Zapraszamyzwiń

na nowe forum!

nasz.orange.pl

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

wątek został zamknięty

Przycinanie kanałów HD w IPTV

  •  

    Przycinanie kanałów HD w IPTV (10.07.2012, 21:30)

    Witam, mam problem z kanałami HD - odbieram je w technologii kablowej-  mianowicie po przełączeniu przykładowo na TVN HD obraz zacina się (również brak dzwięku) - nie ma mozliwości obejrzenia kanału -
    PYTANIE - czy ma to związek z domyślnym ustawieniem łącza - na kanały HD jest zbyt niskie- czy można zwiększyć transfer na TV aby HD działało płynnie i jak to zrobić bo niestety obsługa na infolinii nie potrafiła mi w żaden sposób pomóc :(

  •  

    Odp: Przycinanie kanałów HD w IPTV (12.07.2012, 08:38)

    Z tego co piszesz to może występować problem, który podejrzewasz czyli ustawienie łącza. W TV kablowej są dwa ustawienia łączą dla TV SD (4Mb/s przeznaczone na telewizje) i TV HD (8Mb/s). Jeśli miałbyś ustawione SD to kanały HD mogły zachowywać się tak jak to opisałeś. Niestety nie na każdej linii da się ustawić HD ze względu na słabe parametry łącza. Jeśli sprawdził byś na jakiej prędkość synchronizuje się twój Livebox to znając twoja opcje prędkość dla Neostrady moglibyśmy sprawdzić jakie masz ustawienie TV na linii. Jeśli nie wiesz jak sprawdzić synchronizacje w modemie napisz to podam ci instrukcje tylko podaj jakiego masz Livebox 6 czy 5 diod.

  •  

    Odp: Przycinanie kanałów HD w IPTV (15.07.2012, 21:53)

    5 diod

  •  

    Odp: Przycinanie kanałów HD w IPTV (16.07.2012, 17:35)

    Instrukcja dla Liveboxa z 5 diodami:
    - otwierasz przeglądarkę, - czekasz wyświetlili stronę startową, - kasujesz pasek adresu, - wpisujesz tam adres routera 192.16.1.1 (same cyfry bez http, bez www.), - wciskasz Enter, - wyświetli ci się prośba o podanie nawy i hasła (jeśli nic nie zmieniałeś), w obu polach wpisujesz "admin" - pojawi się strona konfiguracji sprzętu u góry po prawej stroni kliknij na konfiguracja zaawansowana, - potem najedź kursorem na statystyki z rozwiniętego menu wybierz statystyki ADSL tam sprawdź prędkość wysyłania i odbierania , tłumienie i sygnał/szum w górę i w dół. Jeśli podasz te dane to będziemy mogli określić czy to ustawienie czy słaba linia

  •  

    Odp: Przycinanie kanałów HD w IPTV (21.07.2012, 17:24)

    A ja mam skolei inny problem, mam dźwięk a brak obrazu. Livebox 1.0 -5 diod, tuner itpv sagem iad81 podłączony przez euro bo hdmi brak. synchro na poziomie 11,4Mbit/s z tego 6,4 na neo.

  •  

    Odp: Przycinanie kanałów HD w IPTV (22.07.2012, 09:47)

    to jest odpowiedź na post:

    A ja mam skolei inny problem, mam dźwięk a brak obrazu. Livebox 1.0 -5 diod, tuner itpv sagem iad81 podłączony przez euro bo hdmi brak. synchro na poziomie 11,4Mbit/s z tego 6,4 na neo.


    Można powiedzieć, że sam dałeś sobie odwiedź. Masz synchron około  11Mb/s, z tego Neostrada zajmuje 6Mb/s czyli na TV zostaje ~ 4Mb/s masz zatem ustawioną TV SD nie HD. Stąd bark obrazu na tych kanałach. Zresztą twój dekoder nawet nie byłby w stanie podać obrazu w rozdzielczościach HD, nie ma nawet odpowiedniego wyjścia. Sadząc po dekoderze korzystasz z TV już od dłuższego czasu, może czas pomyśleć o zmianie oferty i przy okazji wymienić sprzęt. A jeśli chodziło ci o brak obrazu na kanałach SD to na początek sprubuj odwrotnie włożyć kartę VIA do dekodera.

