Bilet za 1 grosz

w Skycash

Skorzystaj z promocji

Płać z Orange
- postaw na wygodę i bezpieczeństwo

Dlaczego warto?

Masz abonament komórkowy w Orange lub ofertę na kartę?
Rób zakupy za pomocą… numeru telefonu!

Kupuj bezpiecznie

Aby zapłacić za zakupy, nie musisz podawać swoich danych, numeru konta bankowego lub karty płatniczej. Płatność jest dodatkowo zabezpieczona dwuetapową weryfikacją (SMS lub PIN).

Kontroluj wydatki

Masz abonament komórkowy w Orange?
podsumowanie płatności za zakupy np.: bilety, aplikacje, gry znajdziesz na fakturze za usługi elektroniczne która będzie dołączona do Twojej faktury Orange
Dzięki ustalonym limitom na pewno nie zapłacisz za dużo

Postaw na wygodę

Oszczędzaj czas i zlecaj płatność za pomocą kilku kliknięć. Zapomnij o logowaniu do aplikacji bankowych czy wypełnianiu długich formularzy. Kup to, co chcesz, w parę sekund.

Za co możesz zapłacić?

Dostęp do filmów, e-booków, aplikacji czy muzyki
w serwisach internetowych

Bilety parkingowe, komunikacji miejskiej i ogłoszenia internetowe

Jak korzystać?

Zobacz także nasz poradnik filmowysekcję FAQ

1

Podczas finalizowania zakupów w internecie wybierz metodę płatności:

„Płatność przez operatora“

2

Zaakceptuj warunki
zakupu i kliknij

"Akceptuję poniższe zapisy"
"Zamawiam i płacę"

3

Opłata zostanie doliczona do faktury Orange lub pobrana z Twojego konta na kartę.

Zapłacone z Orange

Podróżuj za 1 grosz

Kup bilet komunikacji miejskiej w aplikacji
SkyCash i dolicz opłatę do rachunku Orange,
a pierwszy i czwarty bilet otrzymasz za 1 grosz.

SkyCash SkyCash

Jak skorzystać z promocji?

Aby skorzystać z promocji, należy posiadać telefon w Orange na abonament i kupując bilet wybrać metodę płatności "Dolicz do rachunku Orange"
w aplikacji SkyCash lub postępować wg poniższych kroków.

  • Pobierz aplikację SkyCash w Google Play lub App Store.
  • Zarejestruj się w aplikacji wpisując numer w Orange na abonament.
  • Kupując bilet wybierz "Dolicz do rachunku Orange" spośród dostępnych metod płatności.
  • Aktywuj"Dolicz do rachunku Orange" jako metodę płatności w aplikacji SkyCash.
  • Zakup potwierdzimy SMSem, a opłata za bilet zostanie dopisana do rachunku w Orange.
  • Pamiętaj
    Promocją objęte są wszystkie bilety komunikacji miejskiej zakupione pojedynczo w aplikacji SkyCash, o wartości do 7 zł.
    Promocja obejmuje pierwszy i czwarty bilet zakupiony z osobna w okresie promocji od 4 listopada do 30 listopada 2019r.

Jak skorzystać z metody płatności „Dolicz do rachunku Orange” w aplikacji SkyCash?

rozwiń sekcję zwiń sekcję

Wejdź do aplikacji SkyCash i zrejestruj się jako użytkownik podając numer w Orange na abonament.:
- w Ustawieniach Płatności w aplikacji wybierz „Dolicz do rachunku Orange”
- postępuj zgodnie ze wskazówkami w aplikacji.

Po konfiguracji zakup biletu i doliczenie kwoty do rachunku jest bardzo proste. Wystarczy kupując bilet wybrać „Dolicz do rachunku Orange” z listy metod płatności i zatwierdzić płatność.

Jakie bilety obejmuje promocja?

rozwiń sekcję zwiń sekcję

Promocją objęte są wszystkie bilety komunikacji miejskiej zakupione w aplikacji SkyCash o wartości do 7 zł. Promocja obejmuje pierwszy i czwarty bilet zakupiony w okresie promocyjnym.

