Menu główne

Pakiet serwisowy SLA

Jeśli potrzebujesz wsparcia eksperta, który będzie reprezentował interesy Twojej firmy i poprowadzi wszystkie sprawy związane z usługami, jakie świadczymy dla Ciebie, skorzystaj z oferty Pakietu Serwisowego SLA. Przypisany do Twojej firmy opiekun techniczny umożliwi dostęp do miesięcznych raportów oraz raportów on-line o jakości usług, z których korzystasz.

Korzyści:

  • profesjonalne wsparcie eksperta Orange, który dba o najwyższą jakość i standard Twojej usługi zgodnie z Certyfikatem Jakości SLA
  • oszczędności - wiedza o stanie sieci i lepsza kontrola, to optymalne wykorzystanie Twojej usługi

Oferta Orange dotyczy usług:

  • Biznesowy VPN,
  • Transmisja Danych Frame Relay/ATM,
  • Ethernet VPN,
  • IP PABX i
  • Dostęp do Internetu Frame Relay.

Z Pakietu Serwisowego SLA Twoja firma może skorzystać, jeśli posiada aktywowaną usługę transmisji danych w wariancie, który jest przez nas zarządzany. W przypadku usług Biznesowy VPN, Transmisja Danych Frame Relay/ATM i Dostęp do Internetu Frame Relay łącza powinny być zakończone routerami, którymi będziemy zarządzać. Z wyjątkiem usługi IP PABX konieczne jest wykupienie Certyfikatu Jakości SLA.

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?