W Hotelu Bania uruchomiliśmy Biznesowy VPN i zainstalowaliśmy dodatkowo łącze światłowodowe o prędkości do 800 Mb/s oraz przenieśliśmy telefonię analogową na platformę VoIP. Łącze DSL wykorzystaliśmy jako łącze zapasowe. Ujednoliciliśmy też dostęp do sieci bezprzewodowej. Zainstalowaliśmy system CISCO Meraki (Zarządzany LAN), który zapewnia efektywny i niezakłócony dostęp do internetu poprzez sieć WiFi na terenie całego obiektu. Rozwiązanie pozwala zarządzać całą infrastrukturą, umożliwiając pełną kontrolę nad siecią w konsoli dla pracowników hotelu.
Modernizujemy też hotelowe contact center. Łączymy wszystkie kanały komunikacji hotelu(telefonię, pocztę elektroniczną i czat) na jednej platformie zlokalizowanej w Orange Data Center w Łodzi.
Dzięki wdrożonym rozwiązaniom ujednoliciliśmy komunikację Hotelu Bania oraz zwiększyliśmy komfort korzystania z sieci przez gości. To rozwiązanie poprawiło jakość połączenia internetowego z każdego miejsca kompleksu, a jednolita komunikacja zwiększyła efektywność pracowników.
dyrektor sprzedaży Hotelu Bania