Dealer samochodowy zdecydował się na Mobile Targeted Advertising – kompleksowe rozwiązanie przygotowania i wykonania masowej kampanii marketingowej.
Kampania została zrealizowana na podstawie danych demograficznych pochodzących z systemów Orange – według założonych kryteriów (np. wiek, odwiedzane strony WWW, wybierane numery).
Wykorzystane zostały kanały SMS oraz e-mail.
Wdrożenie obejmowało:
▪︎ zaplanowanie i wykonanie kampanii marketingowej, która zapewnia maksymalizację założonych celów, tj. sprzedaży, promocji marki,
▪︎ doradztwo i wsparcie marketingowe oraz prawne przy przygotowaniu komunikatów i regulaminów,
▪︎ wykonanie raportów ilościowych z kampanii.
Kampania była wysoce ukierunkowana – co oznacza, że dotarła precyzyjnie tylko do osób, które należały do zdefiniowanej grupy docelowej.
Dzięki temu udało się osiągnąć zakładane cele, takie jak:
▪︎ zwiększenie ruchu na stronie internetowej w wybranej grupie docelowej,
▪︎ zwiększenie sprzedaży produktów,
▪︎ zebranie leadów,
▪︎ reklama produktu,
▪︎ kampania wizerunkowa.
Prezes Zarządu DataMasters