Strona główna Orange.pl
  • Nasi klienci

Contact Center Solution

Nowoczesne rozwiązania do obsługi Twoich klientów.

Co to takiego

Nawiązuj i utrzymuj dobre relacje ze swoimi klientami poprzez komfortową obsługę w różnorodnych kanałach komunikacji. W ramach oferty dostarczamy do Twojej firmy zintegrowane rozwiązanie (całość elementów zarówno sprzętowych, jak i programowych) służące do obsługi kontaktów z Twoimi klientami poprzez różne kanały komunikacji, np.: telefon, pocztę elektroniczna (e-mail), komunikatory internetowe (np. czat), komunikację internetową poprzez WWW, Web Collaboration, SMS, faks, wideo.

Dzięki niemu jesteś dostępny dla klientów w odpowiednim dla nich czasie z wykorzystaniem dogodnego kanału komunikacji, skutecznie dotrzesz do klientów ze swoją ofertą, efektywnie dostosujesz się do zmieniających się potrzeb biznesowych.

Korzyści dla Twojej firmy

  • Zwiększysz sprzedaż, a jednocześnie zredukujesz koszty operacyjne.
  • Zapewnisz klientom optymalne doświadczenie w korzystaniu ze swoich produktów i usług.
  • Większa skalowalność i elastyczność sprzedaży oraz procesów obsługi klienta.
  • Większa kontrola nad sposobem obsługi klienta.
  • Znacznie podwyższysz wydajność pracy doradców, przy wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi.
  • W ramach oferty Contact Center proponujemy następujące rozwiązania:
    • - Genesys Contact Center to wielokanałowe rozwiązanie contact center przeznaczone dla średnich i dużych firm. Oferuje wielokanałowe zarządzanie kontaktami, automatyczną dystrybucję połączeń (ACD), interaktywną odpowiedź głosową (IVR) i integrację telefonii komputerowej (CTI).
    • - VCC Studio firmy Master Telecom to wielokanałowy system komunikacji do realizacji procesów biznesowych, jak infolinia, telemarketing, helpdesk, windykacja czy badania CATI. Elastyczne oprogramowanie, różne kanały komunikacyjne, redundancja oraz wysoka wydajność dają swobodę w nadzorowaniu jakości i wydajności kontaktów z Twoimi klientami.

Dostępne warianty usługi

 

    Przykłady zastosowań

    • Firma z branży motoryzacyjnej

      Wielokanałowa obsługa procesów sprzedażowych, system realizuje jednocześnie funkcję telefonii biurowej.

    • Firma z branży finansowej

      Wielokanałowa obsługa klienta, integracja z systemami informatycznymi klienta, np. do obsługi kart, dedykowany system raportowy, niestandardowy model serwisowy zgodny z wymaganiami klienta.

    • Firma z branży sprzedaży detalicznej

      Obsługa zamówień internetowych, ankiety satysfakcji klientów, formularze reklamacyjne.

    Zastanawiasz się czy jest to usługa dla Twojej firmy?

    A może potrzebujesz porady?
    Na skróty
    • Realizacje
    • Regulaminy i dokumenty
    • Blog
    © 2021 Orange Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone.
    • Nasz profil na Facebook
    • Nasz profil na Instagram
    • Nasz profil na LinkedIN
    • Nasz profil na YouTube
    • Nasz profil na Twitter