Aby uzyskać połączenie z konsultantem należy wybrać tonowo „0". W celu autoryzacji należy podać konsultantowi swój:
• numer PESEL oraz
 • numer Klienta w Funduszu lub numer rachunku składki podstawowej w Funduszu.
Numer Klienta znajduje się w wysyłanej przez Fundusz corocznie Informacji o środkach znajdujących się na rachunku członka Funduszu oraz jest zamieszczony w aplikacji „pulpit pracownika” (dostępny dla pracowników).
Infolinia PTE udziela informacji w zakresie:
• wysokości zgromadzonych środków na rachunku, również w podziale na rachunek składki podstawowej i składki dodatkowej,
 • danych osobowych i adresowych uczestnika Programu,
 • danych osoby/osób uposażonych,
 • wysokości odprowadzonych składek,
 • wypłat oraz wypłat transferowych z Funduszu.
Dzwoniąc na Infolinię można także:
• aktywować dostęp do Serwisu WWW oraz usługę „Skrzynka pocztowa”
 • uzyskać automatyczną informację na temat aktualnej wyceny jednostki rozrachunkowej Funduszu (w tym wypadku należy tonowo wybrać „1”),
 • uzyskać automatyczną informację na temat historycznej wyceny jednostki rozrachunkowej Funduszu (w tym wypadku należy wybrać tonowo „2”).