Czy wszystkie kupowane bilety biorą udział w promocji?

rozwiń sekcję zwiń sekcję

W Promocji liczone są tylko zakupy biletów o wartości do 7 zł, co oznacza, iż bilety o wartości powyżej 7 zł nie są zaliczane przy określaniu pierwszego i czwartego, promocyjnego, zakupu biletu.

Wybrałem bilet, który kosztuje 10 zł. Czy otrzymam zniżkę?

rozwiń sekcję zwiń sekcję

Nie. Promocją objęte są bilety, których koszt wynosi 7zł lub mniej. Wybierając taki bilet zapłacisz pełną kwotę tj. 10zł.

Kupuję jednocześnie 2 bilety, które kosztują mniej niż 7 zł. Czy promocja będzie dostępna?

rozwiń sekcję zwiń sekcję

Tak, za pierwszy bilet zapłacisz 1 grosz , drugi rozliczymy w standardowej cenie.

Do kiedy obowiązuje promocja?

rozwiń sekcję zwiń sekcję

Promocja jest ważna od 4 do 30 listopada 2019 lub do wyczerpania puli biletów w promocji.

Mimo zrealizowania zakupów w czasie trwania promocji, zniżka nie została uwzględniona.

rozwiń sekcję zwiń sekcję

Promocja obejmuje pierwszy i czwarty bilet. Bilet, który został zakupiony jest prawdopodobnie 2, 3, 4 lub 6 i dalszym z kolei.

Jak sprawdzić czy zniżka została uwzględniona?

rozwiń sekcję zwiń sekcję

Przy zakupie otrzymasz SMS z potwierdzeniem zakupu biletu w promocyjnej cenie 1 grosza.

Mam Ofertę na Kartę. Czy mogę skorzystać z promocji?

rozwiń sekcję zwiń sekcję

Nie. Zakup biletów w ramach metody płatności „ Dolicz do rachunku Orange”, a tym samym promocja przysługuje jedynie Klientom korzystającym z ofert abonamentowych.

Mam abonament w Orange. Próbuję kupić bilet w aplikacji SkyCash za pośrednictwem metody płatności „Dolicz do rachunku Orange”, jednak próba zakupu kończy się niepowodzeniem. Dlaczego?

rozwiń sekcję zwiń sekcję
Może być kilka powodów:
  • Masz włączoną blokadę na usługi elektroniczne, co oznacza również, że nie możesz korzystać z metody płatności „Dolicz do rachunku Orange”. Blokadę możesz zdjąć
    - w Mój Orange: www.orange.pl/moj-orange / Pakiety i ustawienia / Ustawienia / Blokady - Blokada na Usługi Elektroniczne.
    - jeśli jesteś zalogowany do mój Orange kliknij w link http://orange.binaries.pl/binaries/o/mc/sl.html
    - lub zadzwoń do Biura Obsługi Klienta
  • Przekroczyłeś kwotę dostępną na zakupy metodą Dolicz do rachunku w danym cyklu rozliczeniowym. Szczegóły o limitach znajdziesz tu https://www.orange.pl/view/plac-zorange#limity_miesieczne
  • Nie opłaciłeś faktur w wymagalnym terminie.
  • Masz założoną blokadę połączeń wychodzących ze względu na zaległości na koncie abonenckim.
  • Metoda płatności „Dolicz do rachunku Orange” jest niedostępna z powodu realizacji cesji, konsolidacji lub rozkonsolidowania konta abonenckiego.

Czy mogę zwrócić zakupiony bilet i jeszcze raz skorzystać z promocji ?

rozwiń sekcję zwiń sekcję

Nie ma możliwości zwrotu zakupionego biletu.

