Zepsuty komputer to nie koniec świata [WIDEO]
Komunikacja

Zepsuty komputer to nie koniec świata [WIDEO]

11 października 2021

Odpowiednia perspektywa pozwala nam dostrzec, jak bardzo i szybko zmienia się współcześnie nasze życie. Trendem jest przyspieszenie i uproszczenie tego, co jeszcze wiele lat temu potrafiło przysporzyć wielu trudności. Dotyczy to również IT dla firm.

Trendy IT

Dzięki rozwojowi technologii żyjemy inaczej niż chociażby 10 lat temu. Inaczej kupujemy, inaczej się komunikujemy, w inny sposób spędzamy wolny czas. Także nasze oczekiwania rosną proporcjonalnie do możliwości oferowanych przez świat i technologie.

 

Potrzeba bycia zawsze na czasie, konieczność stałego dostępu do internetu to już nie tylko znak czasów, ale realny wymóg stawiany przez rzeczywistość. Pęd za byciem dostępnym wiąże się jednak z ryzykiem utraty tej możliwości. Może się tak stać przez prozaiczną usterkę komputera. Obawa przed taką możliwością ma już swoją nazwę (FOMO – Fear Of Missing Out) i jest traktowana przez psychologów i socjologów jako objaw nerwicy.

Już dziś można zauważyć, jak niekorzystny wpływ na biznes i działalność firm mają sytuacje, w których pozbawione zostają one – na skutek wypadku losowego, uszkodzenia sprzętu czy nieprawidłowej konfiguracji systemu – możliwości korzystania z kluczowych urządzeń, np. komputera PC czy laptopa.

 

Wsparcie dla firm

Jakie są opcje reagowania w takich sytuacjach? Jakie kroki podjąć, a których zdecydowanie unikać?

Orange ma na to rozwiązanie, oferując Wsparcie IT dla Firm usługę, dzięki której przedsiębiorcy nie muszą martwić się, że z powodu awarii sprzętu czy oprogramowania będą pozostawać bez dostępu do niezbędnych programów i poniosą z tego tytułu straty wizerunkowe oraz biznesowe. Dzięki temu mogą skupić się na prowadzeniu swojej działalności. Zepsuty komputer nie oznacza dziś końca świata.

Więcej na ten temat dowiecie się, oglądając przygotowany materiał.

Mogą Cię również zainteresować

  • Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie

    Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
    Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie

    Komunikacja

    Komunikacja

    Szybki i niezawodny system zapewniający kontakt z klientami, wsparcie w komunikacji między recepcją, handlowcami i działem logistyki? Kto by nie marzył o podobnym rozwiązaniu. Najczęściej jednak szefom […]

  • Trudna sztuka komunikacji cyfrowej – jak nie tracić klientów?

    Trudna sztuka komunikacji cyfrowej – jak nie tracić klientów?
    Trudna sztuka komunikacji cyfrowej – jak nie tracić klientów?

    Komunikacja

    Komunikacja

    Wymagający czas pandemii i spowolnienia gospodarczego powoduje, że walka o każdego klienta ma ogromne znaczenie. Czasem o porażce czy zwycięstwie decydują detale. Jest jednak sposób, by wygrać […]