Menu główne

W Orange przełamujemy
bariery w dostępie
do komunikacji

  • Proste i przejrzyste
    opisy ofert

  • Wygodny dostęp
    do cyfrowego
    świata

  • Wsparcie
    i udogodnienia
    w korzystaniu
    z usług

  • Programy edukacyjne
    dla wykluczonych
    cyfrowo

  • Telefoniczna
    Opieka

Dodatkowe udogodnienia

Ty lub ktoś z Twoich bliskich jest osobą z niepełnosprawnościami?
Mamy dla Was wiele dodatkowych udogodnień:

  • Salony dostępne
    dla osób z nie-
    pełnosprawnościami

  • Faktury, bilingi,
    dokumenty –tj.
    wzoru umów i cenniki
    dostępne dla osób
    słabowidzących
    lub niewidomych

  • Aplikację dla osób
    starszych i z nie-
    pełnosprawnościami

  • Wirtualny Doradca

  • Dla klientów powyżej
    70 r.ż. wprowadziliśmy
    uproszczoną
    wersje infolinii * 100

Dostępne salony Orange

Wśród naszych salonów wytypowaliśmy ponad 150 placówek, które dodatkowo przystosowaliśmy
do potrzeb klientów z niepełnosprawnościami. Staraliśmy się, aby takie placówki znalazły się w każdym
mieście na prawach powiatu, w którym mamy Salony Sprzedaży Orange.

W salonach tych zapewniamy:

  • Swobodny dostęp bez barier architektonicznych.
  • Oznaczone stanowisko z niskim biurkiem.
  • Możliwość wydrukowanie dokumentów powiększoną czcionką.
  • Możliwość złożenia zlecenia na otrzymywanie faktury i dokumentów
    w pliku tekstowym i w alfabecie Braille’a.
  • Możliwość złożenia zlecenia na otrzymywanie faktury powiększoną czcionką.
  • Pomoc we właściwym skonfigurowaniu urządzenia lub uruchomienia usługi.
  • Dodatkowo przeszkolonych konsultantów.
  • Pomoc tłumacza migowego.

Zapewniamy dostęp do tłumacza on-line na oznaczonym stanowisku
w wybranych salonach sprzedaży Orange w godzinach 9.00 -17.00.
Jeśli będzie taka możliwość klient zostanie połączony od razu, a jeśli
tłumacz będzie w tym czasie zajęty - umówimy klienta w wybranym
przez niego terminie.

Wejście do dostępnego Salonu Orange oznaczyliśmy symbolami:

  • Symbol dostępności tłumacza migowego
  • Symbol dostępności dla osób głuchych
  • Symbol dostępności dla osób na wózkach
  • Dodatkowo tym symbolem
    oznaczyliśmy stanowisko
    dostępne do obsługi kientów
    z niepełnosprawnościami

Zobacz listę dostępnych salonów

Klienci z niepełnosprawnościami mogą skorzystać również z każdego innego z naszych punktów
obsługi Klienta. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najlepiej odpowiedzieć na przedstawione nam potrzeby.

Osoby z niepełnosprawnościami mogą skorzystać również z odpowiednio
przystosowanych publicznych automatów telefonicznych.

Dostępne automaty

Dokumenty i faktury

Dokumenty i faktury dostępne dla osób
słabowidzących lub niewidomych.

  • W każdym naszym salonie możesz poprosić o wydrukowanie
    dokumentów tj. regulamin, cennik, wzór umowy powiększoną czcionką.
  • Możemy dostarczyć Ci ogólne warunki umowy, wzór umowy, cennik
    i regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych w formacie
    tekstowym na nośniku elektronicznym, na papierze w alfabecie Braille’a
    lub przy użyciu dużej czcionki oraz pocztą elektroniczną w ciągu 30 dni
    od daty zamówienia. Zamówienia można składać za pośrednictwem
    www.orange.pl, facebooka i poprzez infolinie.
  • Masz możliwość zamówienia faktury VAT za usługi Orange w alfabecie Braille’a,
    dużą czcionką lub pocztą elektroniczną w formacie tekstowym.
  • W tym formacie możemy Ci również dostarczyć podstawowy wykaz usług
    telekomunikacyjnych (załącznik do faktury).
  • Możesz także zamówić szczegółowy wykaz usług telekomunikacyjnych (bilingi)
    dużą czcionką i w formacie tekstowym.
  • Dodatkową fakturę, załącznik oraz biling przygotowujemy jednorazowo
    lub cyklicznie na podstawie zamówienia złożonego przez osobę słabowidzącą
    lub niewidomą osobiście, listownie bądź telefonicznie.
  • Usługa jest bezpłatna.

