Wdrożenia w praktyceWydarzenia
Big data

Reklama SMS/MMS w banku komercyjnym

  • Klient: bank komercyjny
  • Branża: finansowa

O Kliencie

Jeden z największych banków komercyjnych
w Polsce oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla klientów indywidualnych, mikro, małych
i średnich przedsiębiorstw oraz polskich
i międzynarodowych korporacji.

Posiada jedną z największych sieci oddziałów
i placówek partnerskich. Konsekwentnie buduje swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla każdego klienta. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii
w usługach bankowych.

Wyzwania

Najważniejsze wyzwania i potrzeby banku:

  • zwiększenie zainteresowania klientów produktami bankowymi,
  • wzrost świadomości marki,
  • zdobycie nowych klientów poprzez strategiczne wykorzystanie technologii mobilnej.
  • Rozwiązanie

    Przeprowadzono dwie kampanie Mobile Targeted Advertising, których głównym celem było zdobycie nowych klientów - zarówno osoby indywidualne, jak
    i przedsiębiorstwa.

    Działania obejmowały:
    ▪︎ Dopasowanie treści do grup wiekowych, rodzaju klientów (indywidualni lub firmy)
    i strategii marketingowej banku.
    ▪︎ Przeprowadzenie kampanii - komunikaty były wysyłane o różnych porach dnia, rano dla pierwszej grupy wiekowej i po południu dla drugiej grupy wiekowej.
    ▪︎ Raport i rozliczenie kampanii - po zakończeniu wysyłki bank otrzymał raport
    z liczbą osób, które otrzymały SMS i e-mail, oraz rozliczenie kampanii wg liczby udostępnionych rekordów.

    Rozwiazania

    Chcesz dowiedzieć się więcej?

    Pobierz PDF

    Korzyści biznesowe


    ▪︎ Pozyskanie nowych klientów spoza bazy - kampania była skierowana do osób, które nie były jeszcze klientami banku, ale korzystały z usług konkurencji.
    ▪︎ Dobór konkretnej grupy - kampania była precyzyjnie skierowana do określonej grupy docelowej, wybranej spośród milionów potencjalnych klientów.
    ▪︎ Personalizacja komunikacji i przyciągające oferty - komunikaty kampanii zostały dostosowane do potrzeb
    i preferencji klientów, aby były bardziej skuteczne
    i atrakcyjne.
    ▪︎ Pomiar efektywności - po zakończeniu kampanii bank otrzymał raport, na podstawie którego mógł dokładnie ocenić efektywność kampanii i wyciągnąć wnioski na przyszłość.

    Usługi powiązane

    • Reklama SMS/MMS
      Docieraj ze swoją reklamą do nowych klientów.
      Dowiedz się więcej

    Porozmawiajmy
    o Twoim biznesie

    Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, zaproponujemy rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.