Strona główna Orange.pl
  • Nasi klienci

Wirtualna Centralka Orange

Usługa mobilna typu VPABX (Virtual PABX) integrująca telefony komórkowe i stacjonarne firmy w jedno rozwiązanie.

Co to takiego

Wirtualna Centralka Orange (WCO) to bezprzewodowe narzędzie do efektywnego zarządzania połączeniami głosowymi w firmie. Ponieważ usługa w całości opiera się na mobilnej infrastrukturze Orange, nie musisz inwestować w specjalistyczny sprzęt ani przeznaczać dodatkowego pomieszczenia na centralę telefoniczną. Ogromną zaletą WCO jest też intuicyjność obsługi dzięki specjalnej aplikacji dostępnej na stronie WWW. Z jej pomocą sam możesz skonfigurować centralkę oraz zdecydować, co usłyszą osoby próbujące skontaktować się z Twoją firmą.

Korzyści dla Twojej firmy

  • Większa efektywność telefonicznego kontaktu ze swoimi kontrahentami, również w wypadku pracowników mobilnych,
  • wizerunek profesjonalnej firmy dzięki obsłudze połączeń znanej z dużych firm,
  • łatwy w obsłudze system zarządzania połączeniami w Twojej firmie,
  • możliwość nagrywania rozmów, jeżeli Twoje procesy tego wymagają,
  • skalowalność – możliwość łatwej zmiany wielkości centralki, gdy zajdzie taka potrzeba.

Proces implementacji

  • 1

    Aktywacja usługi - otrzymujesz wirtualny numer główny, który staje się numerem przeznaczonym do kontaktu z Twoją firmą. To może być Twój numer dotychczasowy bądź nowy.

  • 2

    Konfiguracja centralki - w tym celu niezbędne będzie okazjonalne połączenie z internetem. Stały dostęp do sieci i komputera połączonego z Centralką jest niezbędne, jeśli chcesz korzystać z recepcji.

  • 3

    Po skonfigurowaniu usługi możesz się cieszyć uporządkowanym sposobem komunikacji Twojej firmy, a rozmówcy wdzwaniający się na numery główne zostaną przekierowani do pracowników firmy za pomocą różnych funkcji centralkowych.

Przykłady zastosowań

  • Biuro z recepcją

    Połączenia przychodzące do firmy po wybraniu opcji w menu trafiają do recepcji, skąd po rozeznaniu sprawy przez recepcjonistę mogą być obsłużone od razu (np. przyjęcie zamówienia czy udzielenie informacji) lub przekazane do właściwego pracownika.

  • Biuro z automatycznym kierowaniem połączeń lub małe call center

    Osoba dzwoniąca do firmy usłyszy prośbę o wybranie z klawiatury jednostki, z którą chce się połączyć, lub numeru wewnętrznego konkretnej osoby. Połączenie może być skierowane do grypy konsultantów o podobnych kompetencjach.

  • Biuro z niezależnymi konsultantami

    Gdy rozmówcy dzwonią bezpośrednio pod numery konsultantów, to takie połączenia można przekierować do innej osoby lub nagrywać.

Zastanawiasz się czy jest to usługa dla Twojej firmy?

A może potrzebujesz porady?

Usługi powiązane

  • Sieć i transmisja danych
    Biznesowy VPN
    Uniwersalna platforma VPN zapewniająca bezpieczeństwo i najwyższą jakość transmisji danych pomiędzy oddziałami firmy.
    Dowiedz się więcej
Na skróty
  • Realizacje
  • Regulaminy i dokumenty
  • Blog
© 2020 Orange Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone.
  • Nasz profil na Facebook
  • Nasz profil na Instagram
  • Nasz profil na LinkedIN
  • Nasz profil na YouTube
  • Nasz profil na Twitter