Realizacje

Nowoczesna komunikacja w zakładzie oczyszczania miasta z tradycjami

  • Klient: Urbis
  • Strona www: www.urbis.gniezno.pl
  • Branża: gospodarowanie odpadami komunalnymi
  • Wielkość firmy: blisko 300 pracowników

O Kliencie

URBIS Sp. z o.o. to m.in. Zakład Oczyszczania Miasta oraz Zakład Zagospodarowania Odpadów, który działa na podstawie wygranych przetargów i prowadzi zaawansowana gospodarkę odpadami. Historia zakładu sięga XIX wieku, kiedy to w 1893 roku powstał Miejski Zakład Czyszczenia Ulic i Wywozu Śmieci, który jest oficjalnie uznawany za zalążek obecnej spółki URBIS.

Problemy

  • Zmiany na rynku gospodarowania odpadami wymuszają bardziej nowoczesne rozwiązania
  • Firma działa w wielu lokalizacjach co rodzi konieczność zmiany systemu komunikacji
  • Konieczność zastąpienia przestarzałej centrali telefonicznej Centrex nowoczesnym elastycznym rozwiązaniem

Wyzwanie

  • Modernizacja połączeń i swobody przenoszenia numerów - wdrożenie kompleksowego elastycznego systemu komunikacji

Rozwiązanie

Biznesowa Komunikacja OrangeOrange wdrożył kompleksowe rozwiązanie – Biznesową Komunikację Orange. To nowy wymiar komunikacji łączący tradycyjne połączenia głosowe z transmisja wideo i funkcja czatu.

Poza rozmowami głosowymi umożliwia także wymianę informacji poprzez czat i wideorozmowy – wszystko za pośrednictwem internetu. Wysyłanie i odbieranie plików pozwala również na szybka konsultacje najważniejszych dokumentów bez oczekiwania na odpowiedz przez pocztę elektroniczna.

Rozwiazania

Proces implementacji

  1. wdrożyliśmy Biznesową Komunikację Orange wraz z łączem internetowym w nowej lokalizacji.

  2. przenieśliśmy 73 numery analogowe ze starej centrali do nowej usługi

  3. usługa działa we wszystkich obiektach należących do przedsiębiorstwa.

  4. zainstalowaliśmy nowe aparaty telefoniczne

Usługi powiązane

  • Biznesowa Komunikacja Orange
    Oferująca wszystkie funkcjonalności klasycznej centrali telefonicznej, czatu i telekonferencji.
    Dowiedz się więcej

Korzyści biznesowe

Wdrożenie usługi w znacznym stopniu wpłynęło na jakość obsługi telefonicznej klientów firmy URBIS oraz komunikację wewnętrzną.

Dzięki umowie z Orange:


• powstało szybkie łącze internetowe,
• poprawiła się jakość usługi,
• otrzymano możliwość elastycznych zmian konfiguracji,
• uzyskano swobodę w przenoszeniu numerów pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami.

siec-transmisja-danych-cs_v2

Dzięki wdrożeniu usługi Biznesowej Komunikacji Orange znacząco poprawiliśmy jakość komunikacji w firmie. Nowe rozwiązanie umożliwia dużo większą elastyczność w migracji numerów pomiędzy naszymi zakładami. W dalszej perspektywie rozważamy rozszerzenie współpracy w zakresie polepszenia komunikacji i bezpieczeństwa w naszej firmie. Interesująca jest również propozycja kamer termowizyjnych dla pracowników terenowych.

Mirosław Białecki

Kierownik Działu Pracowniczo-Administracyjnego URBIS Sp. z o.o

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Pobierz PDF
Podziel się stroną

Zobacz więcej

  • Rozwiązania chmurowe
    Jak zyskać przewagę na konkurencyjnym rynku branży finansowej?
    CUK Ubezpieczenia
    Dowiedz się więcej
  • Sieć i Transmisja Danych
    Inteligentna sieć transmisji danych usprawnia logistykę baz paliwowych
    PERN
    Dowiedz się więcej
  • Internet Rzeczy
    Włocławek stawia na ekologiczny transport
    Włower
    Dowiedz się więcej

Porozmawiajmy
o Twoim biznesie

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, zaproponujemy rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.