Rozwój e-sklepu dzięki usługom e-commerce oferowanym przez Orange wspólnie z firmą QuarticOn
E-commerce, czyli handel elektroniczny, to szerokie pojęcie obejmujące elektroniczną sprzedaż usług i towarów. Najpopularniejszą formą e-commerce są sklepy internetowe i platformy aukcyjne. Orange wspólnie z firmą QuarticOn przygotowało rozwiązania, które ułatwią Ci prowadzenie e-sklepu.
E-commerce – usługi Orange
CDXP (Customer Data and Experience Platform) od QuarticOn to kompleksowa platforma do zarządzania sprzedażą, marketingiem i personalizacją przestrzeni sklepu internetowego. W skład platformy wchodzą narzędzia takie jak:
System CRM
Umożliwia wielokanałowe zbieranie danych o klientach, zarządzanie lejkiem sprzedażowym, automatyzację procesów sprzedaży, kwalifikowanie leadów i zarządzanie pracy zespołów wewnętrznych.
Marketing automation
Umożliwia tworzenie zautomatyzowanej komunikacji omni-channel, w tym newsletterów i sekwencji wiadomości (workflows) za pomocą dostępnych kanałów komunikacji, które pomagają łączyć klienta z produktami w obrębie strony internetowej (web-pushe, banery, pop-upy) i poza nią (chatboty na social media, SMS, landing page, formularze).
Rekomendacje produktowe
Personalizowane ramki rekomendacji wyświetlają produkty dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Rekomendacje produktowe są możliwe dzięki rejestrowaniu danych behawioralnych każdego użytkownika, odtworzeniu jego ścieżek zakupowych i przewidywaniu podejmowanych przez niego dalszych działań, co z kolei przekłada się na możliwość tworzenia indywidualnych profili zakupowych.
AI Smart Search
Wewnętrzna wyszukiwarka, która wyświetla użytkownikom sugestie podczas wpisywania haseł, rozpoznaje błędy i literówki oraz obsługuje synonimy. Jest zintegrowana z silnikiem rekomendacji i dostępna w 35 wersjach językowych.
Korzyści z rozwiązań e-commerce od Orange
Usprawnienie procesu zakupowego dla klientów i optymalizacja ich doświadczeń zakupowych poprzez personalizację oferty i otrzymywanych treści.
Skrócenie drogi klienta do produktu.
Wzrost zaangażowania klienta w proces zakupowy, liczby składanych zamówień oraz przychodu e-biznesu.
Wielokanałowe zarządzanie ruchem na stronie i kontaktem z klientami.
Zautomatyzowanie i spersonalizowanie procesów marketingowych i komunikacji z klientami.
Poprawa efektywności i podziału pracy w zespole sprzedażowym.
Redukcja współczynnika porzuceń strony oraz nietrafionych decyzji zakupowych podejmowanych przez klientów.
Proces implementacji
1
Złożenie zamówienie na odpowiednią konfigurację usługi u Opiekuna Orange.
2
Wstawienie na stronę sklepu jednego prostego skryptu.
Świetne rozwiązanie dla dużych i średnich sklepów online zarówno B2C, jak i B2B z różnych branż
Działasz w branży e-commerce?
Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
Informacja o cookies
Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą zamieszczane na Twoim urządzeniu.