Ostatnio dołączyli

Limity miesięczne zamówień

z kategorii „Dodane do rachunku“ w Orange Polska

Orange Polska S.A. (dalej jako „Orange”) umożliwia proste i wygodne zamawianie filmów, muzyki, ebooków oraz innych multimediów i usług bez konieczności używania kart kredytowych, wykonywania przelewów czy SMS-ów o podwyższonej opłacie. Opłata za takie zamówienie jest uiszczana razem z rachunkiem za abonament telefoniczny (w przypadku klientów ofert na abonament lub mix) bądź jest pobierana ze środków zgromadzonych na koncie głównym użytkownika (w przypadków klientów ofert na kartę). Zamówienia takie Orange obejmuje łączną nazwą „Dodane do rachunku” w Orange.

Lista podmiotów świadczących usługi zamawiane jako „Dodane do rachunku” jest dostępna poniżej w instrukcji. Należy pamiętać, iż niniejsza instrukcja określa wyłącznie wysokości i mechanizm funkcjonowania limitów, natomiast szczegóły dotyczące usług i narzędzi umożliwiających rozliczenia w ramach kategorii „Dodane do rachunku”, określają regulaminy i instrukcje Podmiotów świadczących poszczególne usługi ( np. Orange lub kontrahentów Orange).

Jakie są limity i ich wartości?

Ustanowione zostały dwa rodzaje limitów:

Limity miesięczne:

Limit na Start

Limit miesięczny dla Klientów ofert na abonament lub mix ze stażem w sieci Orange krótszym niż podany okres przypisany w tabeli (okres obowiązywania Limitu na Start). Długość obowiązującego Limitu na Start może być różna w zależności od Podmiotu świadczącego dane usługi. Limit miesięczny – Limit na Start odnawiany jest z początkiem każdego Okresu rozliczeniowego klienta. Po przekroczeniu wskazanego w tabelce poniżej „stażu” Klienta będzie obowiązywał Limit Bazowy.

Limit Bazowy

Limit miesięczny dla Klientów ofert na abonament lub mix ze stażem w sieci Orange dłuższym niż podany okres przypisany w tabeli (okres obowiązywania Limitu na Start). Długość obowiązującego Limitu na Start może być różna w zależności od Podmiotu świadczącego dane usługi. Limit miesięczny – Limit Bazowy odnawiany jest z początkiem każdego Okresu rozliczeniowego klienta.

Limit Maksymalny

Jeden limit dla Klientów, obejmujący łącznie wszystkie Podmioty (wskazane w tabeli poniżej), Usługi o Podwyższonej Opłacie, usługi lub transakcji służące do zamówienia lub opłacenia świadczeń podmiotów trzecich (takie jak np. „Zamów z Orange” lub „Dolicz do rachunku Orange”). Stanowi maksymalną łączną sumę wydatków za usługi w danym Okresie rozliczeniowym dla danego MSISDNa. Niezależnie od Limitów przeznaczonych do wykorzystania u danego Podmiotu, łączna kwota wydatków klienta w danym Okresie rozliczeniowym nie może przekroczyć Limitu Maksymalnegp dla wszystkich Podmiotów. Limit Maksymalny jest odnawialny z początkiem każdego miesiąca lub okresu rozliczeniowego klienta.

Limit wyrażony jest w wartości kwotowej i wynosi:

50euro

- maksymalna wartość za pojedynczą płatność,

300euro

- maksymalna suma płatności w miesiącu (lub w danym cyklu rozliczeniowym).

Kwoty wyrażone w walucie euro oblicza się według kursu średniego ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu 31 października poprzedniego roku. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego. Osiągnięcie przez Abonenta limitu 300 euro, skutkuje blokadą połączeń lub możliwością dokonania zakupu do końca danego miesiąca (lub okresu rozliczeniowego).

