Zapraszamyzwiń

na nowe forum!

nasz.orange.pl

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

wątek został zamknięty

gwarancja

  •  

    gwarancja (20.07.2016, 02:30)

    Witam.
    Chciałbym skorzystać z gwarancji na dysk twardy USB Toshiba Canvio Basic USB3.0, który otrzymałem za 1zł przy przedłużeniu umowy. Gdzie mogę oddać taki dysk na gwarancję lub w jaki sposób skorzystać z gwarancji??? Zgłosić się do Salonu Orange?

  •  

    Odp: gwarancja (20.07.2016, 07:33)

    Dysk wyprodukowała Toshiba więc do nich się zwracaj w sprawie naprawy. 

  •  

    Odp: gwarancja (04.08.2016, 22:35)

    Chyba niekoniecznie. Jak kupuje telefon w orange, to reklamuje go w salonie/punkcie. Dysk Twardy również został zakupiony w orange. Także dlaczego nie można go reklamować w orange?
    Poza tym na stronie Toshiby nie ma żadnego formularza odnośnie zgłoszenia naprawy gwarancyjnej.

  •  

    Odp: gwarancja (05.08.2016, 10:42)

    Tak możesz, ale jeśli ty złożysz dysk w salonie Orange, to oni i tak przekażą go do producenta. Czyli w całym procesie pojawi się dodatkowy pośrednik, który może negatywnie wpłynąć czas realizacji naprawy.

aktualnie na forum znajduje się 0 gości i 0 zalogowanych użytkowników