Menu główne

Jak aktywować kartę SIM?

DrukujEXPORTUJ PDF

Przejdź do informacji dla firm

Wybierz jaki jest powód aktywacji karty SIM:

Jeśli zdecydowałeś się na zakup telefonu w sklepie internetowym lub podczas rozmowy z doradcą na infolinii, telefon wraz z kartą SIM wyślemy do Ciebie kurierem.

Pamiętaj, że karta SIM, którą otrzymasz w zestawie od kuriera może nie być aktywna.

 

Możesz ją aktywować samodzielnie postępując zgodnie z poniższymi wskazówkami:

  • wejdź na stronę www.orange.pl/aktywacja
  • wpisz kod aktywacyjny - znajdziesz go na potwierdzeniu Twojego zamówienia

Jeśli podpisałeś umowę w salonie, karta SIM jest już aktywna - nie musisz jej aktywować.

 

Nie pamiętasz kodu aktywacyjnego - postępuj według poniższych wskazówek:

  • wejdź na stronę www.orange.pl/aktywacja i wybierz opcję przypomnienia kodu
  • wpisz numer telefonu, który zamówiłeś oraz adres e-mail, który podałeś przy zamówieniu
  • w ciągu 5 minut na podany adres e-mail otrzymasz kod aktywacyjny

 

Jeśli nie aktywujesz karty samodzielnie, zostanie ona automatycznie aktywowana, kiedy podpisane w obecności kuriera dokumenty wrócą do Orange.

Untitled Document

Nie znalazłeś odpowiedzi? Wybierz formę kontaktu i załatw swoją sprawę

w Biurze
Obsługi Klienta
*100 lub 510 100 100

odwiedzając
Salon Orange

Znajdź salon

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?