Tabela limitów
Lp. Nazwa podmiotu/Usługi Rola podmiotu/Przykładowa usługa lub produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange Limit na Start/
Okres jego obowiązywania
Limit Bazowy Limity Maksymalne
1 BOKU Agregator 100 PLN
90 dni
600 zł 50 Euro na transakcję

300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy
2 Digital_Virgo Agregator 200 PLN
90 dni
300 zł
3 DIMOCO Agregator 100 PLN
60 dni
300 zł
4 Fortumo Agregator 100 PLN
90 dni
600 zł
5 GOOGLE Dostawca/Sklep Google Play 200 PLN
90 dni
500zł
6 GAMEMINE Agregator 60 PLN
90 dni
600 zł
7 HiPay Agregator 100 PLN
90 dni
400 zł
8 LOCON Agregator 30 PLN
30 dni
100 zł
9 MICROSOFT Dostawca/Sklep Windows Phone 400 PLN
90 dni
800 zł
10 MOBILTEK Agregator 100 PLN
90 dni
600 zł
11 PARTNER MOBILTEK Agregator 100 PLN
60 dni
300 zł
12 DIMOCO DIGITAL Agregator 0 PLN
90 dni
300 zł
13 Samsung Dostawca/Sklep Galaxy Apps 0 PLN
90 dni
200 zł
14 TELEAUDIO Agregator 0 PLN
90 dni
300 zł
15 TELECOMING Agregator 100 PLN
90 dni
600 zł
16 ZLICK Agregator 60 PLN
90 dni
300 zł
17 Centili Agregator 0 PLN
90 dni
300 zł
18 Mobiamo Agregator 0 PLN
90 dni
300 zł
19 Docomo Digital Agregator 0 PLN
90 dni
300 zł
20 Mondia Media Agregator 0 PLN
90 dni
300 zł
21 DVMP Agregator 100 PLN
60 dni
300 zł
  • Nazwa podmiotu/usługi

    BOKU

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    100 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    600 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    Digital_Virgo

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    200 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    300 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    DIMOCO

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    100 PLN

    60 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    300 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    Fortumo

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    100 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    600 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    GOOGLE

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    200 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Dostawca/Sklep Google Play

    Limit bazowy

    500 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    GAMEMINE

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    60 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    600 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    HiPay

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    100 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    400 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    LOCON

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    30 PLN

    30 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    100 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    MICROSOFT

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    400 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Dostawca/Sklep Windows Phone

    Limit bazowy

    800 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    MOBILTEK

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    100 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    600 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    PARTNER MOBILTEK

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    100 PLN

    60 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    300 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    DIMOCO DIGITAL

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    0 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    300 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    Samsung

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    0 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Dostawca/Sklep Galaxy Apps

    Limit bazowy

    200 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    TELEAUDIO

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    0 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    300 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    TELECOMING

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    100 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    600 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    ZLICK

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    60 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    300 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    Centili

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    0 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    300 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    Mobiamo

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    0 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    300 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    Docomo Digital

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    0 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    300 zł

  • Nazwa podmiotu/usługi

    Mondia Media

    Limit na Start/Okres jego obowiązywania

    0 PLN

    90 dni

    Limity Maksymalne

    50 Euro na transakcję
    300 Euro na miesiąc/okres rozliczeniowy

  • Rola podmiotu/Przykładowa, usługalub, produkt, do którego dostęp umożliwia skorzystanie z Zamów z Orange

    Agregator

    Limit bazowy

    300 zł

Zobacz więcej

  • w celu zapewnienia wysokiej jakości oraz różnorodności świadczonych usług, Orange świadczy je na rzecz klientów zarówno samodzielnie, jak też umożliwia ich świadczenie we współpracy z wieloma podmiotami (dalej „Podmioty”). Rola tych podmiotów może być różna. Przykładowo mogą:

    być podwykonawcą Orange przy świadczeniu usługi przez Orange za którą Orange ponosi pełną odpowiedzialność („Podwykonawcy”); dostarczać i odpowiadać za treści cyfrowe (np. pliki multimedialne), do których Orange umożliwia dostęp swoim klientom („Dostawcy Produktu”); obsługiwać poszczególne transakcje, w tym rozpatrując reklamacje dotyczące świadczenia usług (do których Orange umożliwia dostęp swoim klientom np. w ramach usługi dostępu Zamów z Orange) przez wiele podmiotów („Agregatorzy”); dostarczać i odpowiadać za treści cyfrowe (np. pliki multimedialne) oferowane np. za pośrednictwem sklepów z aplikacjami takich jak Google Play („Samodzielni Dostawcy w imieniu których działa Orange”).

    po nabyciu danej usługi objętej kategorią „Dodane do rachunku”, klient ma możliwość bieżącego monitorowania wykorzystywania limitów w danym Okresie rozliczeniowym, wchodząc na swoje konto dostępne na stronie www.orange.pl/mojorange.

