Menu główne

warunki zakupów

płatności

Płatności – dowiedz się więcej

płatności

  • za zamówienia złożone oraz realizowane za pośrednictwem Sklepu Internetowego Orange można zapłacić gotówką
    przy kurierze, a w niektórych ofertach płatność
    online przez PayU lub płatność punktami Payback
  • do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
    Faktura wystawiana jest w chwili przygotowania Zamówienia do wysyłki.
Zwiń

dostawa

bezpieczna i szybka przesyłka na terenie Polski

dostawa

  • przesyłkę możesz odebrać także w salonie lub w punkcie odbioru (dotyczy wybranych ofert dla klientów indywidualnych)
  • przesyłki są doręczane na terenie Polski przez firmę kurierską DPD
  • średni czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia
  • w dniu podjęcia przesyłki przez firmę kurierska otrzymacie Państwo na podany telefon kontaktowy SMS- a z przedziałem godzinowym, w którym kurier podejmie próbę dostarczenia przesyłki. Jeśli podany przedział godzinowy nie będzie dla Państwa dogodny istnieje możliwość przełożenia terminu dostawy odpowiadając na otrzymanego SMS-a W przypadku konieczności indywidualnych ustaleń terminu dostawy mogą Państwo kontaktować się z Infolinia DPD pod dedykowanym numerem dla klientów Orange 22 577 55 10 lub ogólną infolinia DPD pod nr tel. 801 400 373
Zwiń

wymiana / zwrot / reklamacja

Szybko i wygodnie

wymiana / zwrot / reklamacja

Korzystając z zakupów w sklepie internetowym Orange,
jako Klient Orange możesz odstąpić od umowy, bez podania przyczyn.
Więcej szczegółów znajdziesz tutaj

Zamawiając na Orange.pl przysługuje Ci prawo do naprawy lub wymiany uszkodzonego towaru.

Możesz skorzystać z:

  • odpowiedzialności sprzedawcy za towar niezgodny z umową

    Reklamując uszkodzony sprzęt, zgłoś się w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu, do dowolnego salonu Orange.
    Twoja reklamacja zostanie przyjęta na podstawie jednego z 3 dokumentów tj. - dowodu zakupu (paragon, faktura), karty gwarancyjnej lub umowy o świadczenie usług. Przysługuje Ci bezpłatna naprawa, wymiana sprzętu na nowy, wolny od wad, obniżenie ceny zakupu lub odstąpienie od umowy zakupu. Pamiętaj, że sprzedawcy przysługuje prawo do odmowy usunięcia niezgodności w sposób zaproponowany przez Klienta, gdy nie ma takiej możliwości lub z uwagi na nadmierne koszty po stronie sprzedawcy.
    Termin rozpatrzenia to 14 dni kalendarzowych od daty przyjęcia reklamacji.
  • naprawy gwarancyjnej

    Reklamując uszkodzony sprzęt, korzystając z naprawy gwarancyjnej zgłoś się w ciągu 24 miesięcy lub w czasie określonym przez gwaranta, do dowolnie wybranego salonu Orange lub bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta. Twoja reklamacja zostanie przyjęta na podstawie dowodu zakupu (paragon, faktura) i karty gwarancyjnej. W celu wystawienia duplikatu karty gwarancyjnej skontaktuj się z biurem obsługi Klienta 510 100 100. Przysługuje Ci naprawa lub wymiana sprzętu. Pamiętaj, że o sposobie usunięcia wady decyduje gwarant. Termin rozpatrzenia określony jest w karcie gwarancyjnej.
Zwiń

regulamin

zapoznaj się z regulaminem naszego sklepu

regulamin

W trakcie realizacji Twojego zamówienia nie ma możliwości zmiany wybranego telefonu lub warunków umowy. W celu rezygnacji wystarczy nie odebrać paczki od kuriera. Twoja odmowa zostanie zarejestrowana, a po upływie maksymalnie 48 godzin będziesz mógł ponownie wypełnić formularz zamówienia.

