Zmiana adresu do korespondencji

DrukujEXPORTUJ PDF

Zmiana adresu do korespondencji powoduje, że przesyłki, które są do Ciebie wysyłane, będą docierać na ten adres, który wskażesz. To Ty decydujesz, gdzie chcesz je otrzymywać.

Zmianę adresu do korespondencji, możesz zgłosić:

internetowo - zaloguj się na Orange On-line. Wejdź w zakładkę "podsumowanie", a następnie "moje dane". Po podaniu kodu abonenckiego dla konta (dowiedz się więcej o kodzie abonenckim) możesz zmodyfikować swój adres do korespondencji

telefonicznie - zadzwoń do Orange Biura Obsługi Klienta pod numer *600 lub 510600600 (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci, z której wykonywane jest połączenie). Po podaniu kodu abonenckiego dla konta będziesz mógł zmienić adres do korespondencji.

pisemnie - wyślij faks ze zleceniem zmiany adresu do korespondencji pod numer 22 5887883

Swoje zlecenie możesz również pozostawić w punkcie sprzedaży Orange (sieć salonów). Pismo powinno zawierać:

  • dane firmy (nazwa firmy, numer telefonu, numer konta abonenckiego)
  • NIP
  • Regon
  • adres do korespondencji, na który chcesz zmienić dotychczasowy adres
  • Twój podpis i pieczątkę firmową oraz
  • kserokopię Twojego dowodu osobistego
Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?
wirtualny doradcazdalny dostęp