Menu główne

Orange Smart Care

Potrzebuję
bezpieczeństwa
dla mojego
smartfona

Orange
Smart Care

Nowość! Pierwsza taka usługa serwisu telefonu na rynku! Zamów smartfon z abonamentem komórkowym w Orange i korzystaj bez obaw z Orange Smart Care. A do tego pierwszy miesiąc za darmo!
Zadbaj
o swój telefon
już za
7,98
zł/mc

W ramach przyznanego
limitu 700 zł otrzymasz:

  • Naprawę uszkodzeń mechanicznych wyświetlacza
    bez względu na przyczynę
  • Osuszenie lub wymiana płyty głównej telefonu
    w przypadku zalania wodą
  • Transport telefonu

A dodatkowo:

  • Aplikację diagnozującą stan urządzenia
  • Bezpłatną infolinię techniczną
  • Zachowanie gwarancji producenta

Pierwszy miesiąc
serwisu telefonu
za darmo

Z usługi Orange Smart Care możesz skorzystać
tylko przy zakupie nowego telefonu.
Zamów

Jak zgłosić uszkodzenie lub zalanie
wodą w Orange Smart Care?

Zadzwoń pod bezpłatny
numer 501 030 030

Z usługi można zrezygnować w każdej chwili dzwoniąc pod bezpłatny numer 501 030 030
Po rezygnacji z usługi nie można jej włączyć ponownie!

  • Najczęściej zadawane pytania Ukryj najczęściej zadawane pytania
    • Czy mogę włączyć usługę kilka dni po zakupie telefonu? Nie. Usługę można kupić i aktywować jedynie przy zawieraniu lub przedłużaniu umowy z nowym telefonem.
    • Czy mogę zamienić ubezpieczenie Nowa Ochrona Wyświetlacza lub Ochrona Wyświetlacza dla firm na usługę Orange Smart Care? Nie, aktywacja Orange Smart Care może nastąpić jedynie razem z zakupem nowego telefonu. Usługę Orange Smart Care można włączyć przy zawieraniu nowej umowy, albo w momencie przedłużania obecnej.
    • Czy mogę włączyć usługę przy zakupie tabletu lub laptopa? Nie, Orange Smart Care dotyczy jedynie smartfonów.
    • Czy po rezygnacji z usługi , mogę ja ponownie aktywować? Po rezygnacji z usługi nie można jej włączyć ponownie!
    • Czy usługa dostępna jest w Zetafonie? Nie
    • Czy mogę kupić usługę do wszystkich telefonów zakupionych w zestawie? W momencie, gdy klient zakupuje kilka telefonów w zestawie, wybrany zostanie jeden, na którym będzie aktywowana usługa.
    • Na której fakturze pojawi się opłata za usługę? Opłata pojawi się na trzeciej fakturze – pobierana z dołu.
  • Dokumenty do pobrania Ukryj dokumenty do pobrania