Orange
Smart Care

Pokryjemy koszty naprawy Twojego urządzenia

Oferta

Usługę można zamówić podczas podpisywania umowy na abonament komórkowy w Orange, a także w ramach oferty bez abonamentu na raty.

Usługą obejmiemy telefon, smartwatch, laptop lub tablet zakupiony w ramach tej oferty lub w przypadku oferty bez urządzenia dowolny telefon, do którego zostanie włożona karta sim udostępniona przez Orange.

Pamiętaj: Usługę możesz uruchomić także poprzez Mój Orange do 14 dni od daty podpisania lub przedłużenia umowy.

Orange
Smart Care

11,99 zł/mies. od 2 mies.

0 w pierwszym mies.

Orange Smart Care
Premium

15,99 zł/mies. od 2 mies.

0 w pierwszym mies.

Naprawa uszkodzeń

pęknięty wyświetlacz wraz z aparatem, obudową i przyciskami

wszystkie uszkodzenia

Zalanie wodą

osuszenie urządzenia lub wymiana płyty głownej

całościowe usunięcie skutków zalania

Odbiór uszkodzonego urządzenia
i dostarczenie po naprawie

Naprawa w ciągu 7 dni roboczych

Zachowanie gwarancji producenta

Możesz zrezygnować w każdej chwili

Bezpłatna wymiana na nowy w razie
braku możliwości naprawy

Limity

1200 zł rocznie, dowolna ilość napraw

bez limitu, 1 naprawa na rok

11,99 zł/mies. od 2 mies.

0 w pierwszym mies.

Naprawa uszkodzeń
wyświetlacza wraz z aparatem, obudową i przyciskami

Zalanie wodą
Osuszenie urządzenia lub wymiana płyty głownej

Limit napraw
nielimitowana liczba napraw do 1000zł rocznie

Odbiór uszkodzonego urządzenia i dostarczenie po naprawie

Naprawa w ciągu 7 dni roboczych

Zachowanie gwarancji producenta

Możesz zrezygnować w każdej chwili

Limit
1200 zł rocznie, dowolna ilość napraw

15,99 zł/mies. od 2 mies.

0 w pierwszym mies.

Naprawa uszkodzeń
wszystkie uszkodzenia

Zalanie wodą
całościowe usunięcie skutkow zalania

Limit napraw
jedna naprawa rocznie bez limitu kwotowego

Odbiór uszkodzonego urządzenia i dostarczenie po naprawie

Naprawa w ciągu 7 dni roboczych

Zachowanie gwarancji producenta

Możesz zrezygnować w każdej chwili

Bezpłatna wymiana na nowy w razie braku możliwości naprawy

Limit
bez limitu, 1 naprawa na rok

Zamów usługę

Podczas podpisywania umowy w Orange

  • Wybierz abonament
    lub ofertę na raty bez abonamentu

  • Dodaj do
    koszyka

  • Wybierz w usługach dodatkowych
    Orange Smart Care

  • Po zakupie usługa zostanie
    uruchomiona automatycznie

Z usługi można zrezygnować w każdej chwili dzwoniąc pod bezpłatny numer 501 030 030. Po rezygnacji z usługi nie można jej włączyć ponownie.

Usługę możesz uruchomić także poprzez Mój Orange do 14 dni od daty podpisania lub przedłużenia umowy.

Zgłoś uszkodzenie

  • Usługę można kupić przy zawieraniu lub przedłużaniu umowy w ofercie z urządzeniem lub w ofercie bez urządzenia oraz przy zakupie urządzenia na raty (w ofercie bez abonamentu) lub do 14 dni od daty podpisania lub przedłużenia umowy w Mój Orange.

  • Tak. Kupując w/w urządzenia w Orange możesz włączyć usługę Orange Smart Care. W przypadku oferty bez urządzenia usługą możesz objąć tylko telefon.

  • Po rezygnacji z usługi nie można jej włączyć ponownie.

  • W momencie zakupu kilku urządzeń w zestawie, usługą możesz objąć tylko jedno – jest to urządzenie droższe.

  • Opłata pojawi się na pierwszej fakturze wystawionej po zakończeniu 1-miesięcznego okresu bezpłatnego (płatność z dołu).

  • Usługa przez pierwsze 31 dni (kalendarzowe) jest bezpłatna, niezależnie od Twojego okresu rozliczeniowego. Jeśli zostanie w tym czasie wyłączona opłata nie naliczy się.

    Po 31 dniach usługa jest płatna zgodnie z cennikiem. Jeśli wyłączysz usługę po upływie 31 dni, opłata naliczy się na najbliższej fakturze.

  • Tak. Usługą Orange Smart Care objęty jest wcześniej wskazany telefon. Usługa Orange Smart Care SIMO uruchamiana jest na telefonie, którego IMEI zidentyfikowaliśmy w procesie aktywacji. Usługa Orange Smart Care Orange Smart Care SIMO nie może być uruchomiona dla tego samego telefonu. Numer IMEI dla każdej usługi musi być inny.

  • Z usługi można zrezygnować w każdej chwili dzwoniąc pod bezpłatny numer 501 030 030 lub poprzez aplikację Mój Orange.

  • Usługę możesz aktywować przy podpisywaniu umowy lub aneksu w ofercie bez urządzenia. Po otrzymaniu smsa informacyjnego, włóż kartę sim do tego telefonu, który chcesz objąć usługą Orange Smart Care, abyśmy mogli pobrać IMEI Twojego telefonu. Usługę możesz włączyć na dowolnym telefonie, jaki posiadasz. O postępie procesu sczytywania IMEI poinformujemy Cię smsowo. Usługą obejmiemy ten telefon, którego IMEI sczytamy.

  • W trakcie trwania umowy nie ma możliwości zamiany usługi Orange Smart Care na Orange Smart Care Premium. Można to zrobić dopiero w trakcie przedłużania umowy.

  • Nie, obudowa, aparat i przyciski zostaną naprawione, jeżeli uległy uszkodzeniu wraz z wyświetlaczem.