Zaloguj się

Bon od Orange na święta

Zasady akcji

Na czym polega akcja?

Jeśli zamówisz Orange Światłowód (samodzielnie lub w pakiecie z abonamentem komórkowym) w okresie świątecznym, dostaniesz bon na zakup sprzętu i akcesoriów w sklepie internetowym Orange, na infolinii i w salonie.

Bon łączy się z rabatami na abonament za światłowód:

  • 6 miesięcy za 0 zł dla prędkości do 2 Gb/s i do 8 Gb/s,
  • 3 miesiące za 0 zł dla prędkości do 600 Mb/s, do 900 Mb/s i do 1 Gb/s.

Pamiętaj, że ta oferta z bonem i darmowym abonamentem na start nie łączy się z innymi promocjami na światłowód ani z promocjami na Extra TV, jeśli zamawiasz je razem. Czyli jeśli skorzystasz z innej zniżki, to bonu już nie dostaniesz.

Dla kogo?

Jest to oferta dla konsumentów, którzy w dniach od 4.11.2025 r. do 4.01.2026 r. zamówią światłowód lub pakiet usług Orange ze światłowodem w prędkości od 600 Mb/s wzwyżz umową na 24 miesiące.

Dodatkowe warunki:

  • światłowód musi być instalowany w miejscu, gdzie 4.11.2025 r. nie było jeszcze usługi światłowodowej Orange,
  • jeden klient może otrzymać tylko jeden bon,
  • jeśli zrezygnujesz z umowy lub światłowód nie zostanie aktywowany, bonu nie otrzymasz.

Jak wykorzystać bon?

Bon możesz wykorzystać tylko raz, w ramach jednej transakcji. Reszta nie będzie wydawana.

Bonem opłacić możesz urządzenia:

  • z usługą na abonament (Internet mobilny dla domu, pakiet Mini - Światłowód z Abonamentem komórkowym, Abonament komórkowy) – wtedy tylko na raty.
  • bez usługi na abonament – wtedy możesz wybrać płatność jednorazową lub ratalną.

Podaj numer bonu (ciąg 20 znaków) sprzedawcy w salonie/na infolinii lub wpisz go w zamówieniu internetowym.

Płatność jednorazowa

Bon obniża kwotę do zapłaty. Możesz kupić kilka urządzeń – bon zadziała na sumę opłat za te urządzenia, jeśli będą w jednym koszyku. Jeśli kwota do zapłaty w koszyku będzie niższa, niż wartość bonu, pozostałe środki przepadną.

1. Dodaj produkty do koszyka

2. W Podsumowaniu opłat rozwiń „Masz kod rabatowy?” i wpisz numer bonu

Widok z koszyka

Płatność ratalna

Bon możesz wykorzystać tyko na opłatę na start (pierwsza wpłata). Jeśli wartość bonu jest wyższa niż opłata na start, reszta przepada. Możesz zwiększyć opłatę na start w sklepie internetowym:

1. Wybierz urządzenie na raty (z usługą lub bez) i dodaj do koszyka

2. W koszyku kliknij „Zmień raty”:

Widok z koszyka

3. Ustaw opłatę na start tak, aby była nie niższa niż wartość bonu, i kliknij „Oblicz raty”

Widok z koszyka

4. W Podsumowaniu opłat rozwiń „Masz kod rabatowy?” i wpisz numer bonu

Widok z koszyka

Po wpisaniu bonu opłata na start zostanie obniżona.

Jaka jest wartość bonu?

Wartość bonu zależy od wybranej prędkości światłowodu:

  • 1000 zł – dla prędkości do 8 Gb/s
  • 500 zł – dla prędkości do 600 Mb/s, do 900 Mb/s, do 1 Gb/s i do 2 Gb/s.

Kiedy dostanę bon?

  • Umowa zawarta w salonie Orange: bon otrzymasz w aplikacji Mój Orange lub po zalogowaniu na swoim koncie na orange.pl/mojorange do 3 dni po aktywacji światłowodu.
  • Umowa zawarta poza salonem: bon otrzymasz do 3 dni po upływie 14-dniowego okresu na odstąpienie od umowy (czyli do 17. dnia od zawarcia umowy), pod warunkiem, że światłowód będzie już aktywny. Jeśli aktywacja nastąpi później, bon dostaniesz do 3 dni po niej.

Pamiętaj: Aktywacja światłowodu to moment instalacji modemu. Jeśli instalujesz go samodzielnie, zrób to odpowiednio wcześniej, aby mieć czas na wykorzystanie bonu przed 28.02.2026 r.

Ważne informacje


  • Liczba bonów jest ograniczona.
  • Bon otrzymasz automatycznie, jeśli spełnisz warunki. Znajdziesz go w aplikacji Mój Orange lub po zalogowaniu na stronie orange.pl/mojorange.
  • Bonu nie można wymienić na gotówkę ani wykorzystać do opłacenia usług lub na zakup innej oferty.
  • Oferta jest ważna od 4 listopada 2025 r. do 4 stycznia 2026 r. lub do wyczerpania limitu bonów.