Witamy na stronie Orange Polska

Celem Orange Polska jest zapewnienie najwyższej satysfakcji klientom i atrakcyjnego zysku akcjonariuszom
logo Orange

Jesteśmy liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferujemy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju. Celem Orange Polska jest zapewnienie najwyższej satysfakcji klientom i atrakcyjnego zysku akcjonariuszom poprzez osiągnięcie pozycji najchętniej wybieranego dostawcy usług telekomunikacyjnych, multimedialnych i rozrywkowych, korzystającego z nowoczesnych technologii.

Podstawowe normy etyczne i wartości, jakimi powinni kierować się ludzie we wzajemnych relacjach - zarówno prywatnych jak i biznesowych - są od wieków znane i niezmienne. Duże społeczności i organizacje precyzują je głównie po to, aby wskazać swoim członkom oraz otoczeniu własną drogę, indywidualny sposób działania - oparty jednak na ogólnie obowiązujących zasadach.

Kodeks Etyki wskazuje te normy i wartości, które w obecnej sytuacji rynkowej są najbardziej pożądane

Kodeks Etyki wskazuje te normy i wartości, które w obecnej sytuacji rynkowej są najbardziej pożądane i pozwalają najskuteczniej wspierać realizację zadań biznesowych oraz budowanie jak najlepszych relacji z otoczeniem. Wskazuje również te postawy i zachowania, które są najbardziej oczekiwane przez naszych akcjonariuszy, klientów i partnerów biznesowych.

Przyjęcie podobnych norm i wartości przez firmy ściśle ze sobą współpracujące ułatwia wspólny rozwój, pomaga szybciej i skuteczniej osiągać ambitne cele, wspiera budowanie pozytywnego wizerunku.

Otoczenie rynkowe oczekuje, że będziemy uczciwi i dynamiczni. Możemy to osiągnąć przez budowanie bezpośrednich, przyjaznych relacji. Łącząc te wartości z inspirującym podejściem do biznesu zapewnimy sobie i naszym akcjonariuszom sukces rynkowy, dostarczając jednocześnie klientom satysfakcję oraz zadowolenie ze współpracy z nami.

Postępując zgodnie z zasadami zapisanymi w Kodeksie Etyki potwierdzamy naszą przynależność do społeczności, dla której te zasady są kluczem do osiągnięcia celu i standardem działania.




wirtualny doradcazdalny dostęp