  • Limity są przydzielane automatycznie według stażu abonenta w sieci Orange. Abonent nie musi włączać ani Limitu miesięcznego („na start” lub „bazowego”), ani też Limitu Maksymalnego.

  • Klient może w każdej chwili bezpłatnie całkowicie zablokować korzystanie z usług objętych Limitami. Klient może za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta bądź serwisu orange.pl (po zalogowaniu do konta Mój Orange) włączyć bezpłatną Blokadę usług elektronicznych. Włączenie oraz wyłączenie blokady następuje w ciągu 24h od momentu dokonania zgłoszenia przez klienta. w takiej sytuacji, klient nie będzie miał możliwości korzystania z jakichkolwiek zamówień należących do kategorii ‘Dodane do rachunku’ (także tych, w których korzystanie z usługi w pierwszym cyklu rozliczeniowym nie wiąże się z opłatami), do czasu ponownego włączenia możliwości korzystania z usług (wyłączenia blokady). Włączenie blokady jest równoznaczne z wyłączeniem aktywowanych usług cyklicznych (automatycznie odnawialnych na kolejny okres czasu) - by nie doszło do przedłużenia świadczenia usługi cyklicznej na kolejny okres, klient powinien włączyć blokadę najpóźniej na 24 h przed zakończeniem trwającego Cyklu rozliczeniowego dla danej usługi. Zasady korzystania z usług objętych blokadą i z serwisu orange.pl regulują odrębne regulaminy.

  • Użytkownik może dokonywać zamówień wyłącznie w granicach ustanowionych limitów. Należy pamiętać, iż opisany powyżej Okres rozliczeniowy nie musi się równać okresowi na jaki zamawiana jest usługa cykliczna (Cykl rozliczeniowy usługi). Cykl rozliczeniowy to okres, w którym usługa cykliczna odnawia swoją ważność, w związku z czym pobierana jest opłata. Niektóre z usług cyklicznych mogą być odnawialne więcej niż jeden raz w danym Okresie rozliczeniowym. By mogło dojść do ich odnowienia usługi cyklicznej, klient nie może przekroczyć jakiegokolwiek z Limitów w danym Okresie rozliczeniowym. Jeżeli w terminie przewidzianym dla obciążenia opłatą za korzystanie z danej usługi cyklicznej Użytkownik osiągnął już w danym Okresie rozliczeniowym maksymalną wysokość Limitu miesięcznego bądź Limit Globalny wówczas rozpoczęcie kolejnego Cyklu rozliczeniowego nie będzie możliwe a Usługa zostanie zawieszona. Orange poinformuje Użytkownika o zawieszeniu usługi cyklicznej poprzez przesłanie bezpłatnego SMS-a. w takim przypadku obciążenie Użytkownika opłatą będzie możliwe dopiero w kolejnym Okresie rozliczeniowym, chyba, że Użytkownik dokona wcześniej dezaktywacji usługi cyklicznej lub w dalszym ciągu obciążenie nie będzie możliwe ze względu na osiągnięty limit wydatków. Okres zawieszenia usługi cyklicznej wynosić będzie co najmniej 60 dni (od momentu zawieszenia) i jeżeli w tym czasie nie będzie możliwe obciążenie Użytkownika opłatą Usługa ulegnie dezaktywacji.

