Zaloguj się

Serwisant 24

Telewizor nie chce się włączyć? Wybita szyba w oknie?

Spokojnie! Wystarczy jeden telefon, a Serwisant naprawi uszkodzony sprzęt lub usunie domową awarię.
Sprawdź

Wszystkie usługi serwisowe w 1 miejscu

  • Hydraulik
    W razie awarii instalacji wodnej, kanalizacyjnej lub centralnego ogrzewania.
  • Elektryk
    W przypadku awarii wewnętrznej instalacji elektrycznej.
  • Informatyk
    W przypadku awarii sprzętu PC lub awarii oprogramowania (w razie awarii oprogramowania świadczymy tylko pomoc zdalną).
  • Serwisant RTV/AGD
    W przypadku awarii sprzętu RTV/AGD.
  • Technik urządzeń grzewczych i gazowych
    W razie awarii wewnętrznej instalacji gazowej lub awarii urządzenia grzewczego i gazowego.
  • Technik urządzeń klimatyzacyjnych
    W przypadku awarii instalacji klimatyzacyjnej.
  • Ślusarz
    W przypadku awarii drzwi zewnętrznych (usługa świadczona w formie refundacji kosztów).
  • Szklarz
    Gdy z przyczyn zewnętrznych zostaną uszkodzone szyby w oknach i drzwiach zewnętrznych.
Sprawdź jak zamówić

Serwisant 24 to:

  • Niskie opłaty

    Tylko 15 zł miesięcznie

  • Umowa na 24 miesiące

    Masz spokój na 2 lata

  • Infolinia 24 h/7

    Zgłaszasz awarię kiedy chcesz

Jak zamówić usługę Serwisant 24?

  • Zadzwoń 801 234 567

    jeśli masz już abonament Orange Nasi doradcy są dostępni: pon. – pt. 8:00 – 22:00 sob. 9:00 – 17:00 niedz. 10:00 – 16:00 Koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora.

  • Odwiedź nasz salon

    Jeśli masz już abonament Orange, zamów usługę Serwisant 24. Jeśli nie masz abonamentu Orange, zamów go razem z usługą. Znajdź najbliższy salon

  • Zamów online abonament z usługą

    Jeśli nie masz abonamentu Orange, zamów go w sklepie online. Do zamówienia dodaj usługę Serwisant 24. Sprawdź ofertę

  • Kto może zamówić usługę?

    Usługę Serwisant 24 mogą zamówić klienci, którzy korzystają z abonamentu komórkowego lub Orange Love. Jeśli jeszcze nie masz abonamentu, możesz go zamówić razem z usługą.

Dlaczego warto wybrać serwisanta od Orange?

  • Pokrycie kosztów

    Pokrywamy koszty usunięcia awarii, które powstały po aktywacji usługi (do kwoty 1500 zł) związane z dojazdem fachowca, ekspertyzą, naprawą i częściami zamiennymi. W ciągu 12 miesięcy możesz zgłosić do nas 3 takie awarie.

  • Naprawa sprzętów

    Nasi serwisanci podejmą się naprawy sprzętów nie starszych niż 10 lat, które nie są już objęte gwarancją producenta.

  • Terminowy przyjazd lub zwrot kosztów

    Jeśli nasz serwisant nie przyjechał w ustalonym czasie, możesz zorganizować naprawę we własnym zakresie, a my zwrócimy Ci pieniądze do limitu 1500 zł. Wystarczy, że przedstawisz nam imienny rachunek lub fakturę za naprawę.

Poznaj jeszcze więcej korzyści

Jak to działa?

  1. Zgłaszasz awarię

    Zadzwoń na 22 56 600 56 (numer bezpłatny dla posiadających usługę)
  2. Umawiamy fachowca

    Na wizytę umówimy serwisanta, który przyjedzie w dogodnym dla Ciebie terminie
  3. Diagnozujemy i naprawiamy

    Fachowiec zajmuje się naprawą u Ciebie w domu

Najczęściej zadawane pytania