Przeprowadzono audyt, który obejmował:
▪︎ pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarkach (SEO),
▪︎ doświadczenia klientów i łatwość nawigacji w obrębie serwisu (UX/UI),
▪︎ działania w mediach społecznościowych (Facebook Ads, Google Ads),
▪︎ sposób wyróżniania produktów firmy w kampaniach reklamowych (tzw. USP).
Zespół audytowy wskazał wszystkie błędy występujące na stronie sklepu oraz wykonał analizę działań marketingowych. Ponadto audyt wskazał dobre praktyki oraz sprawdzone metody/usługi, które usprawnią działanie sklepu i zwiększą zyski oraz rozpoznawalność marki.
Audyt pomaga ustalić odbiorcę naszych usług, opierając się na kryteriach demograficznych, geograficznych, psychograficznych i behawioralnych.
Dzięki wdrożeniu wniosków poaudytowych Sailovnia zyska:
▪︎ lepszą jakość strony i jej przyjazność dla odwiedzających,
▪︎ szybsze dotarcie klienta do poszukiwanego produktu,
▪︎ wzmocnienie pozycjonowania strony
w wyszukiwarkach (SEO),
▪︎ zwiększenie ruchu na stronie,
▪︎ zwiększenie prawdopodobieństwa zakupu,
▪︎ wzmocnienie relacji z klientami,
▪︎ wzrost zaufania do marki i jej lepszą rozpoznawalność.
managing director w Sailovni
Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą zamieszczane na Twoim urządzeniu.