    Użytkownik, który po osiągnięciu maksymalnego Limitu miesięcznego bądź Globalnego, bądź w przypadku posiadania limitu w wysokości niewystarczającej do skorzystania z danej usługi będzie chciał skorzystać z usługi, otrzyma SMS informujący go o niemożności skorzystania z usługi.

  • Niezależnie od ograniczeń wynikających z ustanowionych limitów, Użytkownik będzie mógł aktywować usługę cykliczną, w której pierwszy miesiąc korzystania z usługi jest darmowy, nawet jeżeli korzystanie z takiej usługi po zakończeniu okresu promocyjnego będzie wiązało się z obowiązkiem zapłaty. W takiej sytuacji, po zakończeniu okresu promocyjnego, dalsze korzystanie z usługi będzie miało miejsce wyłącznie w granicach ustanowionych limitów. Oznacza to, iż jeżeli po zakończeniu promocji Użytkownik osiągnie już maksymalną wysokość Limitu miesięcznego lub Limitu Globalnego rozpoczęcie kolejnego Cyklu rozliczeniowego nie będzie możliwe, a Usługa zostanie zawieszona (Użytkownik zostanie poinformowany o zawieszeniu usługi za pośrednictwem bezpłatnego SMS-a). Należy pamiętać, iż dany Okres rozliczeniowy może obejmować kilka Cykli rozliczeniowych. w takim przypadku obciążenie Użytkownika opłatą będzie możliwe dopiero w kolejnym Cyklu rozliczeniowym, chyba że Użytkownik dokona wcześniej dezaktywacji Usługi lub w dalszym ciągu obciążenie nie będzie możliwe ze względu na osiągnięty limit wydatków. Okres zawieszenia Usługi wynosić będzie co najmniej 60 dni(od momentu zawieszenia) i jeżeli w tym czasie nie będzie możliwe obciążenie Użytkownika opłatą, Usługa zostanie wyłączona.

Najczęściej zadawane pytania

    Z tej formy płatności możesz skorzystać na:

  • telefonie komórkowym (serwisy automatycznie zaczytają Twój numer telefonu),
  • komputerze, laptopie, tablecie,·telewizorze i konsoli.
  • komputerze, laptopie, tablecie,
  • telewizorze i konsoli.
  • Aby zapłacić z Orange, musisz zapoznać się z regulaminem Zamów z Orange lub z Instrukcją dokonywania płatności za usługi z udziałem Operatora

  • Możesz z niej korzystać przez 24 godz. 7 dni w tygodniu.

  • Osoby, które ukończyły 13 lat i mają zarejestrowany numer telefonu w ofercie na kartę, mogą korzystać z tej metody płatności.

  • To zależy, jaki produkt chcesz kupić. Musisz mieć założone konto np. w sklepie Google Play lub pobraną aplikację – np. Skycash.

    • Z subskrypcji możesz zrezygnować, klikając w link znajdujący się w SMS-ie wysłanym do Ciebie po aktywacji usługi. Link znajdziesz też w SMS-ach powiadamiających o pobraniu opłaty.
    • Z subskrypcji możesz również zrezygnować poprzez wysłanie SMS o treści STOP (dalsza treść zależy od dostawcy) na podany numer (numer zależy od dostawcy). Treść SMS i numer na który należy go wysłać napisany jest w SMS-ie aktywacyjnym lub w SMS-ie powiadamiającym o pobraniu opłaty.
    • Szczegółowe informacje na temat płatności za usługi elektroniczne znajdziesz w poglądowej fakturze.
    • Jeśli korzystasz z usług elektronicznych to płatności za nie znajdziesz na zestawieniu produktów i płatności elektronicznych które będzie dodane do faktury za usługi telekomunikacyjne.

Opłata za usługi płatnego parkowania rozliczana jest w modelu Dolicz do Rachunku i na fakturze za usługi elektroniczne pokazana będzie jako nota. Opłata za subskrypcję mobilny parking rozliczana jest w modelu Zamów z Orange na fakturze za usługi elektroniczne pokazana będzie w sekcji produktów i usług elektronicznych z VAT.