Środy z Orange: FAQ dla klientów sieci stacjonarnej Orange

 

1. Czy w ramach akcji Środy z Orange mogę zamówić więcej niż jeden kod w danym tygodniu?

W danym tygodniu możesz zamówić tylko jeden kod, niezależnie od liczby usług, które posiadasz w Orange.

2. Jak mogę sprawdzić ważność kodu uprawniającego do zakupu dwóch biletów w cenie jednego?

Okres ważności kodu jest wskazany w treści otrzymanego SMSa.

3. Jeżeli nie posiadam telefonu komórkowego w sieci Orange, a jestem Klientem usług stacjonarnych Orange, w jaki sposób mogę wziąć udział w akcji i pobrać kod uprawniający mnie do zakupu dwóch biletów w cenie jednego?

W akcji Środy z Orange możesz wziąć udział na dwa sposoby: za pośrednictwem strony www.orange.pl lub korzystając z płatnej infolinii pod numerem *200.

4. Z jakiego telefonu mogę zadzwonić pod numer płatnej infolinii *200?

Pod numer płatnej infolinii *200 mogą zadzwonić wszyscy Klienci sieci stacjonarnej z dostępem analogowym oraz VoIP Orange. Klienci, którzy posiadają ISDN powinni kontaktować się pod dedykowany numer infolinii 801 200 222 adekwatny dla *200.

5. Jakich danych potrzebuję, aby móc zamówić kod w ramach akcji Środy z Orange?

Do zamówienia kodu w ramach akcji Środy z Orange umożliwiającego zakup dwóch biletów w cenie jednego potrzebny jest:
a) indywidualny numer PIN;
b) numer ewidencyjny (EWID);
c) telefon komórkowy w dowolnej sieci.

6. Gdzie mogę uzyskać informację na temat indywidualnego numeru PIN Klienta Orange?

Informacje na temat indywidualnego numeru PIN dla Klienta Orange są dostępne pod numerem infolinii 510 100 100. Jeśli nie posiadasz własnego numeru PIN, zadzwoń na infolinię i ustal go z doradcą.

7. Co to jest numer ewidencyjny Klienta Orange (EWID) i gdzie mogę go znaleźć?

Numer ewidencyjny to nadany przez Orange, unikatowy numer Abonenta w systemie rozliczeniowym Orange. Znajdziesz go na fakturze Orange (także e-fakturze), pod danymi teleadresowymi Nabywcy.

8. Jak wygląda zamawianie kodu w ramach akcji Środy z Orange przez płatną infolinię *200?

Po wybraniu numeru *200 postępuj zgodnie z automatyczną instrukcją, w trakcie której zostaniesz poproszony o podanie indywidualnego numeru PIN, numeru ewidencyjnego oraz numeru telefonu komórkowego w dowolnej sieci, na który ma być wysłany kod uprawniający do zakupu dwóch biletów w cenie jednego. W ciągu 120 sekund po zakończeniu rozmowy na podany w zgłoszeniu numer telefonu komórkowego otrzymasz wiadomość SMS zawierającą 11-cyfrowy kod uprawniający do udziału w akcji Środy z Orange wraz z informacją o terminie jego ważności.

9. Jaki jest koszt połączenia z numerem płatnej infolinii *200?

Koszt jednego połączenia z numerem płatnej infolinii *200 jest zgodny z cennikiem planu, jaki posiada Klient.

10. Jak wygląda zamawianie kodu w ramach akcji Środy z Orange przez stronę www.orange.pl?

Zamówienie kodu w ramach akcji Środy z Orange za pośrednictwem strony www.orange.pl wymaga wcześniejszego zalogowania się. Następnie powinieneś zapoznać się z regulaminem akcji znajdującym się w zakładce "Środy z Orange" i zaakceptować jego treść. Kolejny krok to wpisanie numeru telefonu komórkowego w dowolnej sieci, na który ma zostać wysłany 11-cyfrowy kod uprawniający do zakupu dwóch biletów w cenie jednego wraz z informacją o terminie jego ważności. Zamówienie kodu przez stronę www.orange.pl jest bezpłatne.

11. Jakich informacji potrzebuje Klient Orange, aby móc zalogować się na stronę www.orange.pl w celu zamówienia kodu w ramach akcji Środy z Orange?

Do zalogowania na stronę www.orange.pl będziesz potrzebował swojego indywidualnego numeru PIN oraz numeru ewidencyjnego (EWID).

12. Jestem Klientem Orange i chcę dokonać reklamacji, co do przebiegu akcji Środy z Orange. W jaki sposób mogę to zrobić?

Reklamacje, co do przebiegu akcji Środy z Orange możesz być zgłaszać w formie elektronicznej na adres: reklamacje.film@digitalvirgo.pl w terminie 7 dni od zdarzenia będącego przyczyną reklamacji. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, numer telefonu komórkowego podany przy zamawianiu kodu, numer ewidencyjny Klienta (EWID), dokładny adres uczestnika akcji oraz dokładny opis przyczyny reklamacji.

13. Czy w ramach akcji Środy z Orange Klienci Orange otrzymają dodatkowe zniżki?

Tak, w ramach akcji Środy z Orange możesz kupić w kasie barowej kina jeden zestaw specjalny z 15% zniżką.

14. Czy Klienci Orange, którzy posiadają telefon komórkowy w sieci Orange mogą zamówić kod w ramach akcji Środy z Orange korzystając z www.orange.pl?

Tak, kod możesz zamówić również przez stronę www.orange.pl.

15. Czy Klienci Orange, którzy posiadają telefon komórkowy w sieci Orange mogą zamówić kod w ramach akcji Środy z Orange korzystając z numeru *200?

Jeżeli posiadasz telefon komórkowy w sieci Orange kod możesz również zamówić korzystając z numeru płatnej infolinii 801 200 222.

16. Czy Klienci Orange mogą w ramach akcji Środy z Orange zamówić kod na seanse w technologii 2D i 3D oraz projekcje specjalne?

Tak, w ramach akcji Środy z Orange możesz zamówić kod na seanse filmowe w technologii 2D i 3D oraz projekcje specjalne takie jak maratony filmowe oraz transmisje i retransmisje wydarzeń sportowych i muzycznych.

19. Czy Klienci Orange w ramach akcji Środy z Orange mogą zamówić kod na pokazy zamknięte, przedpremierowe oraz pokazy na zaproszenie?

Zgodnie z regulaminem akcji nie ma możliwości zamówienia kodu na pokazy zamknięte, przedpremierowe oraz pokazy na zaproszenie.