Aktywacja usługi - otrzymujesz wirtualny numer główny, który staje się numerem przeznaczonym do kontaktu z Twoją firmą. To może być Twój numer dotychczasowy bądź nowy.
Konfiguracja centralki - w tym celu niezbędne będzie okazjonalne połączenie z internetem. Stały dostęp do sieci i komputera połączonego z Centralką jest niezbędne, jeśli chcesz korzystać z recepcji.
Po skonfigurowaniu usługi możesz się cieszyć uporządkowanym sposobem komunikacji Twojej firmy, a rozmówcy wdzwaniający się na numery główne zostaną przekierowani do pracowników firmy za pomocą różnych funkcji centralkowych.
Połączenia przychodzące do firmy po wybraniu opcji w menu trafiają do recepcji, skąd po rozeznaniu sprawy przez recepcjonistę mogą być obsłużone od razu (np. przyjęcie zamówienia czy udzielenie informacji) lub przekazane do właściwego pracownika.
Osoba dzwoniąca do firmy usłyszy prośbę o wybranie z klawiatury jednostki, z którą chce się połączyć, lub numeru wewnętrznego konkretnej osoby. Połączenie może być skierowane do grypy konsultantów o podobnych kompetencjach.
Gdy rozmówcy dzwonią bezpośrednio pod numery konsultantów, to takie połączenia można przekierować do innej osoby lub nagrywać.