Trzy kroki do bezpiecznej firmy – w sieci i poza nią
Cyberbezpieczeństwo 25 listopada 2021 1 minuta czytania

Trzy kroki do bezpiecznej firmy – w sieci i poza nią

Cyberatak? Wykorzystanie numeru PESEL? Nieuczciwy kontrahent? Awaria sprzętu? Twój biznes może być skutecznie zabezpieczony przed takimi przykrymi niespodziankami. Oto, jak to zrobić…

Choć w 2020 roku aż jedna na pięć polskich firm padła ofiarą cyberataku, przed hakerami można się obronić – wystarczy odrobina czujności wsparta odpowiednimi rozwiązaniami cyberbezpieczeństwa.

Liczy się jednak każda minuta, ponieważ tylko w ciągu jednego dnia cyberprzestępcy potrafią zaatakować nawet dwa miliony razy. Dlatego przygotowaliśmy tę krótką, 100-sekundową animację, stanowiącą przegląd najlepszych sposobów na ochronę firmowych komputerów i danych. Do jej obejrzenia zapraszamy Cię już teraz.

40 milionów argumentów za CyberTarczą

Tak, sytuacja jest poważna: W jednej chwili hakerzy mogą przejąć kluczowe dla firmy dane, w tym:
–  kontakty do klientów i kontrahentów,
– dostępy do bankowości elektronicznej,
– firmową dokumentację,
– zapisy firmowych rozmów.

A czasem jest to dosłownie chwila i jedno kliknięcie, ponieważ cyberprzestępcy potrafią skutecznie upodobnić swoje działania do typowej korespondencji biznesowej.

Dlatego właśnie powstała wspomniana w animacji CyberTarcza, a 40 mln zablokowanych prób wejścia na fałszywe strony w 2020 r. najlepiej świadczy o jej przydatności dla zabieganych przedsiębiorców

To mój PESEL. I tylko mój

Kolejna bolączka przedsiębiorców: „Co się dzieje z moim numerem PESEL?” Trudno się dziwić, ponieważ tylko w pierwszej połowie 2021 roku odnotowano aż 3,7 tysięcy prób wyłudzenia na cudze dane, na łączną kwotę ponad 160 milionów zł.

Na szczęście, dużo łatwiej jest się zabezpieczyć, i to już za 9,99 zł/mies, dzięki usłudze Zabezpiecz PESEL, drugim „bohaterze” naszej animacji. Co więcej, w kwocie tej zawiera się również opcja weryfikacji numeru NIP potencjalnego kontrahenta i sprawdzenia jego wiarygodności w Krajowym Rejestrze Długów.

I wreszcie: uszkodzenia mechaniczne sprzętu komputerowego. Tutaj także liczy się czas, dlatego proponujemy Ci rozwiązanie, które potrafi rozwiązać 90% problemów technicznych w ciągu 15-minutowej rozmowy telefonicznej. Jakie to rozwiązanie? Odpowiedź pewnie znasz już z naszego wideo. Jeśli nie – zapraszamy na seans!

Oceń artykuł

Masz pytania? Wypełnij formularz. Nasz zespół ekspertów służy pomocą.

Mogą Cię również zainteresować

  • Cyberbezpieczeństwo smart building

    Cyberbezpieczeństwo smart building
    Cyberbezpieczeństwo smart building
    Cyberbezpieczeństwo 25 stycznia 2023

    Cyberbezpieczeństwo

    Smart building podnosi jakość życia mieszkańców, wprowadza rozwiązania przyjazne dla środowiska, zapewnia redukcję kosztów. Jednocześnie właściciele budynków, zarządcy i inwestorzy stawiani […]

  • Ciemne strony blackoutu. Jak sobie z nimi poradzić?

    Ciemne strony blackoutu. Jak sobie z nimi poradzić?
    Ciemne strony blackoutu. Jak sobie z nimi poradzić?
    Cyberbezpieczeństwo 27 października 2022

    Cyberbezpieczeństwo

    Największy blackout na Jawie i Bali odciął od prądu 100 milionów ludzi. Kto pobije ten rekord? Czy Polsce i Europie również grozi taka awaria i czy można […]

  • Jak dbać o prywatność w sieci?

    Jak dbać o prywatność w sieci?
    Jak dbać o prywatność w sieci?
    Cyberbezpieczeństwo 5 października 2022

    Cyberbezpieczeństwo

    Czy podczas korzystania z internetu myślisz o tym, czy Twoja aktywność zostawia ślady? Czy Twoje dane są bezpieczne? W tym artykule dowiesz się, jak unikać zagrożeń w internecie i jak […]

  • Niebezpieczne numery telefonów – jak nie paść ofiarą oszustwa?

    Niebezpieczne numery telefonów – jak nie paść ofiarą oszustwa?
    Niebezpieczne numery telefonów – jak nie paść ofiarą oszustwa?
    Cyberbezpieczeństwo 15 września 2022

    Cyberbezpieczeństwo

    Choć rozmowy telefoniczne to dla przedsiębiorcy codzienność, niektórych telefonów nie powinno się odbierać, a tym bardziej na nie oddzwaniać. Jakie numery najlepiej od razu umieścić na „czarnej […]