Zaloguj się

Bon od Orange na święta

Zasady akcji

Na czym polega akcja?

Jeśli zamówisz Orange Światłowód (samodzielnie lub w pakiecie z abonamentem komórkowym) w okresie świątecznym, dostaniesz bon na zakup sprzętu i akcesoriów w sklepie internetowym Orange lub w salonie.

Bon łączy się z rabatami na abonament za światłowód:

  • 6 miesięcy za 0 zł dla prędkości do 2 Gb/s i do 8 Gb/s,
  • 3 miesiące za 0 zł dla prędkości do 600 Mb/s, do 900 Mb/s i do 1 Gb/s.

Pamiętaj, że ta oferta z bonem i darmowym abonamentem na start nie łączy się z innymi promocjami na światłowód ani z promocjami na Extra TV, jeśli zamawiasz je razem. Czyli jeśli skorzystasz z innej zniżki, to bonu już nie dostaniesz.

Dla kogo?

Jest to oferta dla konsumentów, którzy w dniach od 4.11.2025 r. do 4.01.2026 r. zamówią światłowód lub pakiet usług Orange ze światłowodem w prędkości od 600 Mb/s wzwyżz umową na 24 miesiące.

Dodatkowe warunki:

  • światłowód musi być instalowany w miejscu, gdzie 4.11.2025 r. nie było jeszcze usługi światłowodowej Orange,
  • jeden klient może otrzymać tylko jeden bon,
  • jeśli zrezygnujesz z umowy lub światłowód nie zostanie aktywowany, bonu nie otrzymasz.

Jaka jest wartość bonu?

Wartość bonu zależy od wybranej prędkości światłowodu:

  • 1000 zł – dla prędkości do 8 Gb/s
  • 500 zł – dla prędkości do 600 Mb/s, do 900 Mb/s, do 1 Gb/s i do 2 Gb/s.

Kiedy dostanę bon?

  • Umowa zawarta w salonie Orange: bon otrzymasz w aplikacji Mój Orange lub po zalogowaniu na swoim koncie na orange.pl/mojorange do 3 dni po aktywacji światłowodu.
  • Umowa zawarta poza salonem: bon otrzymasz do 3 dni po upływie 14-dniowego okresu na odstąpienie od umowy (czyli do 17. dnia od zawarcia umowy), pod warunkiem, że światłowód będzie już aktywny. Jeśli aktywacja nastąpi później, bon dostaniesz do 3 dni po niej.

Pamiętaj: Aktywacja światłowodu to moment instalacji modemu. Jeśli instalujesz go samodzielnie, zrób to odpowiednio wcześniej, aby mieć czas na wykorzystanie bonu przed 28.02.2026 r.

Jak wykorzystać bon?

Bon możesz wykorzystać tylko raz, w ramach jednej transakcji. Reszta nie będzie wydawana.

Podaj numer bonu (ciąg 20 znaków) sprzedawcy w salonie lub wklej/wpisz go w zamówieniu internetowym.

Bonem opłacić możesz urządzenia:

  • z usługą na abonament (Internet mobilny dla domu, pakiet Mini - Światłowód z Abonamentem komórkowym, Abonament komórkowy) – wtedy tylko na raty.
  • bez usługi na abonament – wtedy możesz wybrać płatność jednorazową lub ratalną.

Podaj numer bonu (ciąg 20 znaków) sprzedawcy w salonie lub wklej/wpisz go w zamówieniu internetowym.

Płatność jednorazowa

Bon obniża kwotę do zapłaty. Możesz kupić kilka urządzeń – bon zadziała na sumę opłat za te urządzenia, jeśli będą w jednym koszyku. Jeśli kwota do zapłaty w koszyku będzie niższa, niż wartość bonu, pozostałe środki przepadną.

1. Dodaj produkty do koszyka

2. W Podsumowaniu opłat rozwiń „Masz kod rabatowy?” i wpisz numer bonu

Widok z koszyka

Płatność ratalna

Bon możesz wykorzystać tyko na opłatę na start (pierwsza wpłata). Jeśli wartość bonu jest wyższa niż opłata na start, reszta przepada. Możesz zwiększyć opłatę na start w sklepie internetowym:

1. Wybierz urządzenie na raty (z usługą lub bez) i dodaj do koszyka

2. W koszyku kliknij „Zmień raty”:

Widok z koszyka

3. Ustaw opłatę na start tak, aby była nie niższa niż wartość bonu, i kliknij „Oblicz raty”

Widok z koszyka

4. W Podsumowaniu opłat rozwiń „Masz kod rabatowy?” i wpisz numer bonu

Widok z koszyka

Po wpisaniu bonu opłata na start zostanie obniżona.

Ważne informacje


  • Liczba bonów jest ograniczona.
  • Bon otrzymasz automatycznie, jeśli spełnisz warunki. Znajdziesz go w aplikacji Mój Orange lub po zalogowaniu na stronie orange.pl/mojorange.
  • Bonu nie można wymienić na gotówkę ani wykorzystać do opłacenia usług lub na zakup innej oferty.
  • Oferta jest ważna od 4 listopada 2025 r. do 4 stycznia 2026 r. lub do wyczerpania limitu bonów.