  •  

    Odp: Przycinanie kanałów HD w IPTV (23.07.2012, 08:37)

    To pewnie pozostaje tylko 801505505 i domagać się wyższej synchro i wymiany tunera?
    Z IPTV korzystamy 2 lata, 2 tyg temu podpisany został aneks, nikt nie zaproponował wymiany tunera, liveboxa etc. bo niby nie przysługuje.

  •  

    Odp: Przycinanie kanałów HD w IPTV (23.07.2012, 09:51)

    to jest odpowiedź na post:

    To pewnie pozostaje tylko 801505505 i domagać się wyższej synchro i wymiany tunera?
    Z IPTV korzystamy 2 lata, 2 tyg temu podpisany został aneks, nikt nie zaproponował wymiany tunera, liveboxa etc. bo niby nie przysługuje.


    Jeśli zmieniasz ofertę na taką z dostępem do kanałów HD to przysługuje ci wymian sprzętu i zmian konfiguracji łącza. Zgłoś to jako problem techniczny na 801505505. Czasem w takiej sytuacji może się zdazyć, że twoja linia nie uciągnie wyższej synchronizacji, ale nie będę czarnowidzem i zostawię ten temat.

    odpowiedź została zgłoszona do moderacji
  •  

    Odp: Przycinanie kanałów HD w IPTV (25.07.2012, 21:57)

    to jest odpowiedź na post:

    Instrukcja dla Liveboxa z 5 diodami:
    - otwierasz przeglądarkę, - czekasz wyświetlili stronę startową, - kasujesz pasek adresu, - wpisujesz tam adres routera 192.16.1.1 (same cyfry bez http, bez www.), - wciskasz Enter, - wyświetli ci się prośba o podanie nawy i hasła (jeśli nic nie zmieniałeś), w obu polach wpisujesz "admin" - pojawi się strona konfiguracji sprzętu u góry po prawej stroni kliknij na konfiguracja zaawansowana, - potem najedź kursorem na statystyki z rozwiniętego menu wybierz statystyki ADSL tam sprawdź prędkość wysyłania i odbierania , tłumienie i sygnał/szum w górę i w dół. Jeśli podasz te dane to będziemy mogli określić czy to ustawienie czy słaba linia



    Stan linii ADSL     Podniesiony
    Standard ADSL     G992_5_A
    Szybkość wysyłania     636
    Szybkość pobierania     11448
    Tłumienie     Bliski koniec : 31.1 (dB)
    Odległy koniec : 16.2 (dB)
    Sygnał/Szum     Bliski koniec : 10 (dB)
    Odległy koniec : 19 (dB)
    Liczba błędnych pakietów     0
    Firmware     0xe15080a
    Błędne sek. w okresie 15 min     0
    Błędy CRC     1
    Błędne sek. w okresie 1 dnia     0

  •  

    Odp: Przycinanie kanałów HD w IPTV (26.07.2012, 08:51)

    to jest odpowiedź na post:


    Stan linii ADSL     Podniesiony
    Standard ADSL     G992_5_A
    Szybkość wysyłania     636
    Szybkość pobierania     11448
    Tłumienie     Bliski koniec : 31.1 (dB)
    Odległy koniec : 16.2 (dB)
    Sygnał/Szum     Bliski koniec : 10 (dB)
    Odległy koniec : 19 (dB)
    Liczba błędnych pakietów     0
    Firmware     0xe15080a
    Błędne sek. w okresie 15 min     0
    Błędy CRC     1
    Błędne sek. w okresie 1 dnia     0


    Parametry masz nie najgorsze. Trochę wątpliwość można by mieć do "Sygnał/Szum     Bliski koniec : 10 (dB)" mógłby być wyższy. Ale myślę, że można by przy nich zadzwonić i zgłosić, że masz nieprawidłowy profil TV i chcesz aby ustawiono ci HD.

aktualnie na forum znajduje się 0 gości i 0 zalogowanych użytkowników