Wdrożenia w praktyceWydarzenia
Digital business

Skuteczność pozycjonowania stron (SEO)

  • Klient: Anpol (e-cto.pl)
  • Branża: sieć handlowa

O Kliencie

Firma ANPOL jest właścicielem sklepu internetowego e-cto.pl i prowadzi sprzedaż odzieży używanej. Obsługuje 43 salony sprzedaży w dużych miastach pod szyldem CTO – Centrum Taniej Odzieży.

Wyzwania

  • Słaba rozpoznawalność online - ograniczony zasięg firmy.
  • Niedostateczny ruch organiczny, który był kierowany na niedostępne produkty.
  • Rozwiązanie

    Optymalizacja strony e-cto.pl obejmowała:

    ▪︎ audyt - analiza struktury strony, treści, wydajności oraz kompleksowa strategia optymalizacji na podstawie wyników audytu,
    ▪︎ wdrożenie zmian optymalizacyjnych - poprawa dostępności strony dla użytkowników wprowadzenie narzędzi analitycznych Google Analytics i Google Tag Manager - śledzenie transakcji oraz optymalizacja działań reklamowych,
    ▪︎ uruchomienie kampanii w sieci wyszukiwania - kampanie na frazy ogólne związane z działalnością sklepu, takie jak „secondhand online” czy „odzież używana online”,
    ▪︎ optymalizacja „meta title” i „description” - optymalizacja metatytułów i opisów
    z wykorzystaniem wtyczki SEO (Search Engine Optimization),
    ▪︎ wdrożenie przekierowań - kierowanie użytkowników z niedostępnych produktów na odpowiednie kategorie lub stronę główną.

    Rozwiazania

    Chcesz dowiedzieć się więcej?

    Pobierz PDF

    Korzyści biznesowe

    Po roku współpracy udało się osiągnąć wzrost o:
    ▪︎ 72% – liczby nowych użytkowników,
    ▪︎ 1527% – przychodów z kampanii.

    Działania optymalizacyjne przyniosły znaczące korzyści dla sklepu e-cto:
    ▪︎ niższy współczynnik odrzuceń, wzrost liczby odwiedzających dzięki poprawie komunikacji,
    ▪︎ zmniejszenie kosztu pozyskania klientów - skuteczniejsze wykorzystanie budżetu reklamowego poprzez zwiększenia widoczności strony w wynikach wyszukiwania,
    ▪︎ zwiększenia przychodów, dotarcie do nowych użytkowników oraz utrzymanie kontaktu z obecnymi klientami dzięki nowej strukturze kampanii reklamowych w sieciach wyszukiwania i na platformie Meta Ads.

    Podjęte działania optymalizacyjne strony e-cto.pl przyniosły nam znaczące korzyści. Poprawa widoczności oferty, zwiększenie ruchu organicznego, pozyskanie nowych klientów, efektywniejsze wykorzystanie budżetu reklamowego oraz wzrost przychodów – to rezultaty, które bardzo nas cieszą i przekładają się na sukces naszego sklepu internetowego.

    Sebastian Skrzypek,

    Dyrektor Generalny, CTO

    Usługi powiązane

    • E-commerce, czyli handel elektroniczny, to szerokie pojęcie obejmujące elektroniczną sprzedaż usług i towarów.

      E-commerce

    Dowiedz się więcej

    Porozmawiajmy
    o Twoim biznesie

    Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, zaproponujemy rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.