonalnościami. Profil Light to rozwiązanie dla pracowników będących w ciągłym ruchu. Pakiet obejmuje urządzenia mobilne lub komputery PC, usługi głosowe, komunikator biznesowy oraz dostępność statusów ułatwiającą współpracę w zespole.

Najszerszy wachlarz funkcjonalności znajdziemy w Profilu Optimum, stworzonym z myślą o użytkownikach łączących pracę mobilną i stacjonarną. Otrzymamy w nim usługi na dwa urządzenia (mobilne i stacjonarne), telefon stacjonarny, funkcje głosowe i wideo, komunikator oraz możliwość integracji z programem pocztowym.

Plany taryfowe i opłaty

Korzystając z rozwiązania BKO, mamy do wyboru jeden z trzech planów taryfowych. Najwięcej zapłacimy za Pakiet 1, który zapewni nam nielimitowane połączenia strefowe i międzystrefowe do wszystkich sieci w kraju i za granicą. W Pakiecie 2 możemy liczyć na nielimitowane połączenia w ramach numerów należących do Orange. Najniższy abonament zapłacimy w Pakiecie 3 – opłaty będą nam jednak naliczane za każdą minutę połączenia według cennika.

Wdrażając rozwiązania ujednoliconej komunikacji z Orange dla Firm, poniesiemy dodatkowo jednorazowy koszt instalacji i aktywacji oraz ewentualnie usług dodatkowych, jeśli na takie się zdecydujemy. Następnie będziemy opłacać miesięczny abonament oraz opcjonalnie koszty połączeń nieobjętych wybranym przez nas pakietem taryfowym. Ostateczna łączna cena usługi BKO będzie zależała więc od kilku czynników – od wybranych pakietów i terminali oraz liczby stanowisk w firmie, które planujemy wyposażyć. Zapłacimy więc tylko za to, z czego będziemy korzystać i zoptymalizujemy koszty, łącząc wiele usług w jedną. Możemy zamówić ją przy podpisaniu umowy na minimum 12 miesięcy.

Decydując się na Biznesową Komunikację Orange, możemy być pewni, że otrzymamy bezpieczne, profesjonalne rozwiązanie w atrakcyjnej cenie. Aby stworzyć spersonalizowaną ofertę ujednoliconej komunikacji dla Twojej firmy, odwiedź:www.orange.pl/duze-firmy/biznesowa-komunikacja-orange .

 

Oceń artykuł

Popularne tagi

Mogą Cię również zainteresować

  • Sieć idealna – dla każdej firmy

    Sieć idealna – dla każdej firmy
    Sieć idealna – dla każdej firmy
    Komunikacja 10 sierpnia 2022

    Komunikacja Sieć i transmisja

    Duży biznes to zwykle ten zdecentralizowany, i to niezależnie od branży. Gdy jednak przyjrzymy się wymianie informacji między oddziałami firmy, okaże się, że problemy mogą wynikać […]

  • Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji

    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Komunikacja 9 sierpnia 2022

    Komunikacja

    Jak zmienić zdenerwowanego klienta w ambasadora marki, a pytanie o ofertę „z ciekawości” w trwałą relację zakupową? Wbrew pozorom, nie jest to takie trudne i dzisiaj podpowiemy, […]

  • Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie

    Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
    Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
    Komunikacja 26 października 2021

    Komunikacja

    Szybki i niezawodny system zapewniający kontakt z klientami, wsparcie w komunikacji między recepcją, handlowcami i działem logistyki? Kto by nie marzył o podobnym rozwiązaniu. Najczęściej jednak szefom […]

  • Trudna sztuka komunikacji cyfrowej – jak nie tracić klientów?

    Trudna sztuka komunikacji cyfrowej – jak nie tracić klientów?
    Trudna sztuka komunikacji cyfrowej – jak nie tracić klientów?
    Komunikacja 16 października 2021

    Komunikacja Multimedia

    Wymagający czas pandemii i spowolnienia gospodarczego powoduje, że walka o każdego klienta ma ogromne znaczenie. Czasem o porażce czy zwycięstwie decydują detale. Jest jednak sposób, by wygrać […]