Menu główne

Co zrobić, gdy nie otrzymałem faktury?

DrukujEXPORTUJ PDF

Kiedy dotrze moja faktura

W ciągu 12 dni faktura papierowa powinna dotrzeć na wskazany przez Ciebie adres. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i zleć ponowną wysyłkę faktury. W przypadku, gdy faktura nie dotarła do Ciebie z winy Orange – duplikat otrzymasz bezpłatnie.

Włącz e-fakturę

Chcesz mieć pewność, że fakturę otrzymasz zawsze na czas i będziesz miał do niej dostęp o każdej porze? Włącz e-fakturę i swobodnie zarządzaj swoim kontem oraz płatnościami.

Zdecyduj, w jaki sposób chcesz otrzymywać swoją e-fakturę:

  • na swój adres mailowy
  • na konto w Mój Orange - e-fakturę w formie pdf pobierzesz po zalogowaniu

W obu przypadkach e-fakturę otrzymasz w ciągu 2 dni od jej wystawienia.

Włączenie i korzystanie z e-faktury jest bezpłatne. Pamiętaj, że nawet jeśli przez przypadek skasujesz maila z e-fakturą – będziesz mógł ją pobrać ze swojego konta w Mój Orange w każdej chwili lub bezpłatnie zlecić jej ponowną wysyłkę, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.

Zaloguj się i pobierz fakturę

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?