Focus Telecom

Focus Telecom działa w branży ICT od 2008 roku. Specjalizuje się w projektowaniu, rozwoju oraz dostarczaniu klientom B2B usług Cloud Unified Contact Center.

Nasze rozwiązania mają na celu podnoszenie efektywności
i skuteczności w sprzedaży oraz zapewniają poprawę jakości obsługi klienta w oparciu o wielokanałową komunikację.

Co to takiego

FCC to zaawansowana technologicznie platforma dedykowana do efektywnej
i skutecznej komunikacji z klientami.

Usługa świadczona jest w profilu as a service. Pozwala na zbieranie informacji
z każdego kontaktu z klientami – począwszy od liczby wykonanych i odebranych połączeń telefonicznych, wysłanych e-maili, SMS-ów czy rozmów na czacie, poprzez monitoring czasu pracy agentów, danych z zamówień, skryptów i formularzy, nagrywanie rozmów, kończąc na podsumowaniu efektów przeprowadzonych interakcji z klientami.

Wzrost sprzedaży osiągalny jest m.in. dzięki funkcji e-mail i sms automation, umożliwiającej dotarcie do odbiorców z bazy danych, spersonalizowanymi, w pełni mierzalnymi wysyłkami wiadomości.

Rozwiązanie łatwo integruje się z systemami klasy CRM, CMS, oraz ERP.

Rozwiązania dla Twojej firmy

▪ Focus Contact Center. Osiągaj wzrost sprzedaży dzięki wdrożeniu systemu pozwalającego na wielokanałową komunikację z klientem, dającego dostęp do wiedzy o interakcjach z nim, a także o efektywności Twoich konsultantów.
Postaw na rozwiązania szyte na miarę nowoczesnych biznesów.

▪︎ Focus Desk. Wykorzystaj system do obsługi zgłoszeń klientów, umożliwiający personalizację, automatyzację i usprawnienie obsługi klienta oraz monitoring i analizę efektywności pracy BOK. Skutecznie wdrażaj działania zmierzające do osiągnięcia najważniejszego celu: satysfakcji klienta.

▪︎ Focus CTI. Zintegruj komunikację z klientem z systemem CRM. Daj swoim pracownikom doskonałe narzędzie do szybkiej, wielokanałowej komunikacji
z klientami bezpośrednio w CRM. Wystarczy jedno kliknięcie.

▪︎ Integracje systemowe. Zintegruj system do komunikacji z klientem z platformami CRM, eCommerce czy Marketing Automation. Zarządzaj komunikacją sprzedażową
i obsługą klienta w jednym miejscu.

Nasze rozwiązania dla Twojej firmy

Focus Contact Center

Efektywna sprzedaż z wykorzystaniem jednego lub więcej kanałów komunikacji: telefonu, mailingu, kampanii sms, integrowanych dostępem do wspólnej bazy klientów.

▪︎ podnieś skuteczność dotarcia poprzez możliwość dostosowania trybu pracy odpowiadającego oczekiwaniom Twoich klientów,

▪︎ dzięki karcie klienta zawierającej pełną historię kontaktów buduj wiedzę o swoich klientach aby w przyszłości personalizować ofertę,

▪︎ wyeliminuj błędy w rozmowach z potencjalnymi klientami tworząc skrypty rozmów,

▪︎ zarządzaj terminowością kontaktu z klientami poprzez ustawienie alertów przypominających o konieczności ponownego kontaktu w określonej dacie.

Focus Desk

System do obsługi zgłoszeń, który usprawnia cały proces obsługi klienta.

Rozwiązanie szyte na miarę szybujących oczekiwań dzisiejszych konsumentów, pozwalające na szybką, terminową
i profesjonalną obsługę każdego zgłoszenia.

Wykorzystaj je, by zwiększyć poziom satysfakcji klientów, optymalizować efektywność kosztową funkcjonowania BOK,
a także skutecznie zarządzać zespołem obsługowym.

Focus CTI

Połącz swój system komunikacyjny z platformą CRM i działaj tylko na jednym systemie, oszczędzając czas Twoich pracowników.

Integracje systemowe

Dzięki integracji systemu do komunikacji
z klientami z systemami CRM, eCommerce czy Marketing Automation masz wszystko czego potrzebujesz - w jednym narzędziu. Z poziomu wybranej platformy będziesz mieć dostęp do wszystkich informacji, funkcjonalności i rozwiązań. Integracja pozwoli na oszczędność czasu i wzrost wydajności pracowników. Ty zaś spojrzysz na komunikację i obsługę klientów, sprzedaż oraz marketing z zupełnie nowej perspektywy.

Zastanawiasz się czy jest to usługa dla Twojej firmy?

A może potrzebujesz porady?