Jak odblokować usługi?

DrukujEXPORTUJ PDF

Jeśli chcesz potwierdzić wpłatę i odblokować usługi:

  • zaloguj się do Mój Orange, kliknij w komunikat informujący o blokadzie usług, następnie wybierz zlecenie zdjęcia blokady i postępuj zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie
  • zadzwoń do Automatycznego Biura Obsługi Klienta pod numer *500 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem) i postępuj zgodnie ze wskazówkami lektora

Pamiętaj, jeżeli usługi mobilne zostały zablokowane (zarówno na połączenia wychodzące jak i przychodzące) przywrócenie ich świadczenia będzie możliwe w ciągu 24 godzin od całkowitej wpłaty należności i zaksięgowania jej na rachunku bankowym Orange Polska.

W każdym przypadku zdjęcie blokady komunikowane jest  sms-em potwierdzającym.  Kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta nie jest konieczny.

Untitled Document

Nie znalazłeś odpowiedzi? Wybierz formę kontaktu i załatw swoją sprawę

w aplikacji
Mój Orange

Pobierz aplikację

w Automatycznej
Obsłudze
*500

w Biurze
Obsługi Klienta
*100 lub 510 100 100

odwiedzając
Salon Orange

Znajdź salon
Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?