Jak odblokować usługi, gdy spóźniłem się z opłatą?

DrukujEXPORTUJ PDF

Usługi możesz odblokować samodzielnie

Zaloguj się do Mój Orange

Zaloguj się do Mój Orange, kliknij w komunikat informujący o blokadzie usług, następnie wybierz zlecenie zdjęcia blokady i postępuj zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie

Zaloguj się i odblokuj usługi

Zadzwoń pod numer *500

Zadzwoń do Automatycznego Biura Obsługi Klienta pod numer *500 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem) i postępuj zgodnie ze wskazówkami lektora

Pamiętaj, jeżeli usługi mobilne zostały zablokowane (zarówno na połączenia wychodzące jak i przychodzące) przywrócenie ich świadczenia będzie możliwe w ciągu 24 godzin od całkowitej wpłaty należności i zaksięgowania jej na rachunku bankowym Orange Polska.

W każdym przypadku zdjęcie blokady komunikowane jest  sms-em potwierdzającym.  Kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta nie jest konieczny.

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?