Aplikacje

  • Melovibe

    Melovibe pozwala ustawić wibrującą melodię, którą sam stworzysz i przypisać
    ją do danego kontaktu aby ten spersonalizowany sygnał dawał Ci znać
    o przychodzącym połączeniu lub SMS, co jest alternatywą dla tradycyjnego
    dzwonka skierowana głównie do osób z niepełnosprawnościami słuchowymi.

    Stworzenie spersonalizowanej melodii wibrującej na Melovible jest bardzo proste:
    wybierz dowolną kombinację 3 "nut" lub poziomów wibracji (silny, średni, słaby)
    w przedziale 10 sekund. Masz również do dyspozycji 3 Melovibe już wgrane,
    "Alarm", "Serce" oraz "Kołysanka", w tym jedną domyślną Melovibe.
    Ta domyślna Melovibe zastępuje standardową wibrację telefonu i pozwala
    odróżnić wszystkie osoby niepowiązane z Melovibe, które do Ciebie dzwonią
    lub piszą SMS.

    Pobierz Melovibe
  • Colourcall

    Colourcall pozwala do wybranego kontaktu przypisać kolor, który wyświetli
    się na Twoim ekranie, jak tylko ktoś zadzwoni albo dostaniesz SMS. Aplikacja
    skierowana jest zarówno do osób z lekką niepełnosprawnością jak i dla tych,
    którzy preferują dyskretny i oryginalny rodzaj sygnalizacji.

    Stworzenie Colorcall jest bardzo proste: wystarczy wybrać z palety kolorów ten,
    który najbardziej pasuje do Twojego kontaktu, wybrać jeden z 3 możliwych stylów
    migania (aby korzystać z migającego sygnału świetlnego Twój telefon musi być w taki
    wyposażony) oraz spersonalizować styl wibracji do przychodzących połączeń i SMS
    od danego kontaktu. Jeśli dodatkowo korzystasz z aplikacji Melovibe, połączenia
    kontaktów z Melovibe, które już utworzyłeś będą automatycznie wyświetlone
    w aplikacji Colourcall.

    Pobierz Colourcall

Wirtualny doradca

Wirtualny Doradca – Ewa - posiada pełną i aktualną wiedzę z zakresu prostych
spraw obsługowych, oferty telefonii stacjonarnej oraz komórkowej jak i usług
multimedialnych dla Klientów Indywidualnych. Aby porozmawiać z Ewą, przejdź
do strony "obsługa klienta".

Od Ewy uzyskasz m. in. informacje nt.:

  • Oferty Orange dla produktów stacjonarnych i mobilnych.
  • Usług, z których korzystasz.
  • Zgłoszenia problemów technicznych.
  • Faktur i rozliczeń.
  • Innych sposobów obsługi.
Skorzystaj z Wirtualnego Doradcy

Uproszczona infolinia dla seniorów

Aby ułatwić połączenie z doradcą na infolinii *100 (usługi mobilne), specjalnie
dla klientów powyżej 70 roku życia wprowadziliśmy uproszczone menu IVR.

Klient słyszy krótki komunikat dotyczący tematów rozmowy, bez konieczności
przechodzenia przez menu Self Service. Dzięki temu szybciej i prościej połączy
się z doradcą oraz uzyska skuteczną pomoc. Podobne rozwiązanie dla klientów
usług stacjonarnych wprowadziliśmy w 2015 roku. Seniorzy są obsługiwani
przez specjalną grupę doradców, którzy dokładają wszelkich starań, aby nie tylko
skutecznie obsłużyć Klienta, ale również prowadzić rozmowę w taki sposób,
aby starsza osoba nie czuła się onieśmielona czy zakłopotana. W standardach
stosowanych w kontaktach z seniorami nie używamy zwrotów branżowych
oraz ograniczamy skomplikowany język techniczny.