Systemy call center dla firm

Nowoczesne rozwiązania call center do obsługi Twoich klientów. Orange Contact Center zapewni Ci wielokanałową komunikację z Klientami, a jednocześnie usługa jest skalowalna do rozmiarów Twojego biznesu.

Czym jest system Contact Center?

Nawiązuj i utrzymuj dobre relacje ze swoimi klientami poprzez komfortową obsługę w różnorodnych kanałach komunikacji – dzięki nowoczesnej usłudze call center. W ramach oferty dostarczamy do Twojej firmy zintegrowane rozwiązanie typu contact center. Oznacza to, że otrzymujesz wszystkie elementy – zarówno sprzętowe, jak i programowe – do obsługi kontaktów z klientami poprzez różne kanały komunikacji, np.: telefon, pocztę elektroniczną (e-mail), komunikatory internetowe (np. czat), komunikację internetową poprzez WWW, Web Collaboration, SMS, faks, wideo.

Dzięki takiemu rozszerzonemu systemowi call center jesteś dostępny dla klientów w odpowiednim dla nich czasie z wykorzystaniem dogodnego kanału komunikacji, przez co skutecznie dotrzesz do nich z ofertą oraz efektywnie dostosujesz się do zmieniających się potrzeb biznesowych.

Korzyści dla Twojej firmy

  • Zwiększysz sprzedaż, a jednocześnie zredukujesz koszty operacyjne.
  • Zapewnisz klientom optymalne doświadczenie w korzystaniu ze swoich produktów i usług.
  • Większa skalowalność i elastyczność sprzedaży oraz procesów obsługi klienta.
  • Większa kontrola nad sposobem obsługi klienta.
  • Znacznie podwyższysz wydajność pracy doradców, przy wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi.
  • W ramach oferty Orange Contact Center dla firm proponujemy następujące rozwiązania:
    • - Genesys Contact Center to kompleksowe rozwiązanie contact center przeznaczone dla średnich i dużych firm. Oferuje wielokanałowe zarządzanie kontaktami, automatyczną dystrybucję połączeń (ACD), interaktywną odpowiedź głosową (IVR) i integrację telefonii komputerowej (CTI).
    • - Focus Telecom to firma specjalizująca się w projektowaniu, rozwoju oraz dostarczaniu klientom z sektora B2B oraz B2C usług Cloud Unified Contact Center, które podnoszą efektywność i poprawiają jakość w działach obsługi i sprzedaży w oparciu o wielokanałową komunikację. Jest to jeden z liderów rozwiązań klasy Unifield Communication & Contact Center as a Service w Polsce.

Rozwiązania dla firm od Focus Telecom

Dowiedz się więcej

Przykłady zastosowań

  • Firma z branży motoryzacyjnej

    Wielokanałowa obsługa procesów sprzedażowych, system realizuje jednocześnie funkcję telefonii biurowej.

  • Firma z branży finansowej

    Wielokanałowa obsługa klienta, integracja z systemami informatycznymi klienta, np. do obsługi kart, dedykowany system raportowy, niestandardowy model serwisowy zgodny z wymaganiami klienta.

  • Firma z branży sprzedaży detalicznej

    Obsługa zamówień internetowych, ankiety satysfakcji klientów, formularze reklamacyjne.

Zastanawiasz się czy jest to usługa dla Twojej firmy?

A może potrzebujesz porady?