Orange
Smart Care

Pokryjemy koszty naprawy Twojego telefonu

Oferta

Usługę można zamówić podczas podpisywania umowy na abonament komórkowy w Orange z telefonem i bez telefonu, a także w ramach zakupu telefonu bez abonamentu na raty

Orange
Smart Care

9,99 zł/mies. od 2 mies.

0 w pierwszym mies.

Orange Smart Care
Premium

15,99 zł/mies. od 2 mies.

0 w pierwszym mies.

Naprawa uszkodzeń

pęknięty wyświetlacz wraz z aparatem, obudową i przyciskami

wszystkie uszkodzenia

Zalanie wodą

osuszenie telefonu lub wymiana płyty głownej

całościowe usunięcie skutków zalania

Odbiór uszkodzonego telefonu
i dostarczenie po naprawie

Naprawa w ciągu 7 dni roboczych,
powyżej 7 dni telefon zastępczy

Zachowanie gwarancji producenta

Możesz zrezygnować w każdej chwili

Bezpłatna wymiana na nowy w razie
braku możliwości naprawy

Limity

1000 zł rocznie, dowolna ilość napraw

bez limitu, 1 naprawa na rok

9,99 zł/mies. od 2 mies.

0 w pierwszym mies.

Naprawa uszkodzeń
wyświetlacza wraz z aparatem, obudową i przyciskami

Zalanie wodą
Osuszenie telefonu lub wymiana płyty głownej

Limit napraw
nielimitowana liczba napraw do 1000zł rocznie

Odbiór uszkodzonego telefonu i dostarczenie po naprawie

Naprawa w ciągu 7 dni roboczych, powyżej 7 dni telefon zastępczy

Zachowanie gwarancji producenta

Możesz zrezygnować w każdej chwili

Limit
1000 zł rocznie, dowolna ilość napraw

15,99 zł/mies. od 2 mies.

0 w pierwszym mies.

Naprawa uszkodzeń
wszystkie uszkodzenia

Zalanie wodą
całościowe usunięcie skutkow zalania

Limit napraw
jedna naprawa rocznie bez limitu kwotowego

Odbiór uszkodzonego telefonu i dostarczenie po naprawie

Naprawa w ciągu 7 dni roboczych, powyżej 7 dni telefon zastępczy

Zachowanie gwarancji producenta

Możesz zrezygnować w każdej chwili

Bezpłatna wymiana na nowy w razie braku możliwości naprawy

Limit
bez limitu, 1 naprawa na rok

Zamów usługę

Podczas zakupu telefonu

  • Wybierz abonament
    i telefon lub telefon na raty bez abonamentu

  • Dodaj do
    koszyka

  • Wybierz w usługach dodatkowych
    Orange Smart Care

  • Po zakupie usługa zostanie
    uruchomiona od razu

Z usługi można zrezygnować w każdej chwili dzwoniąc pod bezpłatny numer 501 030 030. Po rezygnacji z usługi nie można jej włączyć ponownie.

Zgłoś uszkodzenie

  • Usługę można kupić i aktywować jedynie przy zawieraniu lub przedłużaniu umowy w ofercie z telefonem lub w ofercie bez telefonu oraz przy zakupie telefonu na raty (w ofercie bez abonamentu)

  • Nie, Orange Smart Care dotyczy jedynie smartfonów.

  • Po rezygnacji z usługi nie można jej włączyć ponownie!

  • W momencie, gdy klient zakupuje kilka telefonów w zestawie, usługą objęty jest tylko jeden z nich – jest to telefon droższy.

  • Opłata pojawi się na pierwszej fakturze wystawionej po zakończeniu 1-miesięcznego okresu bezpłatnego (płatność z dołu).

  • Usługa przez pierwsze 31 dni (kalendarzowe) jest bezpłatna, niezależnie od Twojego okresu rozliczeniowego. Jeśli zostanie w tym czasie wyłączona opłata nie naliczy się.

    Po 31 dniach usługa jest płatna zgodnie z cennikiem. Jeśli wyłączysz usługę po upływie 31 dni, opłata naliczy się na najbliższej fakturze.

  • Tak. Usługą Orange Smart Care objęty jest wcześniej wskazany telefon. Usługa Orange Smart Care SIMO uruchamiana jest na telefonie, którego IMEI zidentyfikowaliśmy w procesie aktywacji. Usługa Orange Smart Care Orange Smart Care SIMO nie może być uruchomiona dla tego samego telefonu. Numer IMEI dla każdej usługi musi być inny.

  • Z usługi można zrezygnować w każdej chwili dzwoniąc pod bezpłatny numer 501 030 030 lub poprzez aplikację Mój Orange.

  • W trakcie trwania umowy nie ma możliwości zamiany usługi Orange Smart Care na Orange Smart Care Premium. Można to zrobić dopiero w trakcie przedłużania umowy.

  • Nie, obudowa, aparat i przyciski zostaną naprawione, jeżeli uległy uszkodzeniu wraz z wyświetlaczem.