Orange Polska ze Złotym Listkiem CSR Polityki

11.06.2015

Już po raz czwarty Tygodnik Polityka nagrodził przedsiębiorstwa najbardziej zaangażowane w społeczną odpowiedzialność biznesu. Ankieta została skierowana do ok. 800 największych firm działających w Polsce. Bazuje ona na wytycznych normy ISO 26000 w siedmiu obszarach: ład korporacyjny, prawa człowieka, zachowania wobec pracowników, ochrona środowiska, dbałość o klienta, uczciwość biznesowa i zaangażowanie społeczne. W tej edycji została wzbogacona o pytanie dot. kluczowych wyzwań dla firm w 2015 roku w zakresie zrównoważonego roku. Podniosło to poziom trudności ankiety i pozwoliło na wyłonienie trendów w zarządzaniu wpływem na środowisko społeczne i gospodarcze.

Wśród 113 firm, które wypełniły ankietę przyznano 11 złotych, 8 srebrnych i 25 białych listków.

W stosunku do roku poprzedniego zmniejszyła się liczba firm odpowiadających na ankietę. Najwięcej przedsiębiorstw reprezentowało branżę finansową.

Partnerem merytorycznym tegorocznego zestawienia była firma Deloitte.

Listek CSR

- Orange Polska od 4 edycji nagradzana jest Złotym Listkiem CSR Polityki. Cieszy nas to tym bardziej, że zdajemy sobie sprawę z rosnących wymagań naszych interesariuszy. Strategia społecznej odpowiedzialności biznesu pozwala nam nie tylko monitorować, ale także odpowiadać na te potrzeby. Wiemy jaki wpływ ma nasza firma na polską gospodarkę, rynek pracy czy społeczności lokalne. Chcemy, by był on jak najlepszy dla naszego otoczenia" - Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Konrad Ciesiołkiewicz.