Strona główna Orange.pl

SOC Managed Services

Wykorzystanie funkcjonalności systemu klasy SIEM w modelu usługowym poprzez propozycję i wdrożenie procedur monitorowania incydentów bezpieczeństwa.

Co to takiego

Zespół operatorów Orange monitoruje w trybie 24/7/365 zdarzenia w systemach informatycznych klienta. W uzgodnionym z klientem procesie monitorowania są wykorzystywane rozwiązania klasy SIEM (Security Information and Event Management) czołowych na świecie producentów (HP ArcSight lub IBM QRadar). Orange Polska ma unikalne na polskim rynku kompetencje oraz wiele przeprowadzonych wdrożeń, wzbogaconych wiedzą i doświadczeniem zdobytymi w pracy z tą klasą rozwiązań. W strukturach firmy działa zespół ds. cyberbezpieczeństwa CERT Orange Polska, który ma certyfikację Trusted Introducer i jest członkiem międzynarodowej organizacji – FIRST.

Korzyści dla Twojej firmy

  • Ciągłość działania kluczowych systemów biznesowych i podnosisz poziom bezpieczeństwa IT.
  • Optymalizację wydatków związanych z inwestycją wdrożenia oraz wysokimi kosztami budowy zespoły SOC.
  • Monitorowanie i identyfikację incydentów bezpieczeństwa swojej infrastruktury informatycznej w trybie 24/7/365.
  • Natychmiastowe podjęcie działań minimalizujących zidentyfikowane incydenty i ryzyka – bardzo wysokie parametry SLA.
  • Możliwość skorzystania z unikalnych na rynku polskim kompetencji wdrożeniowych, utrzymaniowych i rozwojowych dla technologii SIEM popartych wieloletnim doświadczeniem w wykorzystaniu tej technologii przez Orange Polska.
  • Możliwość skorzystania z dodatkowych usług analitycznych i konsultingowych ekspertów bezpieczeństwa CERT Orange Polska.

Proces implementacji

  • 1

    Przygotowanie projektu technicznego i Integracja infrastruktury klienta z systemem SIEM Orange Polska

  • 2

    Implementacja uzgodnionych z klientem scenariuszy bezpieczeństwa

  • 3

    Opracowanie procedur notyfikacji

  • 4

    Uruchomienie usług – okres stabilizacji

Dostępne warianty usługi


  • Pełne skorzystanie z modelu usługowego

    w zakresie infrastruktury SIEM i zespołu SOC

  • Różne propozycje

    procesu monitorowania i zarządzania incydentem lub wypracowanie nowego zgodnie z oczekiwaniami klienta

  • Wykorzystanie zespołu SOC Orange Polska

    w już istniejącym procesie monitorowania w infrastrukturze klienta

  • Wykorzystanie platformy

    wykorzystanie jedynie platformy SIEM w modelu MSSP

  • Elastyczność w konfiguracji systemu SIEM dostosowana do potrzeb klienta

    monitorowanie aplikacji/ systemów unikalnych dla infrastruktury klienta

  • Dostępność zespołu SOC

    różne modele czasowe dostępności zespołu SOC w usłudze

Przykłady zastosowań

Duże i średnie firmy, które nie mają własnych zespołów ds. monitorowania i zarządzania bezpieczeństwem teleinformatycznym (SIEM / SOC / CERT).

Operatorzy Usług Kluczowych, których obowiązują przepisy Ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa.

Zastanawiasz się czy jest to usługa dla Twojej firmy?

A może potrzebujesz porady?
Na skróty
  • Realizacje
  • Regulaminy i dokumenty
  • Blog
© 2020 Orange Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone.
  • Nasz profil na Facebook
  • Nasz profil na Instagram
  • Nasz profil na LinkedIN
  • Nasz profil na YouTube
  • Nasz profil na Twitter