Menu główne

Co zrobić, gdy na moim koncie jest włączona windykacyjna blokada usługi?

Przejdź do informacji dla firm

Wybierz usługi, z których korzystasz i sprawdź co zrobić, gdy chcesz odblokować usługi.

Jeżeli usługi są zablokowane możesz samodzielnie potwierdzić wpłatę lub zadeklarować dokonanie wpłaty w ciągu 24 godzin i szybko zdjąć blokadę.

 

Wybierz jeden z poniższych sposobów:

Zaloguj się do Mój Orange, kliknij w komunikat informujący o blokadzie usług, następnie wybierz zlecenie zdjęcia blokady i postępuj zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie - w Mój Orange zapłacisz zaległą fakturę i odblokujesz wszystkie aktywne numery na swoim koncie.

Zadzwoń pod numer *500 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem) i postępuj zgodnie ze wskazówkami lektora - wystarczy, że zadzwonisz z jednego numeru telefonu, aby odblokować wszystkie numery.

Pamiętaj, że zdjęcie blokady jest równoznaczne z tym, że już spłaciłeś zaległość lub deklarujesz dokonanie wpłaty w ciągu 24 godzin.

Jeśli w ciągu 3 dni wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie Orange, usługi zostaną ponownie zablokowane i w przyszłości nie będziesz miał możliwości samodzielnego zdjęcia blokady.

Ważna informacja, jeżeli usługi mobilne zostały zablokowane (zarówno na połączenia wychodzące jak i przychodzące) przywrócenie ich świadczenia będzie możliwe w ciągu 24 godzin od całkowitej wpłaty należności i zaksięgowania jej na rachunku bankowym Orange.

W każdym przypadku zdjęcie blokady komunikowane jest SMS-em potwierdzającym. Kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta nie jest konieczny.

Zobacz film, w którym Orange Ekspert pokaże Ci jak szybko zdjąć blokadę połączeń wychodzących.

Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, wybierz formę kontaktu i załatw swoją sprawę

w aplikacji
Mój Orange

Pobierz aplikację

w Automatycznej
Obsłudze
*500

w Biurze
Obsługi Klienta
*100 lub 510 100 100

odwiedzając
Salon Orange

Znajdź salon
Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?