Orange

kontakt

Telekomunikacja Polska 
Zarządzanie Relacjami z Klientami-Operatorami

adres do korespondencji:
ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa


Infolinia dla Operatorów 19 333

Dzwoniąc pod powyższy numer Przedsiębiorcy Telekomunikacyjni mogą uzyskać ogólne informacje o hurtowych usługach regulowanych i komercyjnych,  nawiązaniu współpracy z TP oraz obsłudze posprzedażowej, rozliczeniach i reklamacjach.
Infolinia TP dla Operatorów 19 333 w zakresie usług i produktów hurtowych udziela informacji w dni robocze
w godz. 8.00 – 20.00.
Pod tym numerem Przedsiębiorcy Telekomunikacyjni mogą też zgłaszać uszkodzenia łączy dzierżawionych 
– 7 dni w tygodniu przez 24 h.


Sprzedaż Usług Hurtowych 
e-mail: Sprzedaz.OPERATORZY@telekomunikacja.pl

Na powyższy adres Przedsiębiorcy Telekomunikacyjni mogą kierować korespondencję handlową dotyczącą usług międzyoperatorskich (w tym ofert, umów i porozumień).


Obsługa Posprzedażowa
e-mail: Posprzedaz.OPERATORZY@telekomunikacja.pl

Na powyższy adres Przedsiębiorcy Telekomunikacyjni mogą kierować korespondencję dotyczącą obsługi posprzedażowej (w tym obsługi zleceń i realizacji usług hurtowych).

e-mail: Komunikacja.zOA@telekomunikacja.pl

Na powyższy adres Przedsiębiorcy Telekomunikacyjni mogą kierować korespondencję dotyczącą potwierdzenia udziału w warsztatach, szkoleń, opinii i uwag do dokumentów konsultowanych (poza dokumentami konsultowanymi w ramach procesu TTM Hurt).

e-mail: Komunikacja.Inwestycje@telekomunikacja.pl

Na powyższy adres Przedsiębiorcy Telekomunikacyjni mogą przesyłać zapytania o dodatkowe informacje dotyczące usług regulowanych, w tym infrastruktury TP. Odpowiedzi będą udzielane z uwzględnieniem zasady niedyskryminacji w rozumieniu Porozumienia TP-UKE z dnia 22 października 2009 r. oraz obowiązujących przepisów prawa. 
Informacje w zakresie infrastruktury, które uszczegóławiają zakresy, terminy oraz dane geolokalizacyjne realizowanych inwestycji, przekazywane będą w zakresie dostępnym na etapie skierowania zapytania. TP zastrzega możliwość zmiany planów inwestycyjnych, w tym zmiany: terminów realizowanych inwestycji wskutek konieczności spełnienia przez TP wymogów formalno-prawnych (m.in. uzyskania pozwoleń administracyjnych) lub innych czynników wpływających na termin, zakres oraz sposób  realizacji inwestycji.    W związku z powyższym, TP nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania Operatorów związane z powyższymi zmianami.


Rozliczenia i Systemy Wsparcia Sprzedaży
e-mail: Rozliczenia.OPERATORZY@telekomunikacja.pl

Na powyższy adres Przedsiębiorcy Telekomunikacyjni mogą kierować korespondencję dotyczącą rozliczenia usług hurtowych.

e-mail: platnosci.operatorskie@telekomunikacja.pl

Na powyższy adres Przedsiębiorcy Telekomunikacyjni mogą kierować korespondencję dotyczącą danych związanych z rozliczaniem wpłat (rozrachunki), kompensat i not odsetkowych.


Proces TTM Hurt
e-mail: TTMHurt.wnioski@telekomunikacja.pl

Na powyższy adres Przedsiębiorcy Telekomunikacyjni mogą kierować wnioski dotyczące modyfikacji lub wprowadzenia nowej usługi w ramach procesu TTM Hurt.


Komunikacja KPI
e-mail: Komunikacja.KPI@telekomunikacja.pl

Na powyższy adres Przedsiębiorcy Telekomunikacyjni mogą kierować korespondencję dotyczącą raportowania szczegółowych wartości indywidualnych wskaźników operatora -  KPI.

 

Na wszystkie wymienione adresy można kierować korespondencję nieszyfrowaną z podpisem elektronicznym.