Wdrożenia w praktyceWydarzenia
Komunikacja

Rejestrowanie i analiza komunikacji

  • Klient: Bank komercyjny
  • Branża: finansowa

O Kliencie

Nowoczesne rozwiązanie z zakresu monitorowania interakcji z klientami zastosował jeden z banków komercyjnych z kapitałem zagranicznym, który:

  • znajduje się na liście 10 największych banków w Polsce
  • posiada imponującą sieć 400 oddziałów na terenie kraju
  • zatrudnia ponad 4 tysiące pracowników
  • Wyzwania

    Najważniejsze wyzwania i potrzeby banku:

  • poprawa jakości obsługi klienta: monitorowanie i ocena jakości interakcji z klientami
  • zwiększenie bezpieczeństwa i ochrona interesów banku: kontrola nad przekazanymi informacjami, a także ochrona przed ewentualnymi sporami czy roszczeniami
  • zgodność z regulacjami: wypełnienie wymogów regulacyjnych dotyczących przechowywania i analizy komunikacji finansowej
  • Rozwiązanie

    Bank zdecydował się na skorzystanie z zaawansowanej platformy telekomunikacyjnej dostarczonej przez Orange, która oferuje:

    ◾ nagrywanie połączeń, zapisywanie SMS-ów i MMS-ów
    ◾ przechowywanie wiadomości i zarządzanie nimi

    To elastyczne i skalowalne rozwiązanie – w zależności od potrzeb bank może przechowywać dane u siebie lub skorzystać z zasobów Orange.

    Rozwiazania

    Chcesz dowiedzieć się więcej?

    Pobierz PDF

    Korzyści biznesowe

  • Weryfikacja, opracowanie i analiza nagrań – doskonalenie na tej podstawie swoich procesów biznesowych
  • Zwiększona efektywność pracowników – praca zgodna z ustalonymi standardami
  • Poprawa wyników sprzedaży dzięki większemu zaangażowaniu sieci sprzedaży
  • Wzrost zaangażowania, efektywności i spełnienie standardów KNF – wysoka jakość usług i zapewnienie zgodności z wymogami regulacyjnymi
  • Porozmawiajmy
    o Twoim biznesie

    Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, zaproponujemy rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.