System Digital Signage

System Digital Signage to zarządzanie treścią reklamową wyświetlaną na różnych nośnikach: pojedynczych monitorach LCD, ścianach wideo złożonych z monitorów LCD, ekranach wielkoformatowych LED, totemach i kioskach informacyjnych. Działanie systemu nie wymaga dużego nakładu czasu pracowników, bo wykorzystuje zrobotyzowaną automatyzację procesów (robotic process automation, RPA).

Co to takiego

Co to jest Digial Signage wykorzystujący RPA? Digital Signage to system dystrybucji cyfrowych treści poprzez sieć wyświetlaczy multimedialnych, znany choćby z lotnisk, punktów sprzedaży czy sieci usługowych. Rozwiązanie pozwala kompleksowo i w zaawansowany sposób zarządzać wyświetlaną treścią.

Wykorzystuje też RPA, czyli zrobotyzowaną automatyzację procesów biznesowych. Technologia ta opiera się na wykorzystaniu botów, czyli programów komputerowych symulujących pracę człowieka. W przypadku Digital Signage RPA umożliwia zmniejszenie liczby czynności, którą muszą wykonać pracownicy, którzy obsługują działanie systemu.
Co obejmuje System Digital Signage od Orange?
  • sprzęt (monitor, player) oraz oprogramowanie,
  • adaptację rozwiązania do wystroju obiektu w zakresie konstrukcji i montażu,
  • instalację, szkolenie oraz opiekę serwisową,
  • serwis zdalny lub w lokalizacji klienta z gwarantowanym czasem usunięcia awarii (SLA).

Korzyści dla Twojej firmy

  • Wyższe przychody − zwiększenie widoczności sklepów oraz możliwość dynamicznego zarządzania promocjami.
  • Zmniejszenie kosztów reklamy − brak kosztów produkcji, dystrybucji i montażu tradycyjnych nośników reklamowych.
  • Oszczędność czasu pracowników działu marketingu − automatyzacja procesu zarządzania treścią pozwala pracownikom skupić się na kreacji promocji oraz analizie ich skuteczności.
  • Pozytywny wizerunek marki – dzięki wykorzystaniu nowoczesnych nośników reklamowych.

Przykłady zastosowań

  • Handel

    Aranżacja sklepów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii komunikacyjnych

  • Gastronomia

    Digital menu board z ruchomymi obrazami, które przyciągają uwagę Klienta

  • Zakłady produkcyjne

    Komunikacja wewnętrzna skierowana do pracowników

  • Administracja

    Cyfrowa tablica ogłoszeń

  • Sektor finansowy

    Komunikacja z klientem poprzez nośniki cyfrowe

  • Kultura i rozrywka

    Komunikacja oferty oraz budowanie ambientu – nowoczesnego marketingu, który zaskoczy odbiorcę

  • System obsługi muzeum

    Zarządzanie urządzeniami multimedialnymi będącymi częścią ekspozycji

Zastanawiasz się czy jest to usługa dla Twojej firmy?

A może potrzebujesz porady?