Rzecznik Klientów Orange

img1

Witamy na stronie Rzecznika Klientów Orange.

Rzecznik Klientów to funkcja, której zadaniem jest dbanie o jakość obsługi oraz pomoc w rozwiązywaniu trudnych spraw.

Zależy nam na sprawnej i skutecznej obsłudze naszych Klientów, dlatego prosimy o przeczytanie poniższych informacji. Wyjaśniają one, które kanały kontaktu z Orange są odpowiednie dla danej sprawy.

Jak rozwiązać sprawę?

Jeśli kontaktujesz się z nami po raz pierwszy i chcesz zadać pytanie o ofertę, złożyć reklamację lub zgłosić usterkę
- zapraszamy do kontaktu z doradcami Orange poprzez dedykowane kanały obsługi.

Szczególnie polecamy korzystanie z konta „Mój Orange”. Wiele spraw można załatwić tam on-line, czyli „od ręki”
dzięki bezpośredniemu połączeniu z Doradcą (czat). Osoby, które wolą kontakt przez media społecznościowe,
zachęcamy do odwiedzania profilu Orange na facebooku i skorzystania z formularza na stronie pomoc.orange.pl.

Poprzez kontakt z Orange

Skontaktuj się

Przez aplikację Mój Orange

Skontaktuj się

Poprzez Facebooka

Skontaktuj się

Część skarg trafiających do nas dotyczy przypadków niechcianego i często nieświadomego zawarcia umowy
z przedstawicielem handlowym podszywającym się pod Orange.

Jeśli dotknęła Cię taka sytuacja tutaj dowiesz się co zrobić.

Kontakt z nami

Jeśli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na pytania, rozwiązać sprawy, czy uzyskać informacji lub nie zgadzasz
się z decyzją dotyczącą Twojego zgłoszenia, skontaktuj się z nami wypełniając formularz. Chętnie poznamy
również Twoje spostrzeżenia na temat kontaktów z naszą firmą. To dla nas cenne źródło wiedzy na temat tego,
co powinniśmy poprawić, a z czego możemy być dumni. Zgłoszone sprawy staramy się wyjaśniać sprawnie
i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Formularz

Najczęściej zadawane pytania

Pomoc video

Zobacz więcej

Odzyskiwanie loginu i zmiana hasła
do Neostrady

E-faktura dla klientów Orange

Zablokowanie karty SIM
po zgubieniu lub kradzieży