Jak skorzystać?
1. Aby uzyskać dane do logowania, zarejestruj konto Telewizji mobilnej.
Możesz to zrobić:
-
W aplikacji mobilnej Mój Orange (wersja 5.69 lub wyższa) - wybierz przycisk Więcej, następnie Ustawienia -> Zabezpieczenia -> Dane do dostępu TV. W sekcji Telewizja mobilna naciśnij Zarejestruj konto.
-
Na stronie www.orange.pl/twojekonto/zaloguj. Wybierz Ustawienia -> Zabezpieczenia, a następnie w sekcji Telewizja mobilna naciśnij Zarejestruj konto.
Dane do logowania otrzymasz SMS-em maksymalnie do 24 godzin. Będą też pokazywane w Mój Orange w sekcji Telewizja mobilna.
Nie posiadasz Mój Orange? Skontaktuj się z naszą infolinią - orange.pl/kontakt lub odwiedź najbliższy salon Orange.
2. Pobierz na swój smartfon lub tablet aplikację Orange TV Go (dostępna dla systemów Android i iOS) lub wejdź na stronę na https://tvgo.orange.pl
Minimalna wersja aplikacji niezbędna do prawidłowego działania Orange TV Go to dla IOS 3.25, a dla Android 3.27
App Store i logo Apple są znakami towarowymi Apple Inc.
Google Play i logo Google Play są znakami towarowymi firmy Google LLC.
3. Zaloguj się danymi, które otrzymasz podczas rejestracji, i oglądaj filmy, seriale i ulubione programy w dowolnym momencie na ekranie smartfona, tabletu lub laptopa.
Podczas pierwszego logowania poprosimy Cię o nadanie kodu dostępu. Umożliwia on zabezpieczenie dostępu do dodatkowych opcji w aplikacji (np. oglądanie treści dla określonej grupy wiekowej) czy zmiany niektórych ustawień. Musi być inny niż „0000”.
W Orange TV Go udostępniamy treści poprzez strumieniową transmisję danych (streaming) bez możliwości ich pobrania do pamięci urządzenia.