Menu główne

Jak sprawdzić wykaz połączeń w ofercie na abonament?

DrukujEXPORTUJ PDF

Przejdź do informacji dla firm

W ofercie na abonament dla usług mobilnych lub stacjonarnych, wykaz połączeń sprawdzisz korzystając z jednego z poniższych sposobów:

1. Wejdź do aplikacji Mój Orange na swoim smarfonie

W zakładce stan konta na dole strony znajdziesz odnośnik wykaz połączeń, kliknij i sprawdź swoje połączenia.

Jeżeli nie masz jeszcze aplikacji mobilnej pobierz ją ze sklepu i zaloguj się takimi samymi danymi jak na stronie orange.pl lub zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta.

Pobierz aplikację

2. Zaloguj się do swojego konta w Mój Orange na komputerze.

Z górnego menu wybierz Bieżące wykorzystanie a następnie zakładkę pełen wykaz.

Nie pamiętasz hasła skorzystaj z opcji przypomnienia, nie masz konta zarejestruj się

Zaloguj się i sprawdź wykaz połączeń

Jeśli posiadasz usługi mobilne, możesz przeglądać wykaz połączeń z ostatnich 12 miesięcy. Jako klient usług stacjonarnych możesz sprawdzić wykaz połączeń z ostatnich 6 miesięcy.

Untitled Document

Nie znalazłeś odpowiedzi? Wybierz formę kontaktu i załatw swoją sprawę

w internecie
na Mój Orange

Zaloguj się

w aplikacji
Mój Orange
Pobierz aplikację

w Biurze
Obsługi Klienta
*100 lub 510 100 100

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?