Zwiń

sprawdź status zamówienia

bądź spokojny o swoją przesyłkę i kontroluj jej status kiedy chcesz

sprawdź status zamówienia

informacje o statusie Twojego zamówienia będziesz otrzymywał na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia.
W e-mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia znajdziesz numer przesyłki i numer telefonu firmy kurierskiej.
Status możesz też śledzić tutaj
Zwiń

co zrobić ze zużytym sprzętem elektronicznym?

odbiór zużytego sprzętu elektronicznego

co zrobić ze zużytym sprzętem elektronicznym?

Jeśli masz u siebie zużyty sprzęt elektroniczny tego samego rodzaju,
jak sprzęt, który od nas zamówiłeś, możemy go od Ciebie odebrać.

W zależności od tego, jaki sposób dostawy sprzętu zamówiłeś,
odbiór zużytego sprzętu może wyglądać inaczej:

  • jeśli zamówiłeś dostawę kurierem i chcesz oddać zużyty sprzęt, skontaktuj się z nami telefonicznie i zamów odbiór zużytego sprzętu. Przyjedzie do Ciebie nasz kurier i nieodpłatnie odbierze sprzęt. Pamiętaj, żeby przed przyjazdem kuriera zapakować sprzęt tak, aby nie uszkodził się w transporcie.
  • jeśli chcesz zostawić zużyty sprzęt i odbierasz przesyłkę na Poczcie Polskiej, wejdź na stronę www.ezwroty.poczta-polska.pl i wypełnij formularz wpisując ORANGE jako nazwę sklepu. Na podany w formularzu adres mailowy dostaniesz list przewozowy. Wydrukuj go i przyklej do przesyłki. Przesyłkę, bez żadnych opłat, oddaj w placówce Poczty Polskiej. Pamiętaj, żeby zapakować sprzęt tak, aby nie uszkodził się w transporcie.
  • jeśli odbierasz zamówienie w salonie Orange, możesz zostawić zużyty sprzęt w oznaczonym pojemniku w salonie.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz nieodpłatnie oddać zużyty sprzęt elektroniczny (tego samego rodzaju, co sprzęt, który od nas odebrałeś):
  • w najbliższym salonie Orange (listę salonów znajdziesz tutaj),
  • w punkcie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w Twojej gminie (adresy takich punktów Twoja gmina podaje na stronie internetowej urzędu gminy oraz w sposób zwyczajowo przyjęty).

UWAGA:

1. W ten sposób możesz oddać jedynie sprzęt zużyty (czyli stanowiący odpad w rozumieniu przepisów o odpadach). Jeśli będziesz zwracał urządzenie oddane Tobie do używania przez Orange (np. livebox) lub urządzenie kupione od Orange (np. odstępując od umowy z Orange), powinieneś dokonać zwrotu zgodnie z zasadami określonymi w odrębnych dokumentach Orange.

2. Przed oddaniem zużytego urządzenia (np. telefonu) zgraj na inne urządzenie dane, które będą Ci potrzebne (np. zdjęcia, książkę kontaktów, treść wiadomości), a pozostałe dane usuń.

3. Sprzęt, który chcesz zwrócić jako zużyty, powinien być kompletny i zawierać wszystkie części niezbędne do jego funkcjonowania. Sprzęt niekompletny możesz zwrócić m.in. do punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych lub do podmiotów odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości (informacje o takich punktach i podmiotach Twoja gmina podaje stronie internetowej urzędu gminy oraz w sposób zwyczajowo przyjęty)

4. Zużytego sprzętu elektronicznego nie wolno wyrzucać do pojemników na zwykłe odpady komunalne! Stanowi to wykroczenie.

5. Zgodnie z przepisami prawa, jeśli kupujesz sprzęt elektroniczny, możesz nieodpłatnie oddać zużyty sprzęt (tego samego rodzaju, co sprzęt kupowany) w miejscu odbioru kupowanego sprzętu (czyli w punkcie sprzedaży lub w miejscu dostawy). Dodatkowo zużyty sprzęt małogabarytowy (którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25 cm) możesz zostawić nieodpłatnie w każdym wielkopowierzchniowym sklepie (o powierzchni co najmniej 400 m2) dystrybuującym sprzęt elektroniczny, nawet bez dokonywania zakupu nowego sprzętu.

Zwiń
Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?