Telekrator 2015
|
| |
Gala finałowa konkursuJuż 18 grudnia (piątek) o godzinie 15.00 w Centrum Konferencyjnym Miasteczka Orange (parter), Al. Jerozolimskie 160 w Warszawie Odbędzie się Gala Finałowa konkursu Telekreator, podczas której poznamy zwycięzców 13 edycji. Przyjdź i świętuj razem z laureatmi. Do zobaczenia
|
Zapraszamy do konkursu
Celem konkursu jest promocja innowacyjności i kreatywności, w tym poszukiwanie innowacyjnych pomysłów w ośmiu kategoriach (opis poniżej).
Uczestnikami mogą być Pracownicy lub Współpracownicy Grupy Orange Polska, Wolontariusze, Praktykanci.
Kategorie zgłoszeń:
Kategoria I KLIENT - pomysły tworzone z myślą o budowaniu długotrwałych relacji z klientami i poprawiające satysfakcję z korzystania z usług i produktów OPL oraz mając na uwadze doświadczenia klienta: propozycje na usprawnienia w istniejących obszarach działalności OPL oraz budowa kultury organizacyjnej zorientowanej na klienta.
Kategoria II WARTOŚĆ - pomysły na nowe konwergentne usługi i produkty, z myślą o ofercie Grupy Orange Polska, szczególnie: rozszerzenie i uproszczenie oferty, modyfikacja sposobów dostarczania usług, sprzedaż energii elektrycznej, sprzedaż usług finansowych, usługi z sektora ICT, cyberbezpieczeństwo, Internet rzeczy.
Kategoria III SIEĆ - usprawnienia istniejących i kreacja nowych koncepcji technicznych w zakresie systemów sieciowych oraz IT, w tym pomysły z zakresu: sieci LTE, światłowodowego dostępu do Internetu, migracja do technologii IP, wirtualizacji oraz rozwiązania w chmurze.
Kategoria IV ZESPÓŁ - pomysły, które w istotny sposób mogą wpłynąć na poprawę zadowolenia otoczenia społecznego Grupy Orange Polska (klienci, pracownicy, współpracownicy i kontrahenci, beneficjenci programów społecznych i inne środowiska), jak też wpłynąć pozytywnie na kulturę organizacji i relacje międzyludzkie, poprawić warunki pracy, zwiększyć wydajność procesów lub poprawić wizerunek Grupy Orange Polska wprowadzając kulturę słuchania i działania.
Kategoria V EFEKTYWNOŚĆ - Navigator- pomysły związane z poprawą efektywności operacyjnej w Grupie Orange Polska - inicjatywy oszczędnościowe dotyczące w szczególności kosztów indirect i non-labour, których efekty trwale wpływają na zmniejszenie bazy kosztowej, promujące rozwiązania oparte o cyfryzację, wielokanałowość, upraszczanie architektury IT oraz inne usprawnienia organizacyjne.
Kategoria VI GREEN – pomysły, które w istotny sposób mogą wpłynąć na zmniejszenie zużycia energii, w szczególności energii elektrycznej, jak również emisji CO2 w OPL.
Kategoria VII WDROŻENIA - projekty uczestniczące w dotychczasowych edycjach konkursu lub innych kampaniach, konkursach czy procesach realizowanych w Grupie Orange Polska, mające status wdrożonych lub których wdrożenie zostało rozpoczęte w Grupie Orange Polska, w okresie ostatnich 12 miesięcy, licząc od daty rozpoczęcia bieżącej edycji, ze szczególnym uwzględnieniem tych, które poprzez wykorzystanie konwergencji wspierają budowanie firmy zorientowanej na klienta.
Kategoria VIII OPEN INNOVATION – pomysły i idee na wykorzystanie przez Grupę Orange Polska rozwiązań oferowanych przez firmy zewnętrzne, w szczególności startupy (małe i średnie przedsiębiorstwa, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą), z myślą o rozwoju oferty OPL oraz zwiększaniu efektywności operacyjnej Grupy Orange Polska. W kategorii oczekiwane są zgłoszenia, które nie naruszają praw autorskich osób trzecich, patentów ect. Oznacza to, że kategoria VIII stanowi forum wymiany idei, o możliwościach współpracy z otoczeniem Grupy Orange Polska, które następnie mogą stać się przedmiotem zgłoszenia w programie Orange Fab.
Można również zgłaszać projekty dotyczące projektów/usług o charakterze digital oraz projektów przyczyniających się do zwiększenia przychodów w rynku hurtowym Orange. Więcej informacji.
kontakt Tele.kreator@orange.com
dokumenty do pobrania:
Zasady konkursu Telekreator 2015 - zobacz prezentację