Środy z Orange: FAQ dla klientów sieci mobilnej Orange


1. Czy aby skorzystać z akcji Środy z Orange muszę przy kasie kina mieć telefon przy sobie, czy wystarczy jak będę pamiętał kod?

Telefon jest potrzebny, nie wystarczy jedynie podanie kodu. Ostatnie 6 cyfr numeru telefonu stanowi bowiem dodatkowe kryterium potwierdzające ważność kodu. Jest to bardzo przydatne chociażby w przypadku ewentualnych reklamacji. Dlatego niezbędne jest posiadanie przy sobie telefonu w sieci Orange, na który przyszedł SMS z kodem.

2. Czy akcja Środy z Orange łączy się z innymi zniżkami, np. ze studencką?

Nie, akcja Środy z Orange nie łączy się z żadnymi innymi zniżkami i promocjami. Klient otrzymuje kod umożliwiający mu zakup 2 biletów w cenie jednego, niezależnie od przysługujących mu zniżek czy innych promocji, w cenie normalnego biletu zgodnie z cennikiem Multikina.

3. Czy mogę skorzystać z oferty wysyłając SMS-a z telefonu w innej sieci?

Nie, kod w ramach akcji Środy z Orange może otrzymać tylko klient Orange. Wszystkich zainteresowanych ofertą Orange zapraszamy do naszej sieci punktów sprzedaży.

4. Czy mogę wysłać SMS-a korzystając z bramki SMS na stronie Orange?

Nie ma takiej możliwości. Akcja przeznaczona jest dla klientów korzystających z telefonów w sieci Orange.

5. Czy mogę skorzystać z akcji Środy z Orange jeśli mam usługę Orange Free?

Tak, jeśli masz usługę Orange Free, możesz skorzystać z akcji Środy z Orange. Wyślij z aplikacji dostępnej na www.orange.pl SMS-a (koszt SMS-a zgodny z Twoim planem taryfowym) o treści FILM pod nr 241, a otrzymanego SMS-a zwrotnego z kodem prześlij na swój numer telefonu komórkowego. Kod pokaż w kasie Multikina.

6. Chcę iść do kina z trójką znajomych, czy z jednego telefonu mogę wysłać 2 SMSy i otrzymać 2 kody?

Nie jest to możliwe. Każdy klient Orange ma możliwość skorzystania z akcji Środy z Orange tylko jeden raz w tygodniu.

7. Ile kosztuje SMS? Czy jest to numer Premium Rate?

Koszt SMS-a jest zależny od posiadanego planu taryfowego. Nie jest to numer Premium Rate.

8. Czy mogę wysłać SMS-a i kupić bilet tylko w środę, czy mogę zrobić to w innym dniu tygodnia?

Numer 241, pod który można wysłać SMS-a, jest czynny 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Klienci mogą więc wysyłać SMS-y w dogodnym dla siebie czasie. Zakup biletów również jest możliwy w dowolnym terminie. Należy pamiętać, że SMS z kodem jest ważny od momentu wysłania do najbliższej środy. To znaczy: SMS-y wysyłane od czwartku są ważne do najbliższej środy do godziny 23.59.

9. Czy otrzymując kod mogę się wybrać na dowolny film do dowolnego kina?

Kod w ramach akcji Środy z Orange umożliwia zakup 2 biletów w cenie 1 na wszelkie środowe seanse w Multikinie, w tym seanse w technologii 2D i 3D oraz projekcje specjalne takie jak maratony filmowe oraz transmisje i retransmisje wydarzeń sportowych i muzycznych, z wyłączeniem pokazów zamkniętych, przedpremierowych oraz pokazów na zaproszenie.

10. Czy akcja Środy z Orange obejmuje filmy trójwymiarowe?

Tak, akcja Środy z Orange od stycznia 2012 roku obejmuje również filmy 3D.

11. Czy w ramach akcji Środy z Orange mogę również wypożyczyć okulary 3D?

Tak, każdy uczestnik akcji Środy z Orange wraz z zakupem biletów na film w technologii 3D będzie miał możliwość wypożyczenia 2 sztuk okularów 3D w cenie wypożyczenia jednej pary okularów 3D, wskazanej w cenniku kina.

12. Czy gwarantujecie miejsca w kinie?

Miejsca w kinach nie są gwarantowane. Można natomiast wcześniej zarezerwować bilety i kupując je skorzystać z akcji Środy z Orange.

13. Czy bilety kinowe w ramach akcji Środy z Orange mogę kupić przez stronę www.multikino.pl?

Nie, zakup biletów w akcji Środy z Orange nie jest możliwy poprzez stronę www.multikino.pl.

14. Czy mogę zarezerwować bilety do kina w ramach akcji Środy z Orange?

W sieci kin Multikino istnieje możliwość rezerwacji biletów. Można wcześniej zarezerwować bilety, a wykupić je korzystając z akcji Środy z Orange.

15. Co się stanie jak zabraknie biletów na seans, który wybrałem?

Według statystyk przeprowadzonych w krajach, w których akcja Środy z Orange trwa już kilka lat, oraz z doświadczenia z prowadzenia akcji w Polsce od roku 2009, istnieje bardzo niewielkie ryzyko braku biletów. Jesteśmy świadomi, że liczba miejsc w salach kinowych jest ograniczona. Dlatego zachęcamy klientów do zakupu biletów wcześniej, jeśli chcą obejrzeć konkretny film.

16. Czy kod, który otrzymałem, działa tylko w najbliższą środę czy jeśli go nie wykorzystam - będę mógł go użyć w następną środę?

Kody w ramach akcji Środy z Orange ważne są do najbliższej środy następującej po otrzymaniu SMS-a. Oznacza to, że SMS z kodem jest ważny od momentu, w którym klient go otrzymuje, do najbliższej środy, do godziny 23.59.

17. Czy w kinie są dedykowane kasy dla osób z kodami akcji Środy z Orange?

Bilety w ramach akcji Środy z Orange można kupić w każdej kasie w kinach sieci Multikino. Wprowadzenie kodu do systemu zajmuje zaledwie kilka sekund, nie powodując znacznego wydłużenia czasu zakupu biletu.

18. Czy aby skorzystać z akcji muszę być w Orange, czy mogę poprosić znajomego, który ma telefon w Orange?

Akcja Środy z Orange jest projektem stworzonym specjalnie dla klientów Orange. Tylko osoba będąca klientem Orange może wysłać SMS-a pod numer 241 i otrzymać SMS-a z kodem.

19. Czy osoba, która korzysta z drugiego biletu musi być klientem Orange?

Nie. Osoba korzystająca z drugiego biletu nie musi być klientem Orange. Jednak bilet musi być zakupiony przez użytkownika telefonu w sieci Orange, ponieważ tylko osoba posiadająca telefon w sieci Orange może otrzymać SMS-a z kodem.

20. Jak wygląda procedura reklamacyjna?

W przypadku ewentualnych reklamacji należy posiadać przy sobie telefon, z którego był wysłany SMS. Dodatkowym kryterium branym pod uwagę przy rozpatrywaniu reklamacji jest 6 ostatnich cyfr numeru telefonu, na który został wysłany SMS z kodem. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać managerowi kina lub na adres: reklamacje.film@digitalvirgo.pl