Zepsuty komputer to nie koniec świata [WIDEO]
Komunikacja 11 października 2021 1 minuta czytania

Zepsuty komputer to nie koniec świata [WIDEO]

Odpowiednia perspektywa pozwala nam dostrzec, jak bardzo i szybko zmienia się współcześnie nasze życie. Trendem jest przyspieszenie i uproszczenie tego, co jeszcze wiele lat temu potrafiło przysporzyć wielu trudności. Dotyczy to również IT dla firm.

Trendy IT

Dzięki rozwojowi technologii żyjemy inaczej niż chociażby 10 lat temu. Inaczej kupujemy, inaczej się komunikujemy, w inny sposób spędzamy wolny czas. Także nasze oczekiwania rosną proporcjonalnie do możliwości oferowanych przez świat i technologie.

 

Potrzeba bycia zawsze na czasie, konieczność stałego dostępu do internetu to już nie tylko znak czasów, ale realny wymóg stawiany przez rzeczywistość. Pęd za byciem dostępnym wiąże się jednak z ryzykiem utraty tej możliwości. Może się tak stać przez prozaiczną usterkę komputera. Obawa przed taką możliwością ma już swoją nazwę (FOMO – Fear Of Missing Out) i jest traktowana przez psychologów i socjologów jako objaw nerwicy.

Już dziś można zauważyć, jak niekorzystny wpływ na biznes i działalność firm mają sytuacje, w których pozbawione zostają one – na skutek wypadku losowego, uszkodzenia sprzętu czy nieprawidłowej konfiguracji systemu – możliwości korzystania z kluczowych urządzeń, np. komputera PC czy laptopa.

 

Wsparcie dla firm

Jakie są opcje reagowania w takich sytuacjach? Jakie kroki podjąć, a których zdecydowanie unikać?

Orange ma na to rozwiązanie, oferując Wsparcie IT dla Firm usługę, dzięki której przedsiębiorcy nie muszą martwić się, że z powodu awarii sprzętu czy oprogramowania będą pozostawać bez dostępu do niezbędnych programów i poniosą z tego tytułu straty wizerunkowe oraz biznesowe. Dzięki temu mogą skupić się na prowadzeniu swojej działalności. Zepsuty komputer nie oznacza dziś końca świata.

Więcej na ten temat dowiecie się, oglądając przygotowany materiał.

Oceń artykuł

Masz pytania? Wypełnij formularz. Nasz zespół ekspertów służy pomocą.

Popularne tagi

Mogą Cię również zainteresować

  • Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?

    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Kultura nanosekundy, czyli jak zdobyć klienta w ciągu mikromomentu?
    Komunikacja 28 grudnia 2022

    Komunikacja

    Kilka sekund – zwykle masz tylko tyle czasu na przekonanie klienta do swojej oferty. Dowiedz się, jak wykorzystać ten czas najlepiej, posługując się […]

  • Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem

    Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem
    Jak sprawić, by wrócił – 7 reguł kontaktu z klientem
    Komunikacja 24 sierpnia 2022

    Komunikacja

    W dobie mediów społecznościowych nie ma miejsca na zaniedbania w zakresie obsługi klienta. W internecie nic nie ginie i negatywne opinie mogą jeszcze przez lata wpływać na nasz biznes. Jak […]

  • Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji

    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Komunikacja 9 sierpnia 2022

    Komunikacja

    Jak zmienić zdenerwowanego klienta w ambasadora marki, a pytanie o ofertę „z ciekawości” w trwałą relację zakupową? Wbrew pozorom, nie jest to takie trudne i dzisiaj podpowiemy, […]

  • Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie

    Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
    Halo, jest tam ktoś? Profesjonalna obsługa klientów w małej firmie
    Komunikacja 26 października 2021

    Komunikacja

    Szybki i niezawodny system zapewniający kontakt z klientami, wsparcie w komunikacji między recepcją, handlowcami i działem logistyki? Kto by nie marzył o podobnym rozwiązaniu. Najczęściej